Ekovoltis dostawcą energii elektrycznej dla Muzeum Wojska Polskiego
Ekovoltis informuje o podpisaniu umowy na dostawę energii elektrycznej dla Muzeum Wojska Polskiego – jednej z najważniejszych instytucji kulturalnych w Polsce. Umowa obowiązuje od 1 stycznia 2025 roku i obejmuje dostawy aż do sześciu punktów odbioru.
Wybór Ekovoltis na dostawcę energii podkreśla naszą pozycję zaufanego partnera dla sektora publicznego. Dzięki naszym stabilnym, bardziej ekonomicznym i elastycznym rozwiązaniom energetycznym wspieramy instytucje o strategicznym znaczeniu, umożliwiając im optymalizację kosztów oraz zapewniając niezawodność dostaw.
Energia dopasowana do potrzeb
Nasze doświadczenie, głęboka znajomość rynku energetycznego oraz indywidualne podejście pozwalają nam precyzyjnie odpowiadać na potrzeby każdego klienta i umożliwiają oszczędności na rachunkach za prąd. Współpraca z Muzeum Wojska Polskiego to nie tylko dostarczanie energii, ale również wsparcie w realizacji ich misji – ochrony i promowania dziedzictwa narodowego.
Warto podkreślić, że Ekovoltis specjalizuje się w dostarczaniu energii elektrycznej pochodzącej z odnawialnych źródeł (OZE). Dzięki temu nasi klienci mogą korzystać z ekologicznych rozwiązań, które sprzyjają ochronie środowiska, jednocześnie spełniając najwyższe standardy niezawodności.
Dlaczego Ekovoltis?
✔ Stabilność i niezawodność – ciągłość dostaw energii to podstawa działania każdej instytucji publicznej.
✔ Energia z odnawialnych źródeł (OZE) – dostarczamy energię pochodzącą z odnawialnych źródeł, co pozwala naszym klientom działać w sposób ekologiczny i wspierać ochronę środowiska
✔ Indywidualne podejście – dokładna analiza potrzeb klienta pozwala nam oferować najlepsze/ optymalne warunki współpracy.
✔ Profesjonalna obsługa – zapewniamy wsparcie na każdym etapie realizacji umowy.
Podpisanie tej umowy to kolejny krok w budowie długofalowej współpracy Ekovoltis z sektorem publicznym. Wierzymy, że nasze nowoczesne podejście do zarządzania energią pozwoli Muzeum Wojska Polskiego jeszcze skuteczniej realizować swoje cele.
Dziękujemy za zaufanie i z niecierpliwością czekamy na efekty naszej współpracy!
Eco Run celuje w 10 mln zł za 4 kw. 2024 r.
Zeneris Projekty z umowami na blisko 1,3 mln zł
Nowe kontrakty dla SPIE w sektorze energetycznym w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Handel
Polscy producenci drobiu liczą na ponowne otwarcie chińskiego rynku. Kraje azjatyckie coraz ważniejszym importerem
Polska wciąż cieszy się w świecie renomą cenionego producenta mięsa drobiowego. Na eksport trafia ok. 60 proc. rocznej produkcji, czyli prawie 2 mln t. Polscy producenci walczą o silną pozycję na zagranicznych rynkach. Priorytetem jest dla nich ponowne uruchomienie eksportu do Chin, który został wstrzymany pięć lat temu ze względu na ptasią grypę. Trwa dopracowywanie szczegółów porozumienia w tej sprawie.
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.