Klienci PGNiG Obrót Detaliczny opłacą rachunki z PayU - materiał prasowy
PayU dostarcza spółce PGNiG Obrót Detaliczny kompleksowe rozwiązanie w zakresie obsługi płatności elektronicznych w ramach serwisu samoobsługowego eBOK oraz aplikacji mobilnej mBOK.
Dzięki wdrożeniu usługi płatności masowych (tzw. Mass Collect) od PayU, klienci indywidualni
i biznesowi PGNiG Obrót Detaliczny mogą w szybki i łatwy sposób regulować rachunki za paliwo gazowe oraz usługi dodatkowe. Usługa płatności elektronicznych dostępna w serwisie eBOK
i aplikacji mBOK jednoznacznie identyfikuje nadawcę płatności, co pozwala na automatyzację procesu księgowania i weryfikacji wpłaty po stronie systemu billingowego.
Z ponad 7 milionów klientów PGNiG Obrót Detaliczny, blisko 3,5 mln klientów posiada aktywne konta w eBOK lub mBOK i może opłacać rachunki przez system PayU za pomocą szerokiej gamy dostępnych metod płatności: szybkich przelewów (tzw. Pay-By-Link), kart płatniczych, portfeli elektronicznych Google Pay i Apple Pay oraz płatności mobilnych BLIK. Wystarczy zalogować się do serwisu eBOK na stronie ebok.pgnig.pl lub, w przypadku urządzeń mobilnych, pobrać aplikację mBOK PGNiG (dostępną w app marketach Google Play, Apple AppStore oraz Huawei AppGallery), wybrać fakturę do opłacenia i kliknąć przycisk ‘Zapłać’.
– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, korzystających z serwisu samoobsługowego eBOK oraz aplikacji mobilnej mBOK, oferujemy możliwość łatwego
i szybkiego opłacenia swoich rachunków. Proces płatności przy współpracy z PayU to wygodny i bezpieczny sposób opłacania należności nie tylko za gaz, ale również za wszystkie usługi dodatkowe, które oferujemy w ramach oferty PGNiG Obrót Detaliczny. Dzięki płatności elektronicznej, Klient w kilku prostych kliknięciach może szybko i bezpiecznie opłacić swoje rachunki – mówi Stanisław Krzaklewski, Dyrektor Biura Transformacji Cyfrowej w PGNiG Obrót Detaliczny.
– Dla dostawcy energii o skali PGNiG Obrót Detaliczny, który wystawia miliony faktur miesięcznie, nasze rozwiązanie płatnicze daje wiele korzyści, które przekładają się na większą automatyzację niektórych wewnętrznych procesów, np. szybsze zbiorcze księgowanie wpływów. Z pełnym zaangażowaniem będziemy wspierać PGNiG Obrót Detaliczny w zwiększaniu satysfakcji ich klientów podczas korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta w celu opłacania należności – mówi Daniel Blumczyński, członek zarządu PayU S.A.
PGNiG Obrót Detaliczny jest zaufanym dostawcą paliwa gazowego dla gospodarstw domowych oraz biznesu, jak i liderem sprzedaży gazu ziemnego w Polsce. PayU jest pionierem i liderem płatności internetowych w Polsce, działa na rzecz rozwoju tego rynku już od ponad 20 lat i cieszy się zaufaniem największych marek e-commerce oraz milionów konsumentów.
BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Eco Run celuje w 10 mln zł za 4 kw. 2024 r.
Zeneris Projekty z umowami na blisko 1,3 mln zł
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.