Endress+Hauser w nowej odsłonie
Siła partnerstwa – pod takim hasłem Endress+Hauser rozpoczyna właśnie globalne działania komunikacyjne. Lider branży kontrolno-pomiarowej zamierza skupić się na prezentacji, w jaki sposób buduje i rozwija współpracę z różnymi grupami partnerów. Kampanijne aktywności wykorzystają innowacyjną w branży przemysłowej oprawę graficzną, zostaną także opatrzone dedykowanym hashtagiem #TeamUpToImprove.
Dla Endress+Hauser jest to pierwsza tak globalna i kompleksowa kampania komunikacyjna. Po etapie testów na rynkach chińskim, amerykańskim i niemieckim, z początkiem maja NBCA, czyli New Brand and Communication Approach, została uruchomiona na całym świecie.
Kampania realizowana jest przede wszystkim w przestrzeni cyfrowej. Obejmuje działania w kanałach social media, reklamę online, mailingi do klientów czy prowadzone przez ekspertów Endress+Hauser seminaria. Wspólnym, charakterystycznym elementem są motywy graficzne odwołujące się do sportu i związanych z nim pozytywnych emocji.
– Dotychczas w naszych materiałach dominowała technologia. Teraz mocniej stawiamy na ludzi i współpracę – wyjaśnia Mariusz Szwagrzyk, Marketing Director w Endress+Hauser Polska, i podkreśla: – Partnerstwo to pojęcie, które najlepiej określa nasze podejście do relacji z wszystkimi grupami odbiorców działalności Endress+Hauser: od aktualnych i potencjalnych klientów, przez dostawców, po pracowników – obecnych oraz przyszłych. Chcemy, by właśnie przez ten pryzmat postrzegano nas w branży i na rynku pracy. Stąd pomysł na tak szeroką i kompleksową kampanię, której sednem jest pokazywanie naszej filozofii współpracy z otoczeniem. Będzie to bardzo wyraźnie widoczne na poziomie oprawy graficznej kampanii.
W ramach NBCA prowadzone będą zarówno działania wizerunkowe, jak i profilowane kampanie sprzedażowe. Obejmą m.in. tematykę EMS, czyli systemów monitoringu energii, dostarczanych przez Endress+Hauser i promowanych już, chociażby w ramach zeszłorocznego cyklu konferencji „EMS 4.0 Tour”.
Na wrzesień zaplanowano z kolei drugi w tym roku „Industry launch”, czyli szeroką akcję informacyjną o zmianach w firmowym portfolio przedstawionych w kontekście branżowym i aplikacyjnym. Niezależnie od tego, kampania NBCA będzie promować tak istotne dla rynku produkty jak m.in. analizatory gazu JT33 TDLAS, przepływomierze Prosonic Flow P500 przeznaczone do branży chemicznej i petrochemicznej charakteryzującej się najwyższymi wymaganiami w przemyśle procesowym, a także przetworniki głowicowe temperatury TMT86 z Ethernet APL.
– Ostatnie lata to dla nas czas stabilnego wzrostu – nie tylko w skali lokalnej, w Polsce, ale także globalnej. Stale rozwijamy portfolio produktów i konsekwentnie realizujemy koncepcję realizacji usług. W tej sytuacji kampania NBCA to kompleksowy plan na komunikację z otoczeniem, opierającą się na dwóch filarach sukcesu Endress+Hauser: naszych produktach oraz sposobie, w jaki wspieramy ich użytkowników – podsumowuje Mariusz Szwagrzyk.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.