Nie trać energii na szukanie informacji - funkcjonalne zmiany na www.stoen.pl
Przejrzystość, intuicyjność i dostępność usług online, które zapewniają szybkie, proste załatwianie spraw oraz wyszukiwanie informacji bez zbędnego tracenia energii – takie funkcjonalności zapewnia nowa strona internetowa Stoen Operator. Stołeczny Operator Systemu Dystrybucyjnego kontynuuje proces wdrażania szeregu udogodnień dla obecnych i przyszłych odbiorców swoich usług. Zmiany to także kolejny krok na drodze do pełnej digitalizacji spółki.
W trosce o wygodę klientów Stoen Operator przebudował i odświeżył swoją stronę internetową w taki sposób, aby poruszanie się po niej było łatwiejsze. Ponadto odwiedzający mogą skorzystać z nowych zakładek, które umożliwiają szybkie wyszukiwanie potrzebnych informacji i załatwienie formalności związanych z kontem klienta. Pozwolą one również usprawnić proces zmiany warunków umowy dystrybucyjnej czy przyłączeniowej.
- Nowa strona www.stoen.pl jest przede wszystkim prosta i intuicyjna w obsłudze. Ostatnie wdrożone zmiany to zwieńczenie kompleksowych prac nad przebudową witryny. To także nasz kolejny krok w stronę jeszcze lepszej obsługi klienta oraz cyfryzacji Stoen Operator we wszystkich obszarach – mówi Karolina Świetlik-Przywała odpowiedzialna za rozwój strony www spółki.
Podręczna i przejrzysta
W witrynie internetowej stołecznego OSD pojawił się odświeżony układ, który jest nowoczesny i przyjazny w nawigacji dla użytkowników. Informacje zostały ułożone w bardziej intuicyjny sposób i rozmieszczone w nowych podstronach.
Zakładka „Faktury i sposoby płatności" to miejsce, gdzie klient znajdzie wszystko, co musi wiedzieć o rozliczeniach oraz fakturze. Sekcja „Mikroinstalacje" zawiera najważniejsze informacje dla osób korzystających z fotowoltaiki. Można w niej zapoznać się z zaletami montażu paneli fotowoltaicznych, cennymi wskazówkami i poradami dotyczącymi korzystania z instalacji, jak również informacjami o tym, jak przyłączyć i skonfigurować mikroinstalację, aby zwiększyć jej efektywność i przeciwdziałać wyłączeniom. Dzięki podstronie „Kontakt" każdy klient - indywidualny, biznesowy czy przedsiębiorstwo obrotu energią - szybko znajdzie potrzebne dane kontaktowe. Pojawiła się także nowa zakładka „Informacje o eBOK", gdzie zgromadzone są informacje dotyczące założenia konta oraz funkcjonalności dostępnych w elektronicznym Biurze Obsługi Klientów. Wszelkie informacje dla klientów dotyczące zmian w ich umowach ze spółką, są dostępne w sekcji „Chcę zmienić warunki umowy dystrybucyjnej".
Wprowadzone zmiany to kontynuacja prac nad stroną, które miały miejsce w ostatnim czasie. Objęły one m.in. zakładkę „Inteligentne Liczniki”, w której odbiorcy usług Stoen Operator mogą przeczytać o trwającym w całej Polsce obowiązkowym programie wymiany opomiarowania na liczniki zdalnego odczytu, czy sekcję „Kariera”, uzupełnioną o nowe informacje dotyczące pracy dla elektromonterów i programu stażowego „Z energią na start”.
Stoen Operator nie poprzestaje na wprowadzonych nowościach i planuje dalsze usprawnienia na stronie. W najbliższym czasie zmieniona zostanie nawigacja strony w menu głównym. Ponadto pojawi się nowa wersja zakładki „Dokumenty”, w której klientowi łatwiej będzie odszukać potrzebny dokument dzięki wyszukiwarce i uproszczonemu podziałowi tematycznemu. Operator planuje także m.in. dodanie nowej zakładki „Biuro prasowe”, czy sekcji dotyczącej zmian strony umowy dystrybucyjnej.

PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.