Komunikaty PR

Elit Polska ogłasza akcję promocyjną „Letnia Liga Zakupowa”

2020-06-29  |  09:00
Biuro prasowe

 

Elit Polska ogłasza letnią akcję promocyjną „Letnia Liga Zakupowa” skierowaną do sklepów i warsztatów samochodowych. Akcja potrwa od 1 lipca do 30 września 2020 r. Za dokonany w czasie trwania akcji obrót będzie można otrzymać atrakcyjne nagrody.

W akcji wezmą udział najbardziej znani dostawcy części samochodowych w Polsce oraz na świecie. Złoci Partnerzy akcji to: Castrol, Centra, MANN-FILTER oraz KYB.

Specjalnie zaprojektowany system dostępny dla klienta po zalogowaniu w katalogu ELIT Polska* pokaże uczestnikowi akcji jaki obrót udało mu się dotychczas zebrać́, na którym progu nagród obecnie się znajduje i jakich zakupów musi jeszcze dokonać aby “wspiąć się” na wyższy poziom. Stopień zaawansowania ukazany jest w formie graficznej i wyraźnie zaznaczony poprzez podświetlenie na koncie każdego klienta.

„Klienci bazując na wyświetlonym w programie zamówieniowym targecie określają cel w postaci nagrody, jaką chcą osiągnąć. Następnie przez okres 3 miesięcy dokonują zakupów w katalogu zamówieniowym ELIT Polska. Po zakończeniu akcji mają możliwość odbioru jednej nagrody z odpowiedniego progu, na którym się znaleźli. Jeżeli uczestnik nie osiągnie zakładanego celu, ma możliwość wyboru nagrody z niższego pułapu” – wyjaśnia Anna Cebeńko, Marketing Manager w ELIT Polska.

W skład nagród wchodzą m.in. weekend w SPA w Polsce, zestawy sportowe, wyposażenie warsztatu, gadżety oraz rowery. W każdym progu zakupowym klient po zakończonej promocji ma do wyboru 1 z 4 nagród. Na wybór nagrody klient posiada 7 dni roboczych. Po tym czasie nagroda jest wysyłana lub przekazywana klientowi przez jego Opiekuna Handlowego.

Regulamin oraz szczegóły promocji „Letnia Liga Zakupowa” będą już niebawem dostępne w katalogu zamówieniowym.

Chcesz być klientem ELIT Polska ale nie masz dostępu do katalogu? Skontaktuj się z nami na kontakt@elitpolska.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.