Elit Polska ogłasza akcję promocyjną „Letnia Liga Zakupowa”
Elit Polska ogłasza letnią akcję promocyjną „Letnia Liga Zakupowa” skierowaną do sklepów i warsztatów samochodowych. Akcja potrwa od 1 lipca do 30 września 2020 r. Za dokonany w czasie trwania akcji obrót będzie można otrzymać atrakcyjne nagrody.
W akcji wezmą udział najbardziej znani dostawcy części samochodowych w Polsce oraz na świecie. Złoci Partnerzy akcji to: Castrol, Centra, MANN-FILTER oraz KYB.
Specjalnie zaprojektowany system dostępny dla klienta po zalogowaniu w katalogu ELIT Polska* pokaże uczestnikowi akcji jaki obrót udało mu się dotychczas zebrać́, na którym progu nagród obecnie się znajduje i jakich zakupów musi jeszcze dokonać aby “wspiąć się” na wyższy poziom. Stopień zaawansowania ukazany jest w formie graficznej i wyraźnie zaznaczony poprzez podświetlenie na koncie każdego klienta.
„Klienci bazując na wyświetlonym w programie zamówieniowym targecie określają cel w postaci nagrody, jaką chcą osiągnąć. Następnie przez okres 3 miesięcy dokonują zakupów w katalogu zamówieniowym ELIT Polska. Po zakończeniu akcji mają możliwość odbioru jednej nagrody z odpowiedniego progu, na którym się znaleźli. Jeżeli uczestnik nie osiągnie zakładanego celu, ma możliwość wyboru nagrody z niższego pułapu” – wyjaśnia Anna Cebeńko, Marketing Manager w ELIT Polska.
W skład nagród wchodzą m.in. weekend w SPA w Polsce, zestawy sportowe, wyposażenie warsztatu, gadżety oraz rowery. W każdym progu zakupowym klient po zakończonej promocji ma do wyboru 1 z 4 nagród. Na wybór nagrody klient posiada 7 dni roboczych. Po tym czasie nagroda jest wysyłana lub przekazywana klientowi przez jego Opiekuna Handlowego.
Regulamin oraz szczegóły promocji „Letnia Liga Zakupowa” będą już niebawem dostępne w katalogu zamówieniowym.
Chcesz być klientem ELIT Polska ale nie masz dostępu do katalogu? Skontaktuj się z nami na kontakt@elitpolska.pl.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.