Komunikaty PR

Nie trać energii na szukanie informacji - funkcjonalne zmiany na www.stoen.pl

2024-01-24  |  11:00

Przejrzystość, intuicyjność i dostępność usług online, które zapewniają szybkie, proste załatwianie spraw oraz wyszukiwanie informacji bez zbędnego tracenia energii – takie funkcjonalności zapewnia nowa strona internetowa Stoen Operator. Stołeczny Operator Systemu Dystrybucyjnego kontynuuje proces wdrażania szeregu udogodnień dla obecnych i przyszłych odbiorców swoich usług. Zmiany to także kolejny krok na drodze do pełnej digitalizacji spółki.

 

 W trosce o wygodę klientów Stoen Operator przebudował i odświeżył swoją stronę internetową w taki sposób, aby poruszanie się po niej było łatwiejsze. Ponadto odwiedzający mogą skorzystać z nowych zakładek, które umożliwiają szybkie wyszukiwanie potrzebnych informacji i załatwienie formalności związanych z kontem klienta. Pozwolą one również usprawnić proces zmiany warunków umowy dystrybucyjnej czy przyłączeniowej.

- Nowa strona www.stoen.pl jest przede wszystkim prosta i intuicyjna w obsłudze. Ostatnie wdrożone zmiany to zwieńczenie kompleksowych prac nad przebudową witryny. To także nasz kolejny krok w stronę jeszcze lepszej obsługi klienta oraz cyfryzacji Stoen Operator we wszystkich obszarach – mówi Karolina Świetlik-Przywała odpowiedzialna za rozwój strony www spółki.

Podręczna i przejrzysta

W witrynie internetowej stołecznego OSD pojawił się odświeżony układ, który jest nowoczesny i przyjazny w nawigacji dla użytkowników. Informacje zostały ułożone w bardziej intuicyjny sposób i rozmieszczone w nowych podstronach.

Zakładka „Faktury i sposoby płatności" to miejsce, gdzie klient znajdzie wszystko, co musi wiedzieć o rozliczeniach oraz fakturze. Sekcja „Mikroinstalacje" zawiera najważniejsze informacje dla osób korzystających z fotowoltaiki. Można w niej zapoznać się z zaletami montażu paneli fotowoltaicznych, cennymi wskazówkami i poradami dotyczącymi korzystania z instalacji, jak również informacjami o tym, jak przyłączyć i skonfigurować mikroinstalację, aby zwiększyć jej efektywność i przeciwdziałać wyłączeniom. Dzięki podstronie „Kontakt" każdy klient - indywidualny, biznesowy czy przedsiębiorstwo obrotu energią - szybko znajdzie potrzebne dane kontaktowe. Pojawiła się także nowa zakładka „Informacje o eBOK", gdzie zgromadzone są informacje dotyczące założenia konta oraz funkcjonalności dostępnych w elektronicznym Biurze Obsługi Klientów. Wszelkie informacje dla klientów dotyczące zmian w ich umowach ze spółką, są dostępne w sekcji „Chcę zmienić warunki umowy dystrybucyjnej".

Wprowadzone zmiany to kontynuacja prac nad stroną, które miały miejsce w ostatnim czasie. Objęły one m.in. zakładkę „Inteligentne Liczniki”, w której odbiorcy usług Stoen Operator mogą przeczytać o trwającym w całej Polsce obowiązkowym programie wymiany opomiarowania na liczniki zdalnego odczytu, czy sekcję „Kariera”, uzupełnioną o nowe informacje dotyczące pracy dla elektromonterów i programu stażowego „Z energią na start”.

Stoen Operator nie poprzestaje na wprowadzonych nowościach i planuje dalsze usprawnienia na stronie. W najbliższym czasie zmieniona zostanie nawigacja strony w menu głównym. Ponadto pojawi się nowa wersja zakładki „Dokumenty”, w której klientowi łatwiej będzie odszukać potrzebny dokument dzięki wyszukiwarce i uproszczonemu podziałowi tematycznemu. Operator planuje także m.in. dodanie nowej zakładki „Biuro prasowe”, czy sekcji dotyczącej zmian strony umowy dystrybucyjnej.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja Biuro prasowe
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka BCC: Energetyka, podsumowanie roku
2024-12-28 | 12:30

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Transformacja polskiej energetyki przyśpieszyła w 2024 roku  – udział węgla w miksie energetycznym maleje, a odnawialne źródła energii zyskują na znaczeniu. Jednak szybkie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.