Komunikaty PR

Już dwunastu producentów pomp ciepła w ofercie Woltair

2023-11-21  |  11:10
Biuro prasowe

Woltair, jedna z największych czeskich firm na rynku pomp ciepła i fotowoltaiki, obecna także na polskim rynku, współpracuje już z dwunastoma markami oferującymi pompy ciepła. Firma ogłosiła, że dotychczas największą popularnością klientów cieszyły się produkty Panasonic.

Woltair to marketplace, który w swojej ofercie posiada urządzenia najwyższej jakości od wszystkich wiodących marek na rynku. Urządzenia można zamówić w niezwykle prosty sposób – fachowcy Woltair zagwarantują, że pompa ciepła będzie najlepiej dobrana do danego gospodarstwa domowego, a instalacja zostanie wykonana przez monterów, którzy zostali przeszkoleni przez firmę i posiadają certyfikat jakości. Producenci, których urządzenia są oferowane przez Woltair, przechodzą także proces weryfikacji. Produkty muszą posiadać przede wszystkim pełną certyfikację, być uznaną marką na rynku, a także oferować wsparcie dla firm inżynierskich, jak i klientów końcowych.

„Producenci, którzy współpracują z naszą firmą mają pewność, że Woltair dba o najwyższą jakość standardów montażowych, a wykonane przez nas instalacje będą dla nich najlepszą wizytówką. Dodatkowo dzięki naszym dobrym wynikom sprzedażowym wspieramy producentów w popularyzacji ich marek” – komentuje Michał Borek, Country Manager, Woltair Polska. „Produkty Panasonic od lat cieszą się uznaniem wśród klientów, dlatego pomp ciepła tej firmy nie mogło zabraknąć w naszej ofercie. Panasonic przykłada bardzo dużą wagę do odpowiedniego przeszkolenia instalatorów, co jest spójne z wizją Woltair” – dodaje Michał Borek.

„Bardzo cieszymy się, że w ofercie Woltair znajdują się pompy ciepła Panasonic. Mamy nadzieję, że wspólne wysiłki i praca, a także spójna wizja odnośnie szkoleń dla instalatorów przyniosą efekty. Pompy ciepła Panasonic wyróżnia bardzo dobra jakość i niezawodność, potwierdzona ogromną ilością zamontowanych urządzeń, dlatego jeszcze bardziej cieszymy się, że nasz produkt może być popularyzowany przez taką markę jak Woltair” –  mówi Jakub Traczyk, A2W Produkt Manager, Panasonic.

Woltair współpracuje obecnie z kilkunastoma producentami pomp ciepła, firma oferuje także swój autorski produkt – WLTR. Woltair zapewnia klientów, że wykona instalację w sposób szybki i jakościowy. Jeśli pompa ciepła nie zostanie zamontowana w ciągu 30 dni od wyrażenia gotowości przez klienta, firma zobowiązuje się do zwrócenia 50% kosztów umowy.

Więcej informacji o tej promocji można znaleźć na stronie: https://www.woltair.pl/pompy-ciepla-30-50

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Tego nie może zabraknąć w nowym KPEiK. Czy rząd odrobi lekcję? Biuro prasowe
2024-05-06 | 12:45

Tego nie może zabraknąć w nowym KPEiK. Czy rząd odrobi lekcję?

Ważą się losy polskich planów strategicznych do 2030 r. Jeśli wierzyć ostatniej deklaracji wiceministra klimatu i środowiska Miłosza Motyki, to już w maju do konsultacji
Energetyka BRAK ZDJĘCIA
2024-04-29 | 01:00

Standardy odpowiedzialnego biznesu - Grupa Tubądzin

Publikowany corocznie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raport „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki” to nie tylko przegląd inicjatyw CSR i zrównoważonego rozwoju, lecz również swoisty barometr
Energetyka Endress+Hauser ekspertem na H2POLAND & NetZero
2024-04-19 | 09:00

Endress+Hauser ekspertem na H2POLAND & NetZero

Endress+Hauser, światowy lider w dziedzinie rozwiązań pomiarowych dla przemysłu, weźmie udział w prestiżowym wydarzeniu H2POLAND & NetZero Forum w Poznaniu. W trakcie imprezy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok

Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.

Problemy społeczne

Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami

Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.