Komunikaty PR

Empik wzmacnia ofertę Nowych Bielaw

2024-10-07  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Nowe Bielawy poszerzają swoją ofertę kulturalną, rozrywkową i multimedialną. W toruńskim centrum handlowym, które jest częścią portfolio Greenman Poland, zadebiutował najnowszy w regionie salon sieci Empik.

— Rozwój oferty Nowych Bielaw, w tym zwłaszcza o popularne wśród konsumentów marki, jest dla nas jednym z priorytetów leasingowych. Otwarcie wyczekiwanego przez klientów salonu Empik wpisuje się w tę strategię rozwoju tenant-mixu. To dla obiektu jeden z najważniejszych debiutów w tym roku i to z kilku względów — mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

— Przede wszystkim, wraz z otwarciem salonu Empik, po raz kolejny w tym roku odpowiadamy na potrzeby lokalnego rynku. Po drugie, obecność marki rozszerza naszą ofertę i tworzy atrakcyjną lokalnie destynację zakupową dla poszukujących m.in. książek, prasy, płyt, gier czy upominków. Nie bez znaczenia jest także to, że dzięki Empikowi oferta obiektu staje się jeszcze bardziej omnikanałowa, a tym samym nowocześniejsza, co stwarza więcej możliwości zakupowych — dodaje.

W nowo otwartym salonie klienci znajdą bogatą ofertę premierowych i bestsellerowych książek, które zadowolą nawet najbardziej wymagających czytelników. Salon pełen jest również inspiracji na wyjątkowe prezenty. W asortymencie nie brakuje także prasy, nowości muzycznych, zabawek, gier, artykułów papierniczych, zestawów DIY i gadżetów. Każdy, kto poszukuje niebanalnych dekoracji do domu, także znajdzie coś dla siebie.

Ponadto odwiedzający mogą liczyć na szybkie i komfortowe zakupy, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom omnikanałowym. Salon oferuje usługę click&collect, pozwalającą na rezerwację produktów w aplikacji Empik lub na Empik.com i wygodny odbiór w sklepie. Oprócz tego klienci mogą wygodnie odebrać w nowym sklepie zamówienia z Empik.com, zarówno z oferty własnej Empiku, jak i od wybranych sprzedawców marketplace. W przypadku produktów sprzedawanych przez Empik, klient odbierze także paczkę w sposób przyjazny środowisku - bez opakowań i zbędnych wypełniaczy. Dodatkowo, na miejscu, cały asortyment można przeglądać w interaktywnym punkcie INFO.

— Empik to marka, którą każdy doskonale zna, lider w swoim segmencie, od lat wyznaczający trendy na rynku. Cieszymy się, że teraz także nasi klienci robiący codzienne zakupy w Nowych Bielawach będą mieli dostęp do bogatej oferty sieci. Jesteśmy przekonani, że będzie to niezwykle udany debiut, zwłaszcza że konsumenci od dawna sygnalizowali nam w badaniach potrzebę otwarcia sklepu sieci w tej lokalizacji — mówi Karolina Nitowska.

Także sieć Empik wiąże duże nadzieje z pojawieniem się w Nowych Bielawach. — Długo wyczekiwane otwarcie salonu w Nowych Bielawach to kolejny istotny krok w naszej strategii ekspansji. Cieszymy się, że możemy zaprosić mieszkańców Torunia do czwartego salonu w mieście. Nowo otwarty sklep jest jednak wyjątkowy z uwagi na lokalizację centrum handlowego - blisko klienta, po sąsiedzku – mówi Olga Wielgosz, Menadżerka ds. Wynajmu w Empiku i dodaje: — Jestem przekonana, że w zbliżającym się wielkimi krokami sezonie świątecznym, Empik w Nowych Bielawach będzie najlepszym miejscem do prezentowych i kulturalnych poszukiwań.

Empik to już kolejny rynkowy lider, który ostatnimi czasy zwrócił uwagę na Nowe Bielawy. Tylko w okresie wakacyjnym obiekt ogłosił przedłużenie umów z aż sześcioma wieloletnimi partnerami. Wielu najemców również przechodzi modernizację. Rossmann już powiększył i odświeżył swój lokal. Remont przeszedł także Douglas, a podobne prace planuje CCC.

— Nowe Bielawy postrzegane są dziś jako atrakcyjna biznesowo lokalizacja o dużym potencjale, co jest zasługą m.in. modernizacji obiektu i jego rozbudowy o dwa w pełni skomercjalizowane parki handlowe. Rynek zwraca także uwagę na to, jak w ostatnich latach znacząco rozwinęliśmy nasz tenant-mix, w którym obecne są dziś tak duże marki jak Smyk, Sinsay, Tatuum czy Apart — mówi Karolina Nitowska i dodaje: — To otoczenie wielu topowych brandów, w połączeniu z szerokim i chłonnym rynkiem, na jakim działają Nowe Bielawy, zachęca do inwestowania w najem. Czyni z nas także solidnego partnera na lokalnym rynku.

Empik to już 82. najemca Nowych Bielaw. Jak informuje dział leasingu, wraz z kolejnymi umowami i otwarciami, obiekt zbliża się do poziomu 100 proc. komercjalizacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.