Komunikaty PR

Otovo i Castorama rozpoczynają współpracę w Polsce

2023-12-21  |  12:00
Biuro prasowe

Otovo, wiodący dostawca instalacji fotowoltaicznych w Europie rozpoczął partnerstwo z Castoramą, największą siecią sklepów typu Home Improvement (DIY) w Polsce i jest jej wyłącznym partnerem. Obie firmy będą wspólnie oferować klientom Castoramy instalacje fotowoltaiczne dostosowane do ich domów i indywidualnych potrzeb energetycznych. 

Firma Otovo, obecna na 13 europejskich rynkach, wyróżnia się unikalnym podejściem do obsługi klienta. Otovo zautomatyzowało proces sprzedaży i wprowadziło tzw. „self-service”, a cały proces zakupowy, łącznie z wyceną, odbywa się online ze wsparciem konsultanta. Firma oferuje wsparcie na każdym etapie projektu – począwszy od wyboru odpowiedniego sprzętu, poprzez rozwiązanie formalności administracyjnych, aż po montaż i obsługę posprzedażową. To podejście przyczyniło się do ugruntowania pozycji Otovo jako zaufanego partnera w dziedzinie energii odnawialnej. 

 Biorąc pod uwagę aktualną sytuację geopolityczną i rosnące ceny energii elektrycznej, montaż paneli fotowoltaicznych jest jedną z najlepszych inwestycji, jaką można poczynić. Partnerstwo z Castoramą to dla nas krok w kierunku umożliwienia klientom jeszcze łatwiejszego dostępu do energii słonecznej oraz możliwości zaoszczędzenia nawet do 70-80% rocznie na rachunkach za prąd. Castorama każdego roku sprzedaje materiały budowlane, które służą do budowy i remontu tysięcy nowych domów w Polsce. To właśnie na etapie budowy nowego domu warto od razu przewidzieć taką instalację – mówi Paulina Ackermann, szefowa Otovo Polska. 

 

Instalacje Otovo dla klientów Castoramy 

Współpraca z Otovo działa na zasadzie wyłączności, co oznacza, że firma jest jedynym partnerem Castoramy. To zaufanie zostało jej udzielone ze względu na bogatą ofertę finansowania, wysoką jakość, gwarancję oraz innowacyjny proces online. Castorama uruchomiła specjalną stronę internetową, która przekierowuje zainteresowanych fotowoltaiką do usług Otovo Polska. W każdym ze sklepów klienci będą mieli okazję zapoznać się z ofertą Otovo i zapytać o szczegóły przeszkolonych przez firmę pracowników Castoramy. Wszystkie oferowane instalacje są objęte 10-letnią gwarancją na części i pracę (oprócz gwarancji producenta). Oferta przedstawiona na stronie obejmuje także wynajem paneli słonecznych z 20-letnią gwarancją na całą instalację PV. 

– Obserwujemy zmianę świadomości klientów i ich ukierunkowanie na szeroko pojętą ekologię. Klienci częściej zwracają uwagę na produkty, które pozwalają zaoszczędzić energię, wodę, bądź są wykonane z alternatywnych materiałów. Potwierdzają to wyniki naszych raportów. Według jednego z nich, 58% Polaków deklaruje, że chciałoby uczynić swój dom bardziej przyjaznym środowisku, a ponad 90% osób ulepszających swoje domy zgadza się ze stwierdzeniem, że szuka sposobów na zmniejszenie zużycia energii. Ponadto, 80% polskich respondentów uważa kwestie zrównoważonego rozwoju w domu i ogrodzie są bardzo lub dość ważne, a 62% uznało, że zyskały one na znaczeniu na przestrzeni ostatnich trzech lat. Naszym celem jest osiągniecie 50% udziału sprzedaży produktów zrównoważonych dla domu, czyli produktów, które mają mniejszy wpływ na środowisko, pozwolą klientowi oszczędzić energię, wodę i inne zasoby, co pozwala stworzyć bardziej przyjazny i zdrowy dom – tłumaczy Piotr Bober Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju w Castorama Polska.

 

Partnerstwa tego typu nie tylko sprzyjają rozwojowi technologii fotowoltaicznych, ale także kreują model współpracy, który może stać się inspiracją dla innych firm i sektorów. Dzięki nim czysta energia jest dostępna dla każdego, a inwestycje w ekologię stają się normą. 

– Koncentrujemy się na współpracy z czołowymi przedstawicielami branży, ponieważ chcemy ułatwiać dostęp nowoczesnych i wygodnych rozwiązań z zakresu instalacji fotowoltaicznych. Stąd nasze strategiczne partnerstwo z Castoramą, który jest kluczowym graczem na polskim rynku – mówi Fabio Bucelli, wiceprezes ds. partnerstw w Otovo.

 

Otovo wierzy, że współpraca z Castoramą otworzy nowe możliwości dla klientów, zachęcając ich do inwestycji w energię słoneczną i przyczyni się do zrównoważonego rozwoju sektora fotowoltaiki w Polsce. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną! Biuro prasowe
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka BCC: Energetyka, podsumowanie roku
2024-12-28 | 12:30

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Transformacja polskiej energetyki przyśpieszyła w 2024 roku  – udział węgla w miksie energetycznym maleje, a odnawialne źródła energii zyskują na znaczeniu. Jednak szybkie
Energetyka Eco Run celuje w 10 mln zł za 4 kw. 2024 r.
2024-12-19 | 04:00

Eco Run celuje w 10 mln zł za 4 kw. 2024 r.

Holding specjalizujący się w innowacyjnych rozwiązaniach na rynku OZE - Eco Run (dawn. Supreme Global) uzyskał blisko 3,3 mln zł brutto przychodów ze sprzedaży komponentów OZE

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.