Komunikaty PR

Już dwunastu producentów pomp ciepła w ofercie Woltair

2023-11-21  |  11:10
Biuro prasowe

Woltair, jedna z największych czeskich firm na rynku pomp ciepła i fotowoltaiki, obecna także na polskim rynku, współpracuje już z dwunastoma markami oferującymi pompy ciepła. Firma ogłosiła, że dotychczas największą popularnością klientów cieszyły się produkty Panasonic.

Woltair to marketplace, który w swojej ofercie posiada urządzenia najwyższej jakości od wszystkich wiodących marek na rynku. Urządzenia można zamówić w niezwykle prosty sposób – fachowcy Woltair zagwarantują, że pompa ciepła będzie najlepiej dobrana do danego gospodarstwa domowego, a instalacja zostanie wykonana przez monterów, którzy zostali przeszkoleni przez firmę i posiadają certyfikat jakości. Producenci, których urządzenia są oferowane przez Woltair, przechodzą także proces weryfikacji. Produkty muszą posiadać przede wszystkim pełną certyfikację, być uznaną marką na rynku, a także oferować wsparcie dla firm inżynierskich, jak i klientów końcowych.

„Producenci, którzy współpracują z naszą firmą mają pewność, że Woltair dba o najwyższą jakość standardów montażowych, a wykonane przez nas instalacje będą dla nich najlepszą wizytówką. Dodatkowo dzięki naszym dobrym wynikom sprzedażowym wspieramy producentów w popularyzacji ich marek” – komentuje Michał Borek, Country Manager, Woltair Polska. „Produkty Panasonic od lat cieszą się uznaniem wśród klientów, dlatego pomp ciepła tej firmy nie mogło zabraknąć w naszej ofercie. Panasonic przykłada bardzo dużą wagę do odpowiedniego przeszkolenia instalatorów, co jest spójne z wizją Woltair” – dodaje Michał Borek.

„Bardzo cieszymy się, że w ofercie Woltair znajdują się pompy ciepła Panasonic. Mamy nadzieję, że wspólne wysiłki i praca, a także spójna wizja odnośnie szkoleń dla instalatorów przyniosą efekty. Pompy ciepła Panasonic wyróżnia bardzo dobra jakość i niezawodność, potwierdzona ogromną ilością zamontowanych urządzeń, dlatego jeszcze bardziej cieszymy się, że nasz produkt może być popularyzowany przez taką markę jak Woltair” –  mówi Jakub Traczyk, A2W Produkt Manager, Panasonic.

Woltair współpracuje obecnie z kilkunastoma producentami pomp ciepła, firma oferuje także swój autorski produkt – WLTR. Woltair zapewnia klientów, że wykona instalację w sposób szybki i jakościowy. Jeśli pompa ciepła nie zostanie zamontowana w ciągu 30 dni od wyrażenia gotowości przez klienta, firma zobowiązuje się do zwrócenia 50% kosztów umowy.

Więcej informacji o tej promocji można znaleźć na stronie: https://www.woltair.pl/pompy-ciepla-30-50

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja Biuro prasowe
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka BCC: Energetyka, podsumowanie roku
2024-12-28 | 12:30

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Transformacja polskiej energetyki przyśpieszyła w 2024 roku  – udział węgla w miksie energetycznym maleje, a odnawialne źródła energii zyskują na znaczeniu. Jednak szybkie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.