EKIPA dołącza do inicjatywy wspierającej obywateli Ukrainy

Izabela Pieńkowska
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
i.pienkowska|innervalue.pl| |i.pienkowska|innervalue.pl
576 450 800
www.innervalue.pl
Razem z najbardziej znanymi influencerami EKIPA rozpoczyna szereg działań a dzięki zebranym środkom pomoże najmłodszym obywatelom Ukrainy.
Od momentu rozpoczęcia działań wojennych w Ukrainie, największe polskie organizacje biznesowe
z inicjatywy członków Corporate Connections oraz Pracodawców RP, BNI Polska, Polskiej Rady Biznesu, Konfederacji Lewiatan, Związku Pracodawców Business Centre Club, Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej pod patronatem najważniejszych polskich mediów: Pulsu Biznesu, Rzeczpospolitej, Gazety Wyborczej, PMPG Polskie Media, Wprost oraz Do Rzeczy, dynamicznie reagują na potrzeby uciekających do Polski Ukraińcom. W tej chwili granicę polsko – ukraińską przekroczyło już ponad 2,4 mln ludzi, w przeważającej części kobiety i dzieci.
To właśnie na nich członkowie EKIPY chcą skupić swoje działania poprzez akcję „Dom dla Ukrainy”. EKIPA dołącza ze swoją zbiórką, do zbiórek finansowych prowadzanych przez organizacje biznesowe razem z portalem Siepomaga.pl. Łącznie udało się zebrać już ponad 50 mln zł.
W tej chwili na portalu zrzutka.pl zebraliśmy ok 400 tys zł ale jak wiemy potrzeby są ogromne. Dlatego starujemy z szeregiem akcji influencerskich, dzięki którym aktywne będziemy pozyskiwać dodatkowe pieniądze na wsparcie najmłodszych obywateli Ukrainy. W ramach naszej akcji „Dom dla Ukrainy” środki będą trafiały do podopiecznych Stowarzyszenia SIEMACHAa, które razem z Rafałem Sonikiem prowadzi zakrojone na szeroką skalę działania pomocowe. - mówi Łukasz Wojtyca, jeden
z założycieli EKIPY.
EKIPA HOLDING S.A. powstała z inicjatywy najbardziej znanych i wpływowych influencerów w Polsce. Jego celem jest wyniesienie dotychczasowych działań EKIPY na wyższy poziom oraz dynamiczny rozwój w nowych branżach. Poza rozwojem i projektami związanymi z grupą EKIPA, Spółka odpowiedzialna jest za działalność produkcyjną oraz wdrażanie innowacji technologicznych
i lifestylowych w różnych obszarach życia i biznesu.
Do akcji pomocowej dołączyły także WE!RE Fantasy, Gam3rs_x oraz Frenzy.
Zaangażowanie naszych twórców oraz nasze wsparcie to naturalny krok w tej sytuacji. Cieszę się,
że w tym momencie wszyscy jesteśmy ponad podziałami i łączymy się we wspólnej akcji, by zmaksymalizować jej zasięg oraz przyłożyć cegiełkę. Cel finansowy, jaki przyświeca tej inicjatywie, jest realnym wsparciem najbardziej potrzebujących - mówi Mateusz Górecki, Managing Director WE!RE Fantasy.
Bardzo cieszy nas to, że możemy dołożyć symboliczną cegiełkę do tak ważnej inicjatywy. FRENZY specjalizuje się m.in. w tworzeniu treści wideo, transmisjach online i organizacji turniejów esportowych. To właśnie w tych obszarach będziemy wspierać akcję „Dom dla Ukrainy”. Mamy nadzieję, że przygotowana przez nas profesjonalna produkcja turnieju esportowego w grę League of Legends z udziałem znanych z kanału Polsat Games influencerów w pozytywny sposób przełoży się na zbiórkę pieniędzy na rzecz najmłodszych mieszkańców Ukrainy. – powiedział Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający FRENZY.
Oprócz zbiórek finansowych, cały czas firmy członkowskie zrzeszone w organizacjach biznesowych przekazują pomoc rzeczową, której wartość wyniosła już ponad 215 mln zł. Na bieżąco realizowane są najbardziej pilne zakupy takie jak żywność, podstawowe środki czystości, bielizna, leki czy wyposażenie miejsc noclegowych w łóżka, kołdry, koce czy poduszki. Powstały też ośrodki pomocowe dla uchodźców – w Krakowie i Przemyślu. Pomoc rzeczowa została również dostarczona do Miasta Stołecznego Warszawy a także Wrocławia. Tworzone są również miejsca pracy dopasowane do potrzeb i możliwości Ukraińców. Prowadzone są prace w zakresie zmian legislacji, aby ułatwić działania przedsiębiorców pomagających Ukrainie i obywatelom Ukrainy.
Cieszymy się, że nasze działania pomocowe wesprze środowisko influencerów. Dołączenie EKIPY to świetna okazja na dotarcie do innych środowisk spoza naszych grup biznesowych, które chcą wesprzeć osoby przybywające do nas z Ukrainy. – mówi Ryszard Chmura, Prezes Zarządu Corporate Connections Polska.
W ramach stowarzyszeń biznesowych powstał komitet wydatkowy, który weryfikuje i realizuje bieżące potrzeby. Opracowywane są również rozwiązania systemowe dla bardziej efektywnego koordynowania pomocy - zarówno dla osób, które przybyły do naszego kraju jak i tych, które od tygodni walczą o wolność Ukrainy.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.