Komunikaty PR

Łączy nas napięcie – platforma społecznościowa nie tylko dla elektrotechników

2020-11-09  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl

Pod koniec września z inicjatywy TIM SA został uruchomiony portal „Łączy nas napięcie”. To miejsce, w którym każdy, kto ma styczność z branżą elektryczną, może dzielić się swoją wiedzą oraz zadawać pytania na wszelkie tematy związane z szeroko pojętą elektrotechniką.

„Łączy nas napięcie” jest portalem działającym na zasadzie Q&A (pytania i odpowiedzi). Jest on ogólnodostępny – każdy użytkownik Internetu może założyć w nim konto, a następnie zadawać i odpowiadać na pytania. Dostępnych jest sześć kategorii tematycznych: elektryka, oświetlenie, dom i ogród, elektronika, budownictwo oraz mechanika.

Pytania, odpowiedzi i… nagrody

– Powstawaniu portalu przyświecała myśl „nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi” – tłumaczy Piotr Bibik, koordynator projektu „Łączy nas napięcie” i menadżer produktu w TIM SA. – Powstał on z myślą o osobach, które poszukują rozwiązań wyzwań związanych z branżą elektrotechniczną. Jest to zatem idealne miejsce do zadawania pytań przez elektryków, majsterkowiczów, osoby przeprowadzające remont mieszkania czy uczniów szkół technicznych. W skrócie: jest to portal dla każdego, kto ma do czynienia z elektrotechniką. Zachęcam wszystkie te osoby do odwiedzenia laczynasnapiecie.pl i aktywnego uczestnictwa w życiu społeczności – mówi Piotr Bibik.

Każdy zarejestrowany użytkownik może zadawać własne pytania, jak i pomagać innym poprzez proponowanie im swoich rozwiązań. Motywacją do angażowania się w życie społeczności jest system punktacji i nagradzania najaktywniejszych użytkowników. Każde zadane pytanie oraz udzielona odpowiedź wiążą się z przypisaniem do konta danego użytkownika odpowiedniej liczby punktów. Na tej podstawie ustalany jest ranking najbardziej zaangażowanych osób, które w zamian za aktywność otrzymują atrakcyjne nagrody – zarówno rzeczowe, jak i w postaci kodów rabatowych do wykorzystania na platformie TIM.pl.

Eksperci i ich porady

Oprócz części, gdzie udzielać może się cała społeczność, na platformie znajduje się również blog ekspercki – miejsce, w którym publikowane są artykuły przygotowywane przez praktyków posiadających merytoryczną wiedzę z danej dziedziny.

– Blog ekspercki jest pewnego rodzaju bazą wiedzy, w której można znaleźć konkretne przykłady i porady, opisane przez profesjonalistów – mówi Piotr Bibik. – Stale wzbogacamy to miejsce kolejnymi artykułami i pozyskujemy do współpracy następnych branżowych specjalistów. Dążymy do tego, aby cała platforma była zasilona jak najrzetelniejszymi i jak najwartościowszymi treściami. Poruszamy także często pomijane aspekty prawne – dodaje.

Odpowiedzialny biznes

TIM już od kilku lat utrzymuje się na pozycji lidera dystrybucji branży elektrotechnicznej w Polsce. Dbanie o integrację branżowej społeczności i edukację w zakresie elektrotechniki jest swoistą powinnością spółki.

– Naszą ambicją jest utrzymywanie pozycji lidera, co wiąże się z ciągłym rozwojem na wielu polach – mówi Piotr Nosal, członek zarządu i dyrektor handlowy TIM SA. – Projekt „Łączy nas napięcie” wpisuje się w naszą strategię odpowiedzialnego biznesu, którą realizujemy między innymi poprzez profesjonalizację działań, rozwój wspólnie z naszym otoczeniem i wymienianie się wiedzą – dodaje.

 

TIM SA jest największym hurtowym dystrybutorem artykułów elektrotechnicznych w Polsce (według miesięcznika „Elektrosystemy”, nr 5/2020). Spółka powstała w 1987 roku we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. TIM stawia na omnichannel - sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie oraz poprzez ogólnopolską sieć biur
i przedstawicieli handlowych.

Przez ćwierć wieku TIM sprzedawał wyłącznie za pośrednictwem ogólnopolskiej sieć hurtowni elektrycznych. W 2013 r. firma zmieniła model biznesowy, stawiając na e-commerce i sprzedaż poprzez TIM.pl. To najprawdopodobniej największa taka transformacja cyfrowa w polskim handlu B2B.

Strategia TIM-u jest oparta na połączeniu wieloletniej wiedzy o rynku, którą posiadają przedstawiciele handlowi, z technologiami e-commerce (tzw. hybrydowy model sprzedaży). W 2019 r. ponad 70% obrotów spółki (tj. 561,3 z 798,4 mln zł) pochodziło ze sprzedaży online.

Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu. Grupę Kapitałową TIM tworzą również: Rotopino.pl S.A. (e-sklepy z elektronarzędziami w Polsce i Europie Zachodniej) i 3LP SA. Druga z tych spółek jest operatorem centrum logistycznego w podwrocławskich Siechnicach. Obiekt specjalizuje się w obsłudze podmiotów (także spoza Grupy TIM) działających w sektorze e-commerce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja Biuro prasowe
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka BCC: Energetyka, podsumowanie roku
2024-12-28 | 12:30

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Transformacja polskiej energetyki przyśpieszyła w 2024 roku  – udział węgla w miksie energetycznym maleje, a odnawialne źródła energii zyskują na znaczeniu. Jednak szybkie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.