Komunikaty PR

Egurrola Cup w Blue City!

2021-09-08  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Podczas turnieju będzie można podziwiać niezwykły talent, pasję i zaangażowaniemłodych tancerzy, którzy w wakacje intensywnie trenowali, aby we wrześniu zaprezentować efekty swojej pracy przed publicznością. Wśród najlepszych tancerzy zespołów i grup turniejowych zobaczymy półfinalistów i finalistów Egurrola Summer Cup – turnieju rozgrywanego w wakacje podczas obozu tanecznego Egurrola Dance Summer w Augustowie.

Dwa dni wypełnione taneczną rywalizacją urozmaicone będą konkursami i animacjami tanecznymi dla publiczności.

-Taniec, pasja i niesamowite emocje! To wszystko będzie czekać na publiczność zgromadzoną w Blue City w czasie Egurrola Cup. Na scenie zaprezentują się tancerze w najbardziej widowiskowych stylach: disco dance, tańcu jazzowym i hip hopie. Wszyscy są bardzo stęsknieni za występami przed publicznością, a ta, gromadząca się w Blue City, zawsze wyjątkowo mocno ich wspiera i dopinguje – mówi Agustin Egurrola, założyciel Egurrola Dance Studio i przewodniczący jury programu „You Can Dance. Nowa generacja”. Wszystkie dzieci i młodzież w wieku 3-16 lat, którzy chcieliby spróbować swoich sił w tańcu zapraszam 12 września na bezpłatne lekcje otwarte w szkole Egurrola Dance Kids na poziomie +2 dodaje choreograf.

 - Wszyscy z niecierpliwością oczekujemy na występy utalentowanych tancerzy, tym bardziej że przyjadą do nas ze wszystkich szkół Egurrola Dance Studio. Po tak długiej nieobecności widowiska Egurrola Cup w Blue City, spowodowanej pandemią, wydarzenie zapowiada się wyjątkowo emocjonująco” – mówi Yoram Reshef, wiceprezes zarządu Blue City Sp. z o.o.

Pamiętając o zasadach bezpieczeństwa, wszyscy odwiedzający Blue City będą zobowiązani do zasłaniania nosa i ust. Podczas trwania wydarzenia wdrożone zostaną niezbędne procedury sanitarne służące zapewnieniu tancerzom i widzom komfortowej zabawy. Ponadto publiczność zostanie usytuowana co najmniej 2 metry od sceny, a parkiet, na którym występować będą zawodnicy, będzie systematycznie dezynfekowany.    

Więcej informacji o turnieju oraz szczegółowy program dostępny jest na stronie: egurrola.com/ch/egurrola-cup-blue-city.

Weekend 11-12 września 2021

CH Blue City, poziom -1,  Al. Jerozolimskie 179


Wstęp wolny!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.