Nie trać energii na szukanie informacji - funkcjonalne zmiany na www.stoen.pl
Przejrzystość, intuicyjność i dostępność usług online, które zapewniają szybkie, proste załatwianie spraw oraz wyszukiwanie informacji bez zbędnego tracenia energii – takie funkcjonalności zapewnia nowa strona internetowa Stoen Operator. Stołeczny Operator Systemu Dystrybucyjnego kontynuuje proces wdrażania szeregu udogodnień dla obecnych i przyszłych odbiorców swoich usług. Zmiany to także kolejny krok na drodze do pełnej digitalizacji spółki.
W trosce o wygodę klientów Stoen Operator przebudował i odświeżył swoją stronę internetową w taki sposób, aby poruszanie się po niej było łatwiejsze. Ponadto odwiedzający mogą skorzystać z nowych zakładek, które umożliwiają szybkie wyszukiwanie potrzebnych informacji i załatwienie formalności związanych z kontem klienta. Pozwolą one również usprawnić proces zmiany warunków umowy dystrybucyjnej czy przyłączeniowej.
- Nowa strona www.stoen.pl jest przede wszystkim prosta i intuicyjna w obsłudze. Ostatnie wdrożone zmiany to zwieńczenie kompleksowych prac nad przebudową witryny. To także nasz kolejny krok w stronę jeszcze lepszej obsługi klienta oraz cyfryzacji Stoen Operator we wszystkich obszarach – mówi Karolina Świetlik-Przywała odpowiedzialna za rozwój strony www spółki.
Podręczna i przejrzysta
W witrynie internetowej stołecznego OSD pojawił się odświeżony układ, który jest nowoczesny i przyjazny w nawigacji dla użytkowników. Informacje zostały ułożone w bardziej intuicyjny sposób i rozmieszczone w nowych podstronach.
Zakładka „Faktury i sposoby płatności" to miejsce, gdzie klient znajdzie wszystko, co musi wiedzieć o rozliczeniach oraz fakturze. Sekcja „Mikroinstalacje" zawiera najważniejsze informacje dla osób korzystających z fotowoltaiki. Można w niej zapoznać się z zaletami montażu paneli fotowoltaicznych, cennymi wskazówkami i poradami dotyczącymi korzystania z instalacji, jak również informacjami o tym, jak przyłączyć i skonfigurować mikroinstalację, aby zwiększyć jej efektywność i przeciwdziałać wyłączeniom. Dzięki podstronie „Kontakt" każdy klient - indywidualny, biznesowy czy przedsiębiorstwo obrotu energią - szybko znajdzie potrzebne dane kontaktowe. Pojawiła się także nowa zakładka „Informacje o eBOK", gdzie zgromadzone są informacje dotyczące założenia konta oraz funkcjonalności dostępnych w elektronicznym Biurze Obsługi Klientów. Wszelkie informacje dla klientów dotyczące zmian w ich umowach ze spółką, są dostępne w sekcji „Chcę zmienić warunki umowy dystrybucyjnej".
Wprowadzone zmiany to kontynuacja prac nad stroną, które miały miejsce w ostatnim czasie. Objęły one m.in. zakładkę „Inteligentne Liczniki”, w której odbiorcy usług Stoen Operator mogą przeczytać o trwającym w całej Polsce obowiązkowym programie wymiany opomiarowania na liczniki zdalnego odczytu, czy sekcję „Kariera”, uzupełnioną o nowe informacje dotyczące pracy dla elektromonterów i programu stażowego „Z energią na start”.
Stoen Operator nie poprzestaje na wprowadzonych nowościach i planuje dalsze usprawnienia na stronie. W najbliższym czasie zmieniona zostanie nawigacja strony w menu głównym. Ponadto pojawi się nowa wersja zakładki „Dokumenty”, w której klientowi łatwiej będzie odszukać potrzebny dokument dzięki wyszukiwarce i uproszczonemu podziałowi tematycznemu. Operator planuje także m.in. dodanie nowej zakładki „Biuro prasowe”, czy sekcji dotyczącej zmian strony umowy dystrybucyjnej.
Endress+Hauser ekspertem na H2POLAND & NetZero
Mateusz Marczewski członkiem zarządu Axpo Polska
Z energią do pracy – Stoen Operator zaprasza na WAT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.