Komunikaty PR

Ekspert Flotowy – rusza 12. edycja szkoleń dla menedżerów flot

2024-05-24  |  12:30
Biuro prasowe

Ekspert Flotowy to bezpłatny cykl szkoleń skierowany do menedżerów flotowych, którego organizatorem jest Volkswagen Financial Services. Tegoroczna, już 12. edycja odbędzie się 4 czerwca i 10 września pod hasłem „Nowe wyzwania, nowe rozwiązania”. Zapisy na pierwszy dzień szkoleń już ruszyły.

 

Organizowane przez Volkswagen Financial Services bezpłatne szkolenia w ramach Eksperta Flotowego to ceniona przez osoby zarządzające firmowymi parkami samochodów okazja zarówno do nauki, jak i branżowych spotkań. Od wielu lat menedżerowie flot chwalą warsztaty przede wszystkim za dopasowanie do aktualnych wyzwań, przed jakimi stają w swojej pracy i za wysoki poziom merytoryczny. W tegorocznym programie znajdą się prezentacje eksperckie i studia przypadku, które pozwolą zgłębić tematy takie jak optymalizacja kosztów floty, elektryfikacja oraz polityka bezpieczeństwa floty.

Zapraszamy na 12. edycję Eksperta Flotowego! W dzisiejszym dynamicznym świecie zarządzanie flotą pojazdów firmowych staje się coraz bardziej wymagające. Wierzę, że dla fleet managerów udział w Ekspercie Flotowym to inwestycja w sukces zarówno ich, jak i ich firm – mówi Maciej Zwiewka, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Financial Services.

„Nowe wyzwania, nowe rozwiązania”

Zbliżająca się edycja Eksperta Flotowego, której hasłem przewodnim jest „Nowe wyzwania, nowe rozwiązania”, dostarczy menedżerom flot niezbędnej wiedzy do skutecznego zarządzania firmowymi parkami samochodowymi. Cenne źródło praktycznych wskazówek stanowić będzie studium sprawdzonych strategii optymalizacji kosztów floty. Ponadto zaplanowano wykład na temat czynników wpływających na wartość rezydualną samochodu, podczas którego eksperci objaśnią przy okazji, jak ją zmaksymalizować.

Jako że w Polsce to głównie w firmowych flotach rozwija się elektromobilność, w ramach Eksperta Flotowego poruszony zostanie temat elektryfikacji. Menedżerowie dowiedzą się m.in., jak rozliczyć koszty ładowania służbowego samochodu elektrycznego w miejscu zamieszkania pracownika.

Ważną częścią szkoleń będzie tematyka związana z bezpieczeństwem. Uczestnicy otrzymają wskazówki co do tego, jak stworzyć politykę bezpieczeństwa floty. Dodatkowo, marka Audi zaprezentuje swoje najnowsze technologie bezpieczeństwa i wyjaśni ich wpływ na jazdę.

CUPRA – kolejny rok partnerstwa

Uczestnicy będą mieli także okazję sprawdzić, w jaki sposób samochody CUPRA mogą wspierać osiąganie celów biznesowych. CUPRA – najmłodsza i najszybciej rozwijająca się marka samochodów w Europie – już kolejny raz została partnerem strategicznym wydarzenia. Auta dzięki swojemu charakterowi i drapieżnemu designowi zwracają uwagę na drogach oraz trafiają w gusta użytkowników flot, szczególnie wśród kadry menadżerskiej i w segmencie „User – chooser".

Cieszę się, że będziemy mogli przybliżyć świat CUPRY fleet managerom. Ekspert Flotowy to doskonała okazja, aby poznać bliżej markę CUPRA i odkryć jej potencjał w kontekście zarządzania flotą. Nasze dynamiczne, sportowe i stylowe modele idealnie wpisują się w potrzeby nowoczesnych firm, które cenią prestiż, efektywność i niebanalny styl – dodaje Daria Zielaskiewicz, Dyrektorka marek SEAT i CUPRA w Volkswagen Group Polska.

Rejestracja jest już otwarta

Volkswagen Financial Services zaprasza do rejestracji na pierwszy dzień bezpłatnych szkoleń z cyklu Ekspert Flotowy, który odbędzie się 4 czerwca. W wydarzeniu można wziąć udział stacjonarnie w Warszawie – w Elektrowni Powiśle – lub online. Formularz rejestracyjny oraz więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie ekspertflotowy.vwfs.pl. Zapisy na 2. dzień szkoleń zostaną uruchomione w lipcu.

W ramach Eksperta Flotowego fleet managerowie mogą poszerzyć swoje kompetencje, wziąć udział w inspirujących rozmowach i spotkać się z ekspertami z całej branży. To także, a może przede wszystkim, unikalna okazja do wymiany praktycznych doświadczeń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów Biuro prasowe
2024-06-24 | 14:00

Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów

Toyota Leasing ogłasza wprowadzenie aplikacji mobilnej Portalu Klienta, dostępnej na systemy Android i iOS. Pierwsza tego typu aplikacja na polskim rynku, umożliwia łatwy i wygodny dostęp do
Motoryzacja Goodyear z najwyższą oceną środowiskową od FIA
2024-06-19 | 09:10

Goodyear z najwyższą oceną środowiskową od FIA

Zespół Goodyear Racing EMEA uzyskał najwyższą, 3-gwiazdkową ocenę w programie akredytacji środowiskowej FIA. Wyróżnienie to przyznano za długoterminowe plany
Motoryzacja Co by tu jeszcze zautomatyzować? Coboty coraz powszechniejsze w automotive
2024-06-12 | 08:00

Co by tu jeszcze zautomatyzować? Coboty coraz powszechniejsze w automotive

Universal Robots, duńska firma zajmująca się projektowaniem i produkcją robotów współpracujących (cobotów), wraz ze swoimi partnerami coraz śmielej wkracza w przemysł

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.