Już dwunastu producentów pomp ciepła w ofercie Woltair
Woltair, jedna z największych czeskich firm na rynku pomp ciepła i fotowoltaiki, obecna także na polskim rynku, współpracuje już z dwunastoma markami oferującymi pompy ciepła. Firma ogłosiła, że dotychczas największą popularnością klientów cieszyły się produkty Panasonic.
Woltair to marketplace, który w swojej ofercie posiada urządzenia najwyższej jakości od wszystkich wiodących marek na rynku. Urządzenia można zamówić w niezwykle prosty sposób – fachowcy Woltair zagwarantują, że pompa ciepła będzie najlepiej dobrana do danego gospodarstwa domowego, a instalacja zostanie wykonana przez monterów, którzy zostali przeszkoleni przez firmę i posiadają certyfikat jakości. Producenci, których urządzenia są oferowane przez Woltair, przechodzą także proces weryfikacji. Produkty muszą posiadać przede wszystkim pełną certyfikację, być uznaną marką na rynku, a także oferować wsparcie dla firm inżynierskich, jak i klientów końcowych.
„Producenci, którzy współpracują z naszą firmą mają pewność, że Woltair dba o najwyższą jakość standardów montażowych, a wykonane przez nas instalacje będą dla nich najlepszą wizytówką. Dodatkowo dzięki naszym dobrym wynikom sprzedażowym wspieramy producentów w popularyzacji ich marek” – komentuje Michał Borek, Country Manager, Woltair Polska. „Produkty Panasonic od lat cieszą się uznaniem wśród klientów, dlatego pomp ciepła tej firmy nie mogło zabraknąć w naszej ofercie. Panasonic przykłada bardzo dużą wagę do odpowiedniego przeszkolenia instalatorów, co jest spójne z wizją Woltair” – dodaje Michał Borek.
„Bardzo cieszymy się, że w ofercie Woltair znajdują się pompy ciepła Panasonic. Mamy nadzieję, że wspólne wysiłki i praca, a także spójna wizja odnośnie szkoleń dla instalatorów przyniosą efekty. Pompy ciepła Panasonic wyróżnia bardzo dobra jakość i niezawodność, potwierdzona ogromną ilością zamontowanych urządzeń, dlatego jeszcze bardziej cieszymy się, że nasz produkt może być popularyzowany przez taką markę jak Woltair” – mówi Jakub Traczyk, A2W Produkt Manager, Panasonic.
Woltair współpracuje obecnie z kilkunastoma producentami pomp ciepła, firma oferuje także swój autorski produkt – WLTR. Woltair zapewnia klientów, że wykona instalację w sposób szybki i jakościowy. Jeśli pompa ciepła nie zostanie zamontowana w ciągu 30 dni od wyrażenia gotowości przez klienta, firma zobowiązuje się do zwrócenia 50% kosztów umowy.
Więcej informacji o tej promocji można znaleźć na stronie: https://www.woltair.pl/pompy-ciepla-30-50

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Eco Run celuje w 10 mln zł za 4 kw. 2024 r.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.