Komunikaty PR

Santander Leasing rozpoczął współpracę z Elocity

2021-04-01  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Santander Leasing, jedna z największych spółek leasingowych w Polsce, nawiązał współpracę z Elocity, firmą oferującą kompletny system zarządzania stacjami ładowania aut elektrycznych dla biznesu.

 

Oferta Elocity skierowana jest do wszystkich podmiotów, które dysponują prawem do miejsca parkingowego i odpowiednim przyłączem prądowym. Zgodnie z danymi spółki z pierwszego kwartału 2021 r. największe zainteresowanie wykazują zarządcy dużych nieruchomości, przede wszystkim powierzchni handlowych oraz biurowych, deweloperzy, firmy kurierskie, dla których elektryczny transport jest optymalnym rozwiązaniem oraz jednostki samorządu terytorialnego.

 

- Umowa z Elocity to kolejny krok w poszerzeniu naszej oferty w zakresie rozwoju elektromobilności w Polsce. Oferta w zakresie finansowania “zielonych” środków trwałych, zarówno pojazdów jak i segmentu maszyn i urządzeń oraz fotowoltaiki, od ponad 10 lat stanowi kontynuację strategii wspierania eko-inwestycji. Tylko w całym 2020 r. sfinansowaliśmy eko-pojazdy o łącznej wartości prawie 164  mln zł, co daje dynamikę 19 proc. r/r. Wszystko wskazuje na to, że 2021 r. powinien przynieść kolejne wzrosty, a przyczyną do tego będzie m.in. dalszy rozwój infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych czy też możliwość uzyskania wsparcia ze środków NFOŚiGWmówi Mariusz Włodarczyk, dyrektor zarządzający Santander Leasing.

 

Zgodnie z podpisaną umową o współpracy Santander Leasing będzie dostarczać rozwiązania finansowe w zakresie leasingu stacji ładowania oferowanych przez Elocity. Tym samym przedsiębiorcy zainteresowani inwestycją w rozwój rozwiązań wspierających elektromobilność w będą mogli liczyć na specjalne oferty finansowania dostępne na terenie całej Polski.

 

- Zespół Santander Leasing wykazał się dużym zrozumieniem nowej branży, elastycznym podejściem oraz ogromnym zaangażowaniem. Do pracy nad projektem został oddelegowany zespół pracowników, rozumiejących indywidualne podejście do klienta. Współpraca z jedną z największych grup bankowych na świecie jest dla nas powodem do dumy i satysfakcji. Cieszymy się, że nasz partner finansowy z taką uwagą i pieczołowitością podszedł
do projektu ekologicznego, zaawansowanego technologicznie jakim jest produkt Elocity
– podkreśla Michał Baranowski, prezes zarządu Elocity.

 

Rozwój sieci stacji ładowania jest z oczywistych względów skorelowany z rynkiem sprzedaży samochodów elektrycznych. Jak wynika z Licznika Elektromobilności PSPA oraz PZPM, rok 2020 był w Polsce rekordowy pod względem liczby rejestracji samochodów z napędem elektrycznym. Łącznie pojawiło się ich nad Wisłą prawie 10 tysięcy, czyli o 140 proc. więcej niż rok wcześniej. Z najnowszych informacji przedstawionych przez ekspertów z Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar na podstawie danych z Centralnej Ewidencji Pojazdów wynika, że obecnie w Polsce zarejestrowanych jest 22 009 aut „z wtyczką”, w tym 10 377 samochodów elektrycznych i 11 632 hybryd plug-in.

 

Obecnie stacji ładowania jest w kraju 1 364, co przekłada się na 2 641 punktów. 67 proc. stacji to stacje AC (prąd przemienny), a 33 proc. to DC (prąd stały). Najwięcej stacji ładowania jest oczywiście w Warszawie -160 sztuk. Jak wynika z najnowszego raportu PSPA „Polish EV Outlook 2020”, do 2025 r. w Polsce może powstać nawet 48 tys. ogólnodostępnych punktów ładowania samochodów elektrycznych. W zakresie infrastruktury prywatnej i półprywatnej, PSPA szacuje polski potencjał nawet na 110 tys. punktów.

 

Elocity jest integratorem elektromobilności, łączy kierowców-użytkowników z operatorami stacji ładowania. Kierowcom oferuje bezpłatną aplikację, umożliwiającą odnalezienie odpowiedniej stacji, uruchomienie ładowania i jego rozliczenie. Z kolei dla przedsiębiorców oferuje elektryczne karty paliwowe oraz możliwość zarządzania flotą. Operatorom, czyli podmiotom chcącym oferować i zarabiać na usłudze ładowania Elocity dostarcza kompletny pakiet, a mianowicie stację ładowania wraz z jej montażem, pozwolenia formalne oraz system do zarządzania stacją ładowania w chmurze.

 

Dodatkowo Elocity posiada swoje autorskie patenty i oprogramowanie, dostosowane do reguł panujących na polskim rynku. Firma ma podpisane umowy dystrybucyjne z renomowanymi producentami stacji ładowania. Spółka oferuje również programy abonamentowe, umożliwiające klientom rozłożenie inwestycji w czasie. Dzięki temu oferta zyskała uznanie wśród podmiotów chcących szybko i sprawnie rozpocząć oferowanie usługi  ładowania samochodów elektrycznych.

 

- W najbliższym czasie oczekujemy dużego wzrostu popytu ze strony wspólnot mieszkaniowych, gdzie potrzeba staje się coraz bardziej paląca: kolejni mieszkańcy osiedli przesiadają się na samochody z napędem elektrycznym i pilnie potrzebują odpowiedniej infrastruktury w miejscu zamieszkania. Spodziewamy się też wzrostu zapotrzebowania na obsługę dużych flot bezpośrednio lub poprzez firmy wynajmu długoterminowego – podsumowuje Michał Baranowski.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja Biuro prasowe
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają
Energetyka BCC: Energetyka, podsumowanie roku
2024-12-28 | 12:30

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Transformacja polskiej energetyki przyśpieszyła w 2024 roku  – udział węgla w miksie energetycznym maleje, a odnawialne źródła energii zyskują na znaczeniu. Jednak szybkie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.