Komunikaty PR

Łączy nas napięcie – platforma społecznościowa nie tylko dla elektrotechników

2020-11-09  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl

Pod koniec września z inicjatywy TIM SA został uruchomiony portal „Łączy nas napięcie”. To miejsce, w którym każdy, kto ma styczność z branżą elektryczną, może dzielić się swoją wiedzą oraz zadawać pytania na wszelkie tematy związane z szeroko pojętą elektrotechniką.

„Łączy nas napięcie” jest portalem działającym na zasadzie Q&A (pytania i odpowiedzi). Jest on ogólnodostępny – każdy użytkownik Internetu może założyć w nim konto, a następnie zadawać i odpowiadać na pytania. Dostępnych jest sześć kategorii tematycznych: elektryka, oświetlenie, dom i ogród, elektronika, budownictwo oraz mechanika.

Pytania, odpowiedzi i… nagrody

– Powstawaniu portalu przyświecała myśl „nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi” – tłumaczy Piotr Bibik, koordynator projektu „Łączy nas napięcie” i menadżer produktu w TIM SA. – Powstał on z myślą o osobach, które poszukują rozwiązań wyzwań związanych z branżą elektrotechniczną. Jest to zatem idealne miejsce do zadawania pytań przez elektryków, majsterkowiczów, osoby przeprowadzające remont mieszkania czy uczniów szkół technicznych. W skrócie: jest to portal dla każdego, kto ma do czynienia z elektrotechniką. Zachęcam wszystkie te osoby do odwiedzenia laczynasnapiecie.pl i aktywnego uczestnictwa w życiu społeczności – mówi Piotr Bibik.

Każdy zarejestrowany użytkownik może zadawać własne pytania, jak i pomagać innym poprzez proponowanie im swoich rozwiązań. Motywacją do angażowania się w życie społeczności jest system punktacji i nagradzania najaktywniejszych użytkowników. Każde zadane pytanie oraz udzielona odpowiedź wiążą się z przypisaniem do konta danego użytkownika odpowiedniej liczby punktów. Na tej podstawie ustalany jest ranking najbardziej zaangażowanych osób, które w zamian za aktywność otrzymują atrakcyjne nagrody – zarówno rzeczowe, jak i w postaci kodów rabatowych do wykorzystania na platformie TIM.pl.

Eksperci i ich porady

Oprócz części, gdzie udzielać może się cała społeczność, na platformie znajduje się również blog ekspercki – miejsce, w którym publikowane są artykuły przygotowywane przez praktyków posiadających merytoryczną wiedzę z danej dziedziny.

– Blog ekspercki jest pewnego rodzaju bazą wiedzy, w której można znaleźć konkretne przykłady i porady, opisane przez profesjonalistów – mówi Piotr Bibik. – Stale wzbogacamy to miejsce kolejnymi artykułami i pozyskujemy do współpracy następnych branżowych specjalistów. Dążymy do tego, aby cała platforma była zasilona jak najrzetelniejszymi i jak najwartościowszymi treściami. Poruszamy także często pomijane aspekty prawne – dodaje.

Odpowiedzialny biznes

TIM już od kilku lat utrzymuje się na pozycji lidera dystrybucji branży elektrotechnicznej w Polsce. Dbanie o integrację branżowej społeczności i edukację w zakresie elektrotechniki jest swoistą powinnością spółki.

– Naszą ambicją jest utrzymywanie pozycji lidera, co wiąże się z ciągłym rozwojem na wielu polach – mówi Piotr Nosal, członek zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Projekt „Łączy nas napięcie” wpisuje się w naszą strategię odpowiedzialnego biznesu, którą realizujemy między innymi poprzez profesjonalizację działań, rozwój wspólnie z naszym otoczeniem i wymienianie się wiedzą – dodaje.

 

TIM SA jest największym hurtowym dystrybutorem artykułów elektrotechnicznych w Polsce (według miesięcznika „Elektrosystemy”, nr 5/2020). Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. TIM stawia na omnichannel - sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie oraz poprzez ogólnopolską sieć biur
i przedstawicieli handlowych.

Przez ćwierć wieku TIM sprzedawał wyłącznie za pośrednictwem ogólnopolskiej sieć hurtowni elektrycznych. W 2013 r. firma zmieniła model biznesowy, stawiając na e-commerce i sprzedaż poprzez TIM.pl. To najprawdopodobniej największa taka transformacja cyfrowa w polskim handlu B2B.

Strategia TIM-u jest oparta na połączeniu wieloletniej wiedzy o rynku, którą posiadają przedstawiciele handlowi, z technologiami e-commerce (tzw. hybrydowy model sprzedaży). W 2019 r. ponad 70% obrotów spółki (tj. 561,3 z 798,4 mln zł) pochodziło ze sprzedaży online.

Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu. Grupę Kapitałową TIM tworzą również: Rotopino.pl S.A. (e-sklepy z elektronarzędziami w Polsce i Europie Zachodniej) i 3LP SA. Druga z tych spółek jest operatorem centrum logistycznego w podwrocławskich Siechnicach. Obiekt specjalizuje się w obsłudze podmiotów (także spoza Grupy TIM) działających w sektorze e-commerce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds Biuro prasowe
2025-06-25 | 10:00

PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds

Spółka Ocean Winds oraz należąca do PGE i Ørsted spółka Elektrownia Wiatrowa Baltica-2 podpisały umowę rezerwacyjną, która umożliwi wykorzystanie
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.