Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej promuje przyłączenia do sieci
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej rozpoczęło kampanię promocyjno-informacyjną zachęcającą mieszkańców do przyłączenia się do miejskiej sieci ciepłowniczej. EPEC zarządza siecią o długości prawie 200 km i dostarcza ciepło do 70% budynków mieszkalnych w Elblągu.
Głównym celem kampanii jest zachęcenie mieszkańców Elbląga do wcześniejszego zaplanowania przyłączenia budynku do sieci miejskiej. Jest to proces wymagający czasu i przygotowania, dlatego inwestycji nie warto odkładać na ostatnią chwilę. Kampania ma także pokazać korzyści wynikające z korzystania z centralnego ogrzewania.
- Naszą kampanią chcemy pokazać, że ciepło oraz ciepła woda dostarczane przez EPEC to wygodne, bezpieczne, nowoczesne i ekologiczne rozwiązanie - mówi Andrzej Kuliński, prezes Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. - Chcemy też zachęcić do przyłączenia się do sieci wiosną lub latem, ponieważ prace mogą się wiązać z np. wyłączeniem pieca. Koniec lata oraz jesień to czas, kiedy mamy najwięcej zgłoszeń i często musimy przesuwać terminy przyłączenia na kolejny rok z powodu kumulacji prac. Zachęcam do skorzystania z naszej oferty wiosną, tym bardziej, że po wykonaniu przyłącza opłata za moc zamówioną zostanie uruchomiona jesienią - czyli wtedy, gdy włączymy grzejniki, a nie - jak dotąd - od razu po podpisaniu umowy.
W ramach kampanii powstały spoty radiowe oraz artykuły sponsorowane, które opublikowane zostaną w lokalnych mediach. Przeprowadzona zostanie również kampania outdoorowa. Plakaty na przystankach komunikacji miejskiej oraz na słupach ogłoszeniowych zostaną wyeksponowane w wytypowanych przez EPEC lokalizacjach - w pobliżu budynków nieprzyłączonych do sieci.
Działania w internecie to przede wszystkim kampania na Facebooku oraz kampania banerowa. Ponadto spółka wykorzysta narzędzia marketingu bezpośredniego w formie dedykowanej oferty i listów do potencjalnych klientów. Na stronie internetowej www.cieplodlaelblaga.pl oraz na profilu na FB Ciepło dla Elbląga pojawią się materiały edukacyjne na temat miejskiej sieci ciepłowniczej.
Akcja jest kontynuacją działań promocyjnych, realizowanych w czerwcu 2021 r.
- Zeszłoroczna kampania spotkała się ze sporym zainteresowaniem wśród mieszkańców Elbląga. Chętnych było tak dużo, że część wniosków musieliśmy przełożyć na kolejny sezon - komentuje Marlena Bandurska, Kierownik Działu Sprzedaży EPEC. - Przyłączenie do miejskiej sieci to proces inwestycyjny, który z uwagi na swoją specyfikę trzeba przeprowadzić w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Stąd nasza decyzja o zachęcaniu mieszkańców do przyłączeń właśnie wiosną.
Sieć ciepłownicza w Elblągu
System ciepłowniczy w Elblągu tworzy kilka elementów: źródła ciepła, sieci ciepłownicze, węzły cieplne w budynkach, rozdzielnie cieplne, a w budynkach instalacje wewnętrzne centralnego ogrzewania. Zasilany jest on z dwóch źródeł ciepła: własnej Ciepłowni Dojazdowa oraz Elektrociepłowni Energa Kogeneracja. Zasilanie miasta w ciepło odbywa się poprzez 2 główne sieci magistralne: północ i wschód.
Sieć ciepłownicza Elbląga to blisko 200 km rurociągów oraz ponad 2000 węzłów ciepłowniczych ze zdalnym odczytem zużycia. 56% sieci to sieć preizolowana pozwalająca zapobiegać nadmiernym stratom ciepła sieciowego. W ostatnich 8 latach EPEC przeznaczył ponad 100 mln złotych na modernizację sieci i ciepłowni, która spełnia wszelkie rygorystyczne wymogi środowiskowe.
Od roku 2021 Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej współpracuje z Bankiem BOŚ, który oferuje preferencyjne pożyczki na wykonanie węzła cieplnego oraz instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej.

PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.