Komunikaty PR

Elegantstone – piękno białego onyksu inspiracją nowej kolekcji Ceramiki Paradyż

2020-12-11  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.76 MB )

Od wieków inspiruje ludzi do rozwoju duchowego, emanuje pozytywną energią i daje poczucie harmonii. Onyks, jeden z najbardziej wytwornych kamieni szlachetnych stał się inspiracją do stworzenia nowej kolekcji płytek ceramicznych – Elegantstone, wchodzącej w skład setu Home of Stone.

 

Naturalny charakter kamienia

Kolekcja Elegantstone to propozycja dla osób ceniących sobie luksus i wewnętrzny spokój. Wspaniale rozświetli wnętrze, zapewniając domownikom poczucie harmonii i będzie sprzyjać regeneracji sił. Jej motyw przewodni stanowi inspiracja białym onyksem, który przez wielu uważany jest za minerał o szczególnych właściwościach. Przede wszystkim wyróżnia go delikatne użylenie i zdolność do przepuszczania światła. Dzięki wzornictwu i innowacyjnym technologiom zdobniczym, płytki Eleganstone Ceramiki Paradyż doskonale odwzorowują cechy charakterystyczne dla tego rzadko występującego w naturze surowca. Ich powierzchnia pokryta jest delikatnie prześwitującymi żyłkami, które w naturalny sposób tworzą nieoczywiste kształty oraz subtelnie odbijają światło.

 

Dom pełen jasności

Stonowana, utrzymana w odcieniach bieli i beżu kolorystyka płytek kolekcji Elegantstone inspirowanych kamieniem sprawia, że są one rozwiązaniem ponadczasowym. To aktualnie jeden z wiodących trendów, który pozwoli przeobrazić dom w cichą, daleką od codziennego zgiełku przystań. Jasne, półpolerowane płytki z kolekcji Elegantstone sprawdzą się zarówno na ścianach, jak i na podłogach salonów, holu, sypialni czy łazienek. Doskonale komponują się z innymi surowcami, na przykład naturalnym drewnem, marmurem, a także materiałami dekoracyjnymi w ciemnych, kontrastujących barwach. Elegantsotne, podobnie jak pozostałe kolekcje Ceramiki Paradyż z setu Home of Stone, wpisuje się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych.

 

Elementy kolekcji:

Format płytek: 59,8x59,8 cm, 59,8x119,8 cm

Kolory: bianco, beige

Wykończenie: półpoler

Cena: 122,39 zł – 59,8x59,8; 159,90 zł – 59,8x119,8

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.