Komunikaty PR

Schneider Electric wyróżniony jako lider rynku wartego 105 mld USD

2020-05-15  |  01:00
Kontakt

Według analiz rynek inteligentnych budynków będzie rósł w najbliższych latach o 32 procent rocznie. Prognozy przewidują, że w 2026 roku sam segment oprogramowania i usług będzie generował 2 miliardy dolarów przychodów.[1]

W ciągu ostatnich tygodni wszyscy zdaliśmy sobie sprawę z wagi posiadania elastycznych systemów, które można dostosować do każdej sytuacji. To szczególnie ważne w obiektach należących do infrastruktury krytycznej – komentuje Anna Nowak-Jaworska, Wiceprezes Pionu Budynków Schneider Electric Polska. ­­– Zdalny monitoring, platformy do obsługi serwisu, które potrafią przewidzieć i zapobiec potencjalnym awariom oraz koordynacja działań na odległość – to tylko wybrane zalety cyfryzacji budynków.

Rozwiązania z zakresu inteligentnych budynków pozwalają na łatwą integrację danych z wielu systemów i dzięki temu dostarczają paliwa do analizy, która pozwala znacząco poprawić efektywność zarządzania budynkiem.

Technologie wykorzystują Internet Rzeczy, procesy związane z Cloud i Edge Computing oraz zaawansowane narzędzia, m.in. analitykę danych, sztuczną inteligencję czy uczenie maszynowe. Wszystko to w celu osiągnięcia zupełnie nowych poziomów oszczędności energetycznych
i efektywności procesów w danym budynku.

To szczególnie istotne w czasach, gdy sytuacja oraz zapotrzebowanie zmienia się z dnia na dzień. Jednego dnia możemy dostać bardzo duże zamówienie do realizacji, a kolejna doba może już być znacznie bardziej spokojna. To wymaga nie tylko elastyczności w podejmowaniu decyzji, ale też równie elastycznej technologii, która zoptymalizuje wszystkie procesy – wskazuje Anna Nowak-Jaworska, Wiceprezes Pionu Budynków Schneider Electric Polska..

W najnowszym raporcie Guidehouse Insights Leaderboard on Intelligent Building Software, przeanalizowane zostały rozwiązania od 14 dostawców oprogramowania dla inteligentnych budynków. Każdy był oceniany w 10 kategoriach, w tym pod kątem wizji, strategii rynkowej, partnerów, technologii, cyberbezpieczeństwa, możliwości produktu, usług komplementarnych, integracji sprzętu, szerokiej oferty oraz cen.

Najwyższy całkowity wynik wśród badanych firm uzyskał Schneider Electric z platformą EcoStruxure,  Scheider Electric był też liderem w dwóch kategoriach: technologii i wizji.

Pełna wersja raportu do pobrania: tutaj.

 


[1] Źródło: https://www.smartcitiesworld.net/news/news/next-gen-smart-building-solutions-market-worth-2-billion-4978

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds Biuro prasowe
2025-06-25 | 10:00

PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds

Spółka Ocean Winds oraz należąca do PGE i Ørsted spółka Elektrownia Wiatrowa Baltica-2 podpisały umowę rezerwacyjną, która umożliwi wykorzystanie
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.