Komunikaty PR

Uśmiech, który zmienia świat – MGA inspiruje dzieci i dorosłych do dzielenia się

2024-10-04  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

Badania opublikowane w Nature Human Behaviour potwierdzają, że uśmiechanie się może poprawić nastrój. Naukowcy, bazując na hipotezie mimicznego sprzężenia zwrotnego, przeprowadzili eksperymenty z udziałem prawie 3900 osób z 19 krajów. Wyniki pokazały, że naśladowanie uśmiechów, a nawet sztuczne rozciąganie ust w uśmiechu prowadziło do odczuwania większego szczęścia. Pomyślmy tylko, ile dobrego może spowodować ten prawdziwy i szczery! W Światowy Dzień Uśmiechu, przypadający 6 października postaw na uśmiech – swój i bliskich. Sprawdź podarunki, które wywołają „banana na twarzy”.

Moc uśmiechu
Uśmiech to jeden z najprostszych i najskuteczniejszych sposobów na okazanie miłości i wsparcia swoim bliskim. Badania pokazują, że uśmiech nie tylko poprawia nastrój osoby uśmiechającej się, ale również działa „zaraźliwie”, wywołując uśmiech i pozytywne emocje u innych​.  Aby wywołać uśmiech na twarzach swoich bliskich, wystarczy dodać trochę humoru do codziennych rozmów, powiedzieć miłe słowo, czy przypomnieć wspólny moment. Drobne gesty, takie jak wspólne oglądanie ulubionego filmu czy spontaniczny komplement, mogą sprawić, że nawet trudny dzień zakończy się uśmiechem​. Pamiętaj, że szczery uśmiech buduje bliskość i zacieśnia więzi.

Tradycyjne zabawki a uśmiech dziecka w erze wszechobecnych ekranów
Tradycyjne zabawki, takie jak klocki, lalki czy instrumenty muzyczne, oferują dzieciom możliwość bezpośredniego kontaktu z materią, co wspiera rozwój ich zdolności manualnych i koordynacji ruchowej. Zabawki te wspomagają aktywność fizyczną, co nie tylko rozwija ciało, ale także pozwala na pełne zanurzenie się w zabawie, wzmacniając więzi z rówieśnikami i rodziną poprzez wspólne gry przepełnione radością i uśmiechem.

Wierzymy, że uśmiech ma niezwykłą moc – potrafi łączyć ludzi i wywoływać pozytywne emocje, niezależnie od wieku, płci czy pochodzenia. Nasze produkty, które od lat towarzyszą dzieciom i rodzinom na całym świecie, są doskonałym przykładem, jak proste chwile radości mogą odmienić dzień – komentuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland. Dzięki szerokiej gamie zabawek, takich jak Yummiland, BABY born, L.O.L. Surprise!, Miniverse czy kultowym Little Tikes, MGA daje dzieciom narzędzia do rozwijania wyobraźni i kreatywności. Każdy uśmiech wywołany przez te produkty to krok w stronę lepszego, pełnego radości świata – dodaje Katarzyna Spieszko, 

Nie czekaj! Uśmiechaj się!
Główny autor badania Nature Human Behaviour, dr Nicholas Coles z Uniwersytetu Stanforda, wyjaśnia, że emocje są w dużej mierze połączone z sygnałami fizjologicznymi z naszego ciała. Uśmiech może wzbudzać uczucie radości, podobnie jak marszczenie brwi może powodować uczucie gniewu. Dzień Uśmiechu to doskonała okazja, by docenić te małe momenty, które budują wspólne, szczęśliwe wspomnienia. Uśmiech to najprostszy gest, który ma moc, aby zmieniać nasz świat na lepszy. Pamiętaj, że każdy dzień jest dobry, aby podarować uśmiech – sobie i bliskim, w końcu nie ma nic piękniejszego niż szczera radość.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Trudne nowego początki – czyli o czym warto pomyśleć w pierwszym okresie macierz Biuro prasowe
2024-09-30 | 17:00

Trudne nowego początki – czyli o czym warto pomyśleć w pierwszym okresie macierz

Narodziny dziecka to jedno z najpiękniejszych, ale i najbardziej wyczerpujących doświadczeń w życiu kobiety. W ferworze opieki nad noworodkiem często trudno pamiętać o własnych
Dziecko Adaptacja pierwszoklasisty okiem ekspertów - poznaj praktyczne wskazówki
2024-09-30 | 16:00

Adaptacja pierwszoklasisty okiem ekspertów - poznaj praktyczne wskazówki

Początek września to dla wielu rodziców czas pełen wyzwań - zwłaszcza dla tych, których dziecko po raz pierwszy przekracza szkolne progi. Związane są one nie tylko z
Dziecko Jak zachęcić, by nie zniechęcić? Dylematy rodziców i potrzeby najmłodszych.
2024-09-30 | 15:45

Jak zachęcić, by nie zniechęcić? Dylematy rodziców i potrzeby najmłodszych.

Jesień nadchodzi wielkimi krokami, a wraz z nią często niechęć, brak siły i motywacji. Zbyt wiele na głowie również prowadzić może do wypalenia i pogorszenia samopoczucia.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Transport

Branża lotnicza zmaga się z niedoborem kadr. Brakuje przede wszystkim mechaników lotniczych

Według Alton Aviation Consultancy koszty naprawy i remontów silników wzrosły z 31 mld dol. przed pandemią do 58 mld dol. w tym roku. Rośnie też zapotrzebowanie na pracowników – w ciągu najbliższych 20 lat na świecie będzie potrzebnych niemal 770 tys. mechaników lotniczych. Tylko w Polsce już teraz brakuje kilku tysięcy wyspecjalizowanego personelu.  – Brak kadr spowalnia nasz rozwój. Obecnie potrzebujemy kilkuset wyspecjalizowanych osób – ocenia Aleksandra Juda, prezes LOT Aircraft Maintenance Services.

DlaWas.info

Problemy społeczne

Obecna technologia sztucznej inteligencji nie stanowi zagrożenia dla istnienia ludzkości. Nie jest zdolna do samodzielnego myślenia i planowania

Duże modele językowe, takie jak ChatGPT, nie potrafią samodzielnie nabywać nowych umiejętności, rozumować czy planować. Nie stanowią więc egzystencjalnego zagrożenia dla ludzkości – dowiedli naukowcy, którzy przeanalizowali możliwości dużych modeli językowych właśnie pod takim kątem. Nie oznacza to jednak, że narzędzia te nie stanowią żadnego zagrożenia. Wykorzystane niewłaściwie już dziś służą chociażby do szerzenia dezinformacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.