Klienci Endress+Hauser Polska wśród najbardziej zadowolonych
Lider branży kontrolno-pomiarowej znalazł się w gronie 10% firm z Europy Wschodniej najlepiej ocenianych przez swoich klientów. Przeprowadzone przez pracownię Kantar badania pokazały, że aż 93% z nich uważa firmę za godnego zaufania partnera biznesowego w perspektywie długoletniej współpracy. Wyniki przeprowadzonego badania są dla Endress+Hauser potwierdzeniem skuteczności podejścia Customer Centric w relacjach z klientami.
Do udziału w wiosennym badaniu ankietowym zaproszonych zostało kilkadziesiąt tysięcy polskich klientów lokalnego oddziału Endress+Hauser. Ich odpowiedzi posłużyły do przygotowania podsumowania, w którym znalazły się wyniki przedstawione m.in. za pomocą stosowanego przez Kantar indeksu TRI*M. Jest to wyrażona liczbą miara zadowolenia i przywiązania klienta, która w przypadku Endress+Hauser Polska wyniosła 86 na skali od -50 do 150. Z kolei wskaźnik NPS, za pomocą którego bada się poziom lojalności klientów, osiągnął poziom 60 punktów na skali od -100 do 100, a 67% respondentów to tak zwani „promotorzy marki”, polecający jej produkty i usługi innym.
Wśród aspektów, które mają największy wpływ na tak dobrą ocenę Endress+Hauser u klientów, znalazły się jakość produktów, doświadczenie w branżach przemysłu, partnerska postawa wobec klientów oraz szerokie portfolio produktów. Respondenci wskazywali również na element Customer Centric, oznaczający podejście do obsługi klienta silnie zorientowane na zrozumienie jego sytuacji, percepcji i oczekiwań. Łącznie 82% klientów pozytywnie oceniło usługi serwisowe i wsparcie posprzedażowe w wykonaniu Endress+Hauser. Ogromnym sukcesem jest również uzyskanie dużego kroku do przodu w rozpoznawalności firmy jako innowatora rynkowego i firmy inżynierskiej, realizującej projekty automatyki procesów pod klucz. Dla ponad 90% ankietowanych klientów Endress+Hauser to więcej niż tylko dostawca najnowszych technologii kontrolno-pomiarowych dla przemysłu.
– Jesteśmy niezmiernie wdzięczni naszym klientom za udział w badaniu i podzielenie się swoimi opiniami o nas. Publikacja opracowanych przez Kantar wyników to dla nas niezwykle istotny punkt kontrolny. Na podstawie najbardziej wartościowych danych weryfikujemy fakt, że praca zespołu Endress+Hauser przynosi polskim klientom unikatową wartość dodaną. To jest bowiem naszym wiodącym celem wszystkich aktywności – podkreśla Mariusz Szwagrzyk, Dyrektor Marketingu w Endress+Hauser Polska i podsumowuje: – Znajdujemy się w dobrym miejscu, jednak zdajemy sobie sprawę, że przed nami dalsza droga. Stopniowo rozwijamy nasz zespół w Polsce, stale poszerzamy portfolio dla przemysłu i reagujemy na zachodzące na polskim rynku zmiany. Jestem przekonany, że pozostając wiernymi naszej filozofii i podejściu Customer Centric, zasłużymy na uznanie klientów również w kolejnych, corocznych badaniach satysfakcji.

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.