Solplanet rozszerza sieć swoich dystrybutorów o INSELL i Procarte
Public Relations
Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków
magdalena|grochalaPR.com| |magdalena|grochalaPR.com
509754055
https://www.linkedin.com/in/magdalena-grochala/
Do grona dystrybutorów produktów marki Solplanet dołączyły dwie firmy – INSELL oraz Procarte. Będą one oferować na polskim rynku falowniki do małych i przemysłowych instalacji fotowoltaicznych.
Solplanet to marka firmy AISWEI, która od 2007 roku specjalizuje się w produkcji falowników. W jej ofercie znajdują się falowniki jednofazowe, trójfazowe, hybrydowe, stacje ładowania EV oraz pompy ciepła i magazyny energii. Od kilku lat produkty te są dostępne także na polskim rynku. Solplanet prowadzi sprzedaż za pośrednictwem dystrybutorów. Do tej pory firma współpracowała z pięcioma partnerami, teraz ich grono się powiększyło.
- Naszym znakiem rozpoznawczym są nie tylko wysokiej jakości produkty o wyjątkowym designie, ale też szeroka gama usług, które wspierają użytkowników naszych urządzeń na każdym etapie współpracy – od wyboru falownika czy pompy ciepła aż po serwis. To dlatego na co dzień pracujemy z dystrybutorami, którzy kierują się podobnymi wartościami i którym zależy na tym, aby dostarczyć klientowi produkt jak najlepiej dopasowany do jego potrzeb, podzielić się z nim wiedzą i wesprzeć doświadczeniem. Nasi nowi partnerzy biznesowi podzielają tę filozofię – mówi Sylwia Koza, Regional Marketing Director w Solplanet.
INSELL to firma z niemal 39-letnim doświadczeniem na rynku. Jest dystrybutorem artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla firm wykonawczych z branży elektrycznej i energetycznej, hurtowni elektrotechnicznych i elektrycznych, inwestorów realizujących indywidualne projekty inwestycyjne w branży elektrycznej oraz Zakładów Energetycznych. Od 2020 roku oferuje również produkty niezbędne do wykonania instalacji fotowoltaicznych.
Procarte jest hurtownią specjalizującą się w branży fotowoltaicznej oraz hydraulicznej. Dostarcza urządzenia oraz realizuje profesjonalne projekty farm fotowoltaicznych. Swoje usługi kieruje do różnorodnych klientów, od małych przedsiębiorców po duże korporacje. Zapewnia kompleksowe wsparcie i fachowe doradztwo na każdym etapie współpracy.
- Jestem przekonana, że współdziałanie z firmami, które z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem podchodzą do edukacji rynku i sprzedaży produktów, pomoże nam podnieść zaufanie polskich konsumentów do branży fotowoltaicznej – podsumowuje Sylwia Koza.

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.