Komunikaty PR

E.Leclerc w Bydgoszczy i fundacja DKMS organizują akcję krwiodawstwa

2024-10-15  |  09:20
Biuro prasowe

Sklep E.Leclerc w Bydgoszczy w wyjątkowy sposób świętuje swoje 14 urodziny. W dniach 15-16 października br. sklep E.Leclerc przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie w Bydgoszczy oraz fundacja DKMS organizują akcję krwiodawstwa. Mieszkańcy miasta będą mogli skorzystać z punktu pobrań umieszczonym
w holu głównym galerii supermarketu.

 

Krew to lek ratujący życie, którego nie da się niczym zastąpić, dlatego każda oddana jednostka jest bardzo ważna. W Polsce co 40 minut ktoś dowiaduje się, że choruje na nowotwór krwi m.in. białaczkę. E.Leclerc w Bydgoszczy z myślą
o zdrowiu Polaków otwiera specjalny punkt pobrań w swoim sklepie. W dniach 15-16 października w godzinach 8.00-20.00 punkt pobrań stanie w holu głównym galerii supermarketu. Inicjatywa ma podnieść świadomość mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego w zakresie krwiodawstwa. To pierwsza taka akcja sklepu, która również rozpocznie 14. urodziny marketu.

 

"To bardzo istotne, aby jak najwięcej osób zarejestrowało się w banku potencjalnych dawców i my jako E.Leclerc w Bydgoszczy chcemy mieć w tym swój udział. Dlatego zapraszamy wszystkich do wsparcia inicjatywy krwiodawstwa.” - zachęca Anna Pawliczek, zarządzająca sklepem E.Leclerc w Bydgoszczy oraz organizatorka akcji.

 

Osoby zainteresowane oddaniem krwi mogą skorzystać z darmowego parkingu pod marketem - 60 minut bezpłatnego postoju dla wszystkich gości.

 

Misją fundacji DKMS jest znalezienie dawcy dla każdego pacjenta na świecie potrzebującego przeszczepienia komórek macierzystych szpiku. Z ponad 6 milionami zarejestrowanych dawców DKMS jest największą siecią Ośrodków Dawców szpiku na Świecie.

 

Czy mogę oddać krew?

 

Dawcą krwi może zostać osoba w wieku od 18 do 65 lat. Kobiety w ciąży oraz osoby z niektórymi chorobami, jak choroba tarczycy, nie mogą oddawać krwi. Najbardziej uniwersalną grupą krwi jest 0 Rh-, którą można przetoczyć każdemu, ale jej posiadacze mogą otrzymać krew tylko od innych z grupą 0 Rh-. Pozostałe  grupy krwi mają również swoje specyficzne wymagania dotyczące zgodności. Dlatego tak ważne jest, by jak najwięcej osób decydowało się na oddawanie krwi. W ten sposób można pomóc potrzebującym i ratować życie.

 

14. urodziny E.Leclerc w Bydgoszczy – 15-26 października 2024 r.

 

Październik to wyjątkowy czas dla sklepu E.Leclerc w Bydgoszczy. Akcja krwiodawstwa rozpocznie 11-dniowe urodziny marketu, który będzie świętować jego czternastą rocznicę działalności. Klienci od 15 do 26 października br. będą   mogli skorzystać z szeregu promocji, które znajdą się również w przygotowanej na tę okazję gazetce promocyjnej. Warto wspomnieć, że bydgoski E.Leclerc jako jedyny w regionie pozwala na przeprowadzenie zakupów wraz ze swoimi psami.

 

E.Leclerc od lat angażuje się w inicjatywy na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), koncentrując się na trzech kluczowych filarach: ochronie środowiska, wsparciu ludzi oraz promocji zdrowia. W ramach przedsięwzięć na rzecz ochrony środowiska, E.Leclerc skupia się na redukcji emisji CO2, poprzez inwestycje w rozwiązania energooszczędne np. poprzez montowanie na dachach budynków, wiatach stacji paliw i parkingach paneli fotowoltaicznych. Dodatkowo wszystkie placówki wyposażone są w energooszczędne oświetlenie LED.

 

Ważnym elementem działań sieci w zakresie pomocy i wsparcia są inicjatywy charytatywne, takie jak np. akcja zbiórki karmy dla schronisk bezdomnych zwierząt „Ekstra Paka Dla Bezpańskiego Zwierzaka”. Tegoroczna akcja była jej czwartą edycją. E.Leclerc aktywnie realizuje projekty mające na celu wsparcie osób w obliczu kryzysów, takich jak wojna w Ukrainie czy powódź na Dolnym Śląsku.

 

W zakresie promocji zdrowia, E.Leclerc m.in. organizuje badania profilaktyczne dla swoich pracowników oraz udostępnia własne przestrzenie dla mobilnych punktów, w których zarówno pracownicy, jak i klienci mogą poddać się bezpłatnym badaniom. Z produktów marek własnych wycofane zostały szkodliwe składniki, a także rozwijane jest portfolio produktów bio, aby oferować zdrowe alternatywy dla klientów oraz promować produkty polskie.

 

Dodatkowo, w trosce o edukację prowadzone są działania w zakresie nowoczesnego stylu życia w zgodzie z zasadami zero waste. Ponadto, każdy ze sklepów realizuje przyjętą przez firmę Politykę Jakości, aby dbać o wysoki standard oferowanych produktów.

 

Więcej informacji w sklepie E.Leclerc na ul. Marii Skłodowskiej-Curie w Bydgoszczy oraz na stronie https://leclerc.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.