Klienci Endress+Hauser Polska wśród najbardziej zadowolonych
Lider branży kontrolno-pomiarowej znalazł się w gronie 10% firm z Europy Wschodniej najlepiej ocenianych przez swoich klientów. Przeprowadzone przez pracownię Kantar badania pokazały, że aż 93% z nich uważa firmę za godnego zaufania partnera biznesowego w perspektywie długoletniej współpracy. Wyniki przeprowadzonego badania są dla Endress+Hauser potwierdzeniem skuteczności podejścia Customer Centric w relacjach z klientami.
Do udziału w wiosennym badaniu ankietowym zaproszonych zostało kilkadziesiąt tysięcy polskich klientów lokalnego oddziału Endress+Hauser. Ich odpowiedzi posłużyły do przygotowania podsumowania, w którym znalazły się wyniki przedstawione m.in. za pomocą stosowanego przez Kantar indeksu TRI*M. Jest to wyrażona liczbą miara zadowolenia i przywiązania klienta, która w przypadku Endress+Hauser Polska wyniosła 86 na skali od -50 do 150. Z kolei wskaźnik NPS, za pomocą którego bada się poziom lojalności klientów, osiągnął poziom 60 punktów na skali od -100 do 100, a 67% respondentów to tak zwani „promotorzy marki”, polecający jej produkty i usługi innym.
Wśród aspektów, które mają największy wpływ na tak dobrą ocenę Endress+Hauser u klientów, znalazły się jakość produktów, doświadczenie w branżach przemysłu, partnerska postawa wobec klientów oraz szerokie portfolio produktów. Respondenci wskazywali również na element Customer Centric, oznaczający podejście do obsługi klienta silnie zorientowane na zrozumienie jego sytuacji, percepcji i oczekiwań. Łącznie 82% klientów pozytywnie oceniło usługi serwisowe i wsparcie posprzedażowe w wykonaniu Endress+Hauser. Ogromnym sukcesem jest również uzyskanie dużego kroku do przodu w rozpoznawalności firmy jako innowatora rynkowego i firmy inżynierskiej, realizującej projekty automatyki procesów pod klucz. Dla ponad 90% ankietowanych klientów Endress+Hauser to więcej niż tylko dostawca najnowszych technologii kontrolno-pomiarowych dla przemysłu.
– Jesteśmy niezmiernie wdzięczni naszym klientom za udział w badaniu i podzielenie się swoimi opiniami o nas. Publikacja opracowanych przez Kantar wyników to dla nas niezwykle istotny punkt kontrolny. Na podstawie najbardziej wartościowych danych weryfikujemy fakt, że praca zespołu Endress+Hauser przynosi polskim klientom unikatową wartość dodaną. To jest bowiem naszym wiodącym celem wszystkich aktywności – podkreśla Mariusz Szwagrzyk, Dyrektor Marketingu w Endress+Hauser Polska i podsumowuje: – Znajdujemy się w dobrym miejscu, jednak zdajemy sobie sprawę, że przed nami dalsza droga. Stopniowo rozwijamy nasz zespół w Polsce, stale poszerzamy portfolio dla przemysłu i reagujemy na zachodzące na polskim rynku zmiany. Jestem przekonany, że pozostając wiernymi naszej filozofii i podejściu Customer Centric, zasłużymy na uznanie klientów również w kolejnych, corocznych badaniach satysfakcji.

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.