Komunikaty PR

Fotowoltaika: Nie tylko “Mój prąd”. Stilo Energy wprowadza dodatkowe zachęty

2020-12-07  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

- Zamówienie naszej instalacji jeszcze w tym roku pozwala na uzyskanie trzech korzyści finansowych - wylicza Wioleta Wardak ze Stilo Energy. - Są to ulga termomodernizacyjna, jednak nie wyższa niż 53 tys. złotych, rabat do 6 tys. złotych dla instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10 kW oraz oczywiście oszczędności na rachunku za prąd od pierwszego dnia po uruchomieniu instalacji. Posiadanie własnej elektrowni słonecznej, staje się z każdym rokiem bardziej opłacalne ze względu na stale rosnące rachunki za prąd. Szacuje się, że kolejny rok może przynieść wzrost kosztów nawet do 10%.

Średnia wielkość instalacji kupowanej przez Polaków wynosi około 5,5 kW i zaspokaja potrzeby energetyczne przeciętnej wielkości rodziny. Czasami ograniczenia związane z wielopołaciowymi dachami czy kierunkiem usytuowania budynku lub jego zacienieniem przez pobliskie drzewa, mogą stanowić przeszkody w wykonaniu odpowiedniej wielkości instalacji. Jednak rozwiązania technologiczne stosowane przez Stilo Energy jak np. mikrofalowniki, umożliwiają wykonanie instalacji nawet na skomplikowanych dachach, a w przyszłości kiedy zapotrzebowanie na energię wzrasta z łatwością rozbudować instalację. Myśląc o własnej produkcji prądu, warto jest skorzystać z oferowanych rabatów, dofinansowań i ulg związanych z wytwarzaniem zielonej energii.

Ile może kosztować instalacja fotowoltaiczna po skorzystaniu z promocji Stilo Energy jeszcze w tym roku? Załóżmy, że instalacja ma wielkość 6,4 kW (szacowana wielkość przy średniomiesięcznych rachunkach za prąd na poziomie 300 zł), stawka za 1 kWh wynosi 0,70 zł. Korzystając z promocji Stilo Energy, koszt instalacji może zmniejszyć się o 3200 zł a po jego uwzględnieniu w rocznym rozliczeniu, spowoduje dodatkowe obniżenie nawet do 13 400 zł.

- Oznacza to, że już po 5 latach wydatki na instalację zwracają się, a po kolejnych 5 oszczędności wyniosą 19 800 zł. Po 25 latach pracy system przyniesie ponad 158 tys. zł. oszczędności. Bez rabatu Stilo Energy, instalacja zwraca się dopiero w 8 roku – wylicza Wioleta Wardak.

Trwa fotowoltaiczny boom

Warto zaznaczyć, że według oficjalnych szacunków, do końca 2020 roku udział energii uzyskanej z ogniw fotowoltaicznych miał wynieść w naszym kraju 2GW. Tymczasem już w połowie listopada wartość ta wyniosła 3 GW. Należy spodziewać się kolejnych, szybkich wzrostów, gdyż Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zapowiedział kontynuację programu  “Mój Prąd” w 2021 roku, jednak na chwilę obecną brak konkretnych informacji na ten temat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja Biuro prasowe
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka BCC: Energetyka, podsumowanie roku
2024-12-28 | 12:30

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Transformacja polskiej energetyki przyśpieszyła w 2024 roku  – udział węgla w miksie energetycznym maleje, a odnawialne źródła energii zyskują na znaczeniu. Jednak szybkie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.