Komunikaty PR

Eksperci mówią o przyszłości polskiej energetyki

2024-03-07  |  13:00

Już 12 marca premiera pierwszego odcinka nowego sezonu podcastu E.ON Talks. Tegoroczna edycja będzie poświęcona tematyce transformacji energetycznej oraz kluczowym wyzwaniom i strategiom dla polskich firm w tym obszarze.

Wokół zmian w energetyce

Dynamiczne zmiany, którym podlega sektor energetyki, oddziałują na przedsiębiorców niezależnie od branży. Transformacja energetyczna jest dla nich szansą i daje nowe możliwości rozwoju biznesu, ale również wiąże się z obawami.

E.ON Talks jest inicjatywą, dzięki której przedsiębiorcy mogą znaleźć odpowiedzi na swoje pytania, a także czerpać inspiracje. To dlatego, że nasi rozmówcy dzielą się swoimi doświadczeniami, wiedzą i pomysłami – mówi Joanna Waszak, kierowniczka komunikacji marketingowej w E.ON Polska i twórczyni podcastu – Popularność tego projektu uświadomiła mi jak bardzo informacje, którymi dzielimy się w ramach E.ON Talks, są potrzebne i przydatne. Jako duża, międzynarodowa spółka energetyczna mamy realny wpływ na zmiany rynkowe. Czujemy się odpowiedzialni za to, by pomóc przedsiębiorcom w zielonej transformacji.

Nowy format i nowi prowadzący

E.ON Talks to autorski cykl podcastów realizowany przez grupę energetyczną E.ON w Polsce.

W nowym sezonie eksperci omówią na czym polega transformacja energetyczna i jakie zmiany przyniesie dla polskich przedsiębiorców. Pierwszy odcinek w 2024 roku poprowadzi Joanna Waszak, a jej gościem będzie Maciej Stańczuk, ekspert Business Centre Club ds. energetyki i transformacji energetycznej. Rozmówcy postarają się wyjaśnić dlaczego transformacja energetyczna jest jednym z największych wyzwań dla firm działających w Polsce.

Nowy sezon to 14 odcinków, które pojawiać będą się co trzy tygodnie. Obok Joanny Waszak rozmowy poprowadzą Anna Karanik, senior menedżerka w pionie klienta biznesowego w E.ON Polska, oraz Patryk Żółtowski, kierownik ds. kluczowych klientów, który odpowiada za zespół sprzedaży fotowoltaiki do klientów biznesowych. Każdy z prowadzących wniesie do dyskusji unikalne doświadczenia i perspektywę biznesową ze swojego obszaru.

Wszystkie odcinki E.ON Talks dostępne w jednym miejscu

Wszystkie odcinki podcastu E.ON Talks są udostępniane na dedykowanej stronie E.ON Polska oraz na platformach streamingowych YouTube, Spotify i w aplikacjach podcastowych iTunes, Podcasty Google i Spreaker.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Endress+Hauser ekspertem na H2POLAND & NetZero Biuro prasowe
2024-04-19 | 09:00

Endress+Hauser ekspertem na H2POLAND & NetZero

Endress+Hauser, światowy lider w dziedzinie rozwiązań pomiarowych dla przemysłu, weźmie udział w prestiżowym wydarzeniu H2POLAND & NetZero Forum w Poznaniu. W trakcie imprezy
Energetyka Mateusz Marczewski członkiem zarządu Axpo Polska
2024-04-19 | 01:00

Mateusz Marczewski członkiem zarządu Axpo Polska

Zmiany w polskiej spółce z Grupy Axpo. Od kwietnia do zarządu Axpo Polska dołączył Mateusz Marczewski, dyrektor ds. klientów instytucjonalnych w Europie Zachodniej i Wschodniej.
Energetyka BRAK ZDJĘCIA
2024-04-18 | 23:00

Z energią do pracy – Stoen Operator zaprasza na WAT

Dlaczego warto rozwijać karierę w energetyce? Mogli się o tym przekonać uczestnicy Targów Pracy na Wojskowej Akademii Technicznej (WAT). Podczas pierwszego dnia wydarzenia odbywającego się 17 i 18 kwietnia br. Stoen Operator

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.