Komunikaty PR

enel-med nr 1 w branży prywatnych usług medycznych w rankingu Forbes

2022-05-09  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Enel-med ( 0.23 MB )

Sieć placówek enel-med zajęła pierwsze miejsce w rankingu Forbes Poland’s Best Employers wśród firm oferujących prywatne usługi medyczne. Ranking 300 najlepszych pracodawców sporządzony we współpracy z firmą Statista objął organizacje z aż 25 sektorów rynku, zatrudniające co najmniej 250 osób. Laureaci zostali wybrani na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród pracowników, którzy oceniali m.in. możliwości rozwoju, atmosferę czy ogólne warunki zatrudnienia.

To druga edycja rankingu, w którym pracownicy zdecydowali się wyróżnić Centrum Medyczne ENEL-MED S.A. To właśnie za sprawą ich głosów firma znalazła się w pierwszej 200-tce notowania magazynu Forbes.  W ramach konkursu sprawdzono, m.in. na ile pracownicy byliby gotowi zarekomendować danego pracodawcę rodzinie i znajomym. Wśród obszarów podlegających ewaluacji znalazły się również możliwości awansu, atmosfera panująca w organizacji, wynagrodzenie i środowisko pracy.

Niezwykle cieszy nas fakt, ze zostaliśmy ocenieni najwyżej wśród medycznych pracodawców sieciowych, pokonując konkurentów o kilkadziesiąt miejsc w zestawieniu. Nagroda to efekt konsekwentnie realizowanej strategii, w enel-med ludzie są dla nas największa wartością.Traktujemy to stwierdzenie bardzo poważnie, i przekuwamy na szereg konkretnych działań, co przynosi jak widać konkretne efekty. Wynik konkursu potwierdza nasze wewnętrzne analizy. Z przeprowadzonej przez nas w 2022 roku oceny satysfakcji pracy wynika, że chęć do polecenia enel-med jako pracodawcy znacząco wzrosła. Co więcej, zaobserwowaliśmy także małą rotację personelu. W enel-med satysfakcja naszych pracowników, przekłada się bezpośrednio na zadowolenie naszych pacjentów. Bardzo dziękuję za tegoroczne wyróżnienie całemu zespołowi enel-med – podsumowuje Jacek Rozwadowski, Prezes Centrum Medycznego ENEL-MED S.A.

W ostatnich latach rynek pracy bardzo się zmienia, ewoluują również oczekiwania kandydatów wobec nowego miejsca pracy. Spółka enel-med wychodzi tym trendom naprzeciw, wdrażając kolejne autorskie rozwiązania i benefity. Pracownicy doceniają np. rozwiązanie „Jedź do pracy bez stresu”, które zapewnia im możliwość większej elastyczności w sprawowaniu codziennych obowiązków zawodowych. enel-med wprowadził również program wspierający młode mamy w powrocie do pracy po urlopie macierzyńskim pt. „Mama wraca do pracy”. Pracownicy spółki mogą również liczyć na ciekawe rozwiązania promujące ich hobby takie jak karta sportowa, firmowa drużyna biegowa oraz, oczywiście, kompleksowy pakiet ubezpieczeń zdrowotnych do wykorzystania w całej Polsce. Dodatkowo w ofercie pracowniczej znajdują się warsztaty oraz akcje edukacyjnie wspierające pracowników tj.; techniki relaksacyjne, radzenie sobie ze stresem podstawy pierwszej pomocy.

Starania organizacji dostrzegają zewnętrzni eksperci, periodyki branżowe oraz – co najważniejsze – sami pracownicy.  W ubiegłym roku, oprócz wyróżnienia Poland’s Best Employers firma otrzymała również godło „Friendly Workplace” redakcji MarkaPracodawcy.pl. Nagroda przyznawana jest na podstawie wyników badań poziomu satysfakcji w zespole za tworzenie przyjaznego środowiska pracy. Ponadto, spółka od lat wdraża dobre praktyki i uczestniczy w wymianie know-how w ramach członkostwa w Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji.

 

O enel-med:

Centrum Medyczne ENEL- MED S.A. istnieje od 1993 roku. Jest największą firmą z branży medycznej z polskim kapitałem. Od 2011 roku jest spółką notowaną na giełdzie papierów wartościowych. W portfolio Grupy Kapitałowej ENEL-MED znajdują się: sieć wielospecjalistycznych oddziałów (www.enel.pl), sieć stomatologiczna enel-med stomatologia (www.stomatologia.enel.pl), klinika medycyny estetycznej ESTELL (www.estell.pl), kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport (www.enelsport.pl) oraz marka enel-senior (ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Willa Łucja).

Sieć enel-med tworzą: 31 wielospecjalistycznych oddziałów własnych, 5 przychodni przyzakładowych, 21 klinik enel-med stomatologia, szpital Centrum w Warszawie, 3 kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport, klinika medycyny estetycznej ESTELL, ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Willa Łucja oraz 1600 placówek partnerskich.

enel-med to marka z 29-letnim doświadczeniem w opiece medycznej. Świadczymy pełen wachlarz usług, prowadząc pacjenta od konsultacji, przez diagnostykę, hospitalizację, operację, aż po rehabilitację – czyli cały zamknięty cykl leczenia. Nasz profesjonalizm pacjenci docenili przyznając po raz kolejny Gwiazdę Jakości Obsługi (2021). Na wysoką jakość świadczeń składa się wybitna kadra specjalistów i najwyższej jakości sprzęt. Stawiamy na nowe technologie, dostrzegając znaczący potencjał w telemedycynie. Stale rozwijamy naszą aplikację mobilną oraz usługę konsultacji medycznych w formie e-wizyt.

W swojej ofercie posiadamy usługi dla pacjentów indywidualnych, w formie pakietów medycznych lub jednorazowo płatnych oraz dla klientów korporacyjnych, w formie abonamentowej opieki medycznej.

Wiemy jak ważni w rozwoju firmy są jej pracownicy. Dlatego stworzyliśmy program umożliwiający pracodawcy utrzymanie personelu w dobrej kondycji zdrowotnej. Dzięki szerokiemu wachlarzowi usług możemy dopasować ofertę do potrzeb każdego klienta.

Więcej informacji na www.enel.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.