Komunikaty PR

„Zwariowane Melodie: Kreskówki” - nowe odcinki 1. sezonu i odcinek specjalny

2021-11-18  |  09:00
Biuro prasowe

Świąteczne celebracje czas zacząć! W Boomerangu odbędzie się premiera odcinka specjalnego „Zwariowane Melodie: Kreskówki”, czyli „24-karotkowy specjał gwiazdkowy Królika Bugsa”. Na widzów czekają także zupełnie nowe odcinki 1. sezonu kreskówki. Premiera serialu 22 listopada o 13:00. Premiera odcinka świątecznego 3 grudnia o 13:00.

 

 

Premierowe odcinki 1. sezonu „Zwariowane Melodie: Kreskówki”

W nowych odcinkach sezonu widzowie spotkają wszystkie ulubione postaci. Powróci marsjanin Marv. Razem z innymi obcymi przybędą na Ziemię. Są pewni, że nowa planeta będzie w całości należeć do nich! Marv chce, żeby Bugs mu służył, ale jego misterny plan spali na panewce. Kosmiczny przybysz jeszcze nie wie, że przechytrzą go... robaczki. Uwielbiający przygody kaczor Daffy i strachliwy prosiak Porky utkną na pustyni przy wymianie opony. Kot Sylwester chce złapać Tweety’ego, ale tym razem na jego drodze stanie szczególna przeszkoda: przyjaciel pani Tweety’ego, mistrz boksu.

„24-karotkowy specjał gwiazdkowy Królika Bugsa”

W pewnym domu stoi świąteczna choinka. Są na niej łańcuchy, bombki i… dodatki, które kojarzą się z postaciami Zwariowanych Melodii. Tak widzowie rozpoczną święta z kultowymi bohaterami, w specjalnym odcinku. Za tajemniczym narratorem epizodu stoi pewna postać, która całkiem prawdopodobnie ma długie szare uszy i uwielbia chrupać marchewkę.

Diabeł tasmański Taz, prosiak Porky, kaczor Daffy, kojot E. Wiluś, struś Pędziwiatr, kot Sylwester i kanarek Tweety – ci bohaterowie pojawią się w grudniowej opowieści. Nie mogło też zabraknąć głównej gwiazdy odcinka: królika Bugsa, a myśliwy Elmer zadba o to, aby miał co robić.

 

Premiera nowych odcinków 1. sezonu „Zwariowane Melodie: Kreskówki” w poniedziałek 22 listopada o 13:00. Emisja od poniedziałku do piątku o 13:00 w Boomerang.

Premiera specjalnego odcinka „24-karotkowy specjał gwiazdkowy Królika Bugsa” w piątek 3 grudnia o 13:00 w Boomerang.

 

 

 

 

 

 

O Boomerang

Boomerang, będący częścią Warner Media, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS 

 

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.