Klienci PGNiG Obrót Detaliczny opłacą rachunki z PayU - materiał prasowy
PayU dostarcza spółce PGNiG Obrót Detaliczny kompleksowe rozwiązanie w zakresie obsługi płatności elektronicznych w ramach serwisu samoobsługowego eBOK oraz aplikacji mobilnej mBOK.
Dzięki wdrożeniu usługi płatności masowych (tzw. Mass Collect) od PayU, klienci indywidualni
i biznesowi PGNiG Obrót Detaliczny mogą w szybki i łatwy sposób regulować rachunki za paliwo gazowe oraz usługi dodatkowe. Usługa płatności elektronicznych dostępna w serwisie eBOK
i aplikacji mBOK jednoznacznie identyfikuje nadawcę płatności, co pozwala na automatyzację procesu księgowania i weryfikacji wpłaty po stronie systemu billingowego.
Z ponad 7 milionów klientów PGNiG Obrót Detaliczny, blisko 3,5 mln klientów posiada aktywne konta w eBOK lub mBOK i może opłacać rachunki przez system PayU za pomocą szerokiej gamy dostępnych metod płatności: szybkich przelewów (tzw. Pay-By-Link), kart płatniczych, portfeli elektronicznych Google Pay i Apple Pay oraz płatności mobilnych BLIK. Wystarczy zalogować się do serwisu eBOK na stronie ebok.pgnig.pl lub, w przypadku urządzeń mobilnych, pobrać aplikację mBOK PGNiG (dostępną w app marketach Google Play, Apple AppStore oraz Huawei AppGallery), wybrać fakturę do opłacenia i kliknąć przycisk ‘Zapłać’.
– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, korzystających z serwisu samoobsługowego eBOK oraz aplikacji mobilnej mBOK, oferujemy możliwość łatwego
i szybkiego opłacenia swoich rachunków. Proces płatności przy współpracy z PayU to wygodny i bezpieczny sposób opłacania należności nie tylko za gaz, ale również za wszystkie usługi dodatkowe, które oferujemy w ramach oferty PGNiG Obrót Detaliczny. Dzięki płatności elektronicznej, Klient w kilku prostych kliknięciach może szybko i bezpiecznie opłacić swoje rachunki – mówi Stanisław Krzaklewski, Dyrektor Biura Transformacji Cyfrowej w PGNiG Obrót Detaliczny.
– Dla dostawcy energii o skali PGNiG Obrót Detaliczny, który wystawia miliony faktur miesięcznie, nasze rozwiązanie płatnicze daje wiele korzyści, które przekładają się na większą automatyzację niektórych wewnętrznych procesów, np. szybsze zbiorcze księgowanie wpływów. Z pełnym zaangażowaniem będziemy wspierać PGNiG Obrót Detaliczny w zwiększaniu satysfakcji ich klientów podczas korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta w celu opłacania należności – mówi Daniel Blumczyński, członek zarządu PayU S.A.
PGNiG Obrót Detaliczny jest zaufanym dostawcą paliwa gazowego dla gospodarstw domowych oraz biznesu, jak i liderem sprzedaży gazu ziemnego w Polsce. PayU jest pionierem i liderem płatności internetowych w Polsce, działa na rzecz rozwoju tego rynku już od ponad 20 lat i cieszy się zaufaniem największych marek e-commerce oraz milionów konsumentów.

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.