Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia sobie z hejtem – w domu, szkole i w przestrzeni publicznej. W szczerych rozmowach o swoich doświadczeniach opowiadają m.in. Julia Wieniawa, Maciej Stuhr oraz Luna.
- Nie możemy ignorować przemocy, niezależnie od miejsca i formy jej występowania. Dlatego marka Grześki ponownie zaangażowała się w ten istotny społecznie projekt, który w innowacyjny sposób porusza trudne, ale niezwykle ważne tematy związane z hejtem – zarówno tym anonimowym, jak i bezpośrednim - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian i dodaje: Statystyki są alarmujące: aż 10%* dzieci w Polsce regularnie doświadcza przemocy, a tylko 21%** z nich decyduje się na rozmowę z rodzicami. Natomiast aż 70%* dorosłych uważa, że sprawcy cyberprzemocy pozostają bezkarni. Pokazuje to, jak istotne są działania angażujące młodzież i dorosłych, by otworzyć przestrzeń do dialogu i wspólnego poszukiwania skutecznych rozwiązań.
Najnowsza, ośmioodcinkowa seria podcastów jest dostępna bezpłatnie w Empik Go oraz na pozostałych platformach streamingowych. W projekcie, obok ministry Aleksandry Gajewskiej i radczyni prawnej Katarzyny Kosickiej-Polak, udział wzięli także: Julia Wieniawa, Luna, Anna Paliga, Maciej Stuhr, Majka Jeżowska, Dominika Sokołowska i Miko Czerwiński z Amnesty International.
Na www.empik.com/hejtniejestok dostępne są do pobrania i wydrukowania plakaty akcji #stophejt, natomiast na stronie Amnesty International znajdziemy raport „Cyberprzemoc krzywdzi naprawdę”.
Koordynacją działań marki Grześki przy tym projekcie zajmuje się dom mediowy Initiative.
*Cyberprzemoc badania SW Research na zlecenie Amnesty International, 2023 r.
**Hejt nie jest OK. Rozmowa z ministrą Aleksandrą Gajewską i radczynią prawną Katarzyną Kosicką-Polak

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.