Komunikaty PR

BIC wspiera finansowo SOS Wioski Dziecięce

2020-07-13  |  01:00
Biuro prasowe

Podczas akcji promocyjnej, która potrwa do końca sierpnia br., kupując produkty do kolorowania z linii BIC KIDS, pomagasz wspierać akcję na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. 

BIC Polska zadeklarował przekazanie co najmniej 88 tysięcy złotych na cele statutowe tej organizacji, która pomaga obecnie 1566 dzieciom w Polsce.

Zasady akcji, asortyment oraz lista placówek handlowych znajdują się w regulaminie na stronie bickids.com/pl.


Przygotowania do powrotu do szkoły i zakupy niezbędnych przyborów szkolnych to zawsze ekscytujący moment dla całej rodziny. W tym roku będzie to szczególnie ważne wydarzenie dla dzieci, które przez długi czas musiały pozostać w domu z powodu COVID-19. - powiedział Aykut Arac, dyrektor generalny BIC Polska Sp. z o.o. 

 

Długopis czy ołówek to tak popularne przedmioty, że wielu z nas, na co dzień, nie zwraca na nie większej uwagi, a przecież mają one duże znaczenie w procesie uczenia się i rozwijania kreatywności. W naszej akcji, każdy sprzedawany produkt realnie przyczynia się do poprawy warunków nauki dzieci, które mają trudniejszy start. Jesteśmy dumni, że współpracujemy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce. Dzięki szerokiej aktywności Stowarzyszenia w Polsce i wspólnemu celowi, jakim jest wspieranie rozwoju dzieci poprzez edukację, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce jest dla nas idealnym partnerem. – dodała Marzena Bala-Przybylska, dyrektor marketingu BIC Polska Sp. z o.o.

 

 

Aleksandra Wolak-Wojtczuk ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce dodaje - Cieszymy się z naszej współpracy z BIC. Każde dziecko ma prawo dorastać w kochającym i bezpiecznym środowisku. Jednak wciąż wiele z nich żyje w bardzo trudnych warunkach i nie otrzymuje tego, czego potrzebują najbardziej: kochającej rodziny, bezpiecznego domu, właściwej opieki medycznej i możliwości codziennego chodzenia do szkoły. SOS Wioski Dziecięce i BIC współpracują, aby przerwać to błędne koło. Wspieramy rodziny w  ich opiekuńczej i wychowawczej roli, zapewniamy dzieciom właściwą opiekę i dostęp do edukacji. W ten sposób wspólnie budujemy dla nich dobrą przyszłość. 

 

Akcja na rzecz SOS Children’s Villages jest realizowana jednocześnie w sześciu krajach: Grecji, Włoszech, Holandii, Polsce, Rumunii i Hiszpanii. Na każdym rynku darowizny zostaną wykorzystane na lokalne cele, wybrane przez zespół BIC, we współpracy z lokalnym oddziałem organizacji.

Współpraca z SOS Children’s Villages jest realizowana w ramach zobowiązania BIC do poprawy warunków nauki 250 milionom dzieci na całym świecie do 2025 r., złożonego w 2017 roku w ramach programu „Writing the Future Together”. 

 

___

O BIC

BIC jest światowym liderem na rynku produktów szkolno-biurowych, zapalniczek i maszynek do golenia. Od ponad 75 lat realizuje ideę dostarczania wysokiej jakości niedrogich produktów konsumentom na całym świecie. Obecnie produkty BIC są sprzedawane w ponad 160 krajach na całym świecie. Firma posiada w portfolio kultowe marki, takie jak: BIC Kids®, Conté®, BIC Flex™, Made For YOU™, BIC Soleil®, Tipp-Ex®, i inne. W 2019 r. sprzedaż netto BIC wyniosła 1 949,4 mln euro. Firma jest notowana na giełdzie „Euronext Paris”. Słynie z zaangażowania w zrównoważony rozwój i edukację. Więcej informacji na www.bickids.com, www.bicworld.com, LinkedIn, Instagramie, Twitterze i YouTube.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać! Biuro prasowe
2025-01-03 | 08:00

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Dawid Uczy to platforma nauczyciela biologii i chemii, który postanowił poszerzyć ofertę świadczonych usług. Od teraz pomaga także w przygotowaniu odwołania od
Edukacja Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
2024-12-31 | 15:30

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku jest placówką z tradycjami. Istnieje od ponad 100 lat i dba o to, żeby narzędzia i środki dydaktyczne, które
Edukacja UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
2024-12-28 | 01:00

UX – zawód przyszłości Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0

Po maszynie parowej, elektryczności i komputerach - rozwój biotechnologii, nanotechnologii i sztucznej inteligencji ma być punktem zwrotnym w historii ludzkości. Zmiany gospodarcze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.