Komunikaty PR

Axpo i Heidelberg Materials Polska przedłużają współpracę w obszarze zakupów ene

2023-11-14  |  01:00

Axpo Polska podpisało kolejny kontrakt na sprzedaż energii elektrycznej z Heidelberg Materials Polska, liderem produkcji cementu w Polsce i jednym z największych producentów betonu towarowego i kruszyw w kraju. Przedmiotem umowy jest zakup energii elektrycznej dla wszystkich zakładów produkcyjnych koncernu Heidelberg Materials w Polsce, w tym dla jednego z obiektów Górażdże – największej cementowni w Europie.

 

Axpo Polska, część szwajcarskiej grupy energetycznej Axpo, już od 2019 roku współpracuje z Heidelberg Materials Polska, należącym do międzynarodowego koncernu Heidelberg Materials. Dotychczasowa współpraca i partnerskie relacje zaowocowały przedłużeniem kontraktu o kolejne lata. Umowa dotyczy zakupu energii elektrycznej dla wszystkich zakładów produkcyjnych koncernu Heidelberg Materials w Polsce.

 

Przedłużenie wieloletniej współpracy z tak ważnym klientem jak Heidelberg Materials Polska jest potwierdzeniem zaufania oraz efektywności proponowanych przez nas rozwiązań biznesowych. Działamy elastycznie i jesteśmy gotowi dopasować ofertę zarówno do wyzwań rynkowych, jak i potrzeb wynikających ze strategii zakupowych przyjętych przez klientów. Służymy także ekspertyzą energetyczną w momencie zmian legislacyjnych. Cieszę się, że nasi klienci to doceniają – mówi Paweł Wierzbicki, dyrektor zespołu Origination i członek zarządu Axpo Polska.

 

Umowy na zakup energii elektrycznej od Axpo Polska obejmują trzy spółki: Górażdże Cement, Górażdże Kruszywa oraz Górażdże Beton. Łącznie firmy te posiadają w Polsce ponad 60 zakładów produkcyjnych i są znaczącym konsumentem energii elektrycznej w Polsce.

 

Axpo Polska jest dla nas ważnym partnerem biznesowym. W dotychczasowej relacji mogliśmy liczyć na profesjonalizm spółki oraz elastyczność w przygotowaniu oferty dostosowanej do naszych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że kolejne lata współpracy będą tak samo satysfakcjonujące jak do tej pory – mówi Jacek Żabski, Dyrektor ds. Logistyki i Zakupów w Heidelberg Materials Polska.

 

Axpo Polska, należące do Grupy Axpo, działa na polskim rynku od ponad 20 lat, gdzie stało się jednym z największych niezależnych odbiorców zielonej energii. Klienci Axpo Polska mogą korzystać z dopasowanych do swoich potrzeb ofert na odkup i dostawy energii oraz gazu w oparciu o strukturyzowane i długoterminowe umowy, bilansowanie handlowe, obrót prawami majątkowymi czy gwarancjami pochodzenia. Spółka świadczy usługi także dla ponad 30 000 firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, realizuje duże projekty fotowoltaiczne i rozwija magazyny energii.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja Biuro prasowe
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka BCC: Energetyka, podsumowanie roku
2024-12-28 | 12:30

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Transformacja polskiej energetyki przyśpieszyła w 2024 roku  – udział węgla w miksie energetycznym maleje, a odnawialne źródła energii zyskują na znaczeniu. Jednak szybkie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.