Solplanet rozszerza sieć swoich dystrybutorów o INSELL i Procarte
Public Relations
Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków
magdalena|grochalaPR.com| |magdalena|grochalaPR.com
509754055
https://www.linkedin.com/in/magdalena-grochala/
Do grona dystrybutorów produktów marki Solplanet dołączyły dwie firmy – INSELL oraz Procarte. Będą one oferować na polskim rynku falowniki do małych i przemysłowych instalacji fotowoltaicznych.
Solplanet to marka firmy AISWEI, która od 2007 roku specjalizuje się w produkcji falowników. W jej ofercie znajdują się falowniki jednofazowe, trójfazowe, hybrydowe, stacje ładowania EV oraz pompy ciepła i magazyny energii. Od kilku lat produkty te są dostępne także na polskim rynku. Solplanet prowadzi sprzedaż za pośrednictwem dystrybutorów. Do tej pory firma współpracowała z pięcioma partnerami, teraz ich grono się powiększyło.
- Naszym znakiem rozpoznawczym są nie tylko wysokiej jakości produkty o wyjątkowym designie, ale też szeroka gama usług, które wspierają użytkowników naszych urządzeń na każdym etapie współpracy – od wyboru falownika czy pompy ciepła aż po serwis. To dlatego na co dzień pracujemy z dystrybutorami, którzy kierują się podobnymi wartościami i którym zależy na tym, aby dostarczyć klientowi produkt jak najlepiej dopasowany do jego potrzeb, podzielić się z nim wiedzą i wesprzeć doświadczeniem. Nasi nowi partnerzy biznesowi podzielają tę filozofię – mówi Sylwia Koza, Regional Marketing Director w Solplanet.
INSELL to firma z niemal 39-letnim doświadczeniem na rynku. Jest dystrybutorem artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla firm wykonawczych z branży elektrycznej i energetycznej, hurtowni elektrotechnicznych i elektrycznych, inwestorów realizujących indywidualne projekty inwestycyjne w branży elektrycznej oraz Zakładów Energetycznych. Od 2020 roku oferuje również produkty niezbędne do wykonania instalacji fotowoltaicznych.
Procarte jest hurtownią specjalizującą się w branży fotowoltaicznej oraz hydraulicznej. Dostarcza urządzenia oraz realizuje profesjonalne projekty farm fotowoltaicznych. Swoje usługi kieruje do różnorodnych klientów, od małych przedsiębiorców po duże korporacje. Zapewnia kompleksowe wsparcie i fachowe doradztwo na każdym etapie współpracy.
- Jestem przekonana, że współdziałanie z firmami, które z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem podchodzą do edukacji rynku i sprzedaży produktów, pomoże nam podnieść zaufanie polskich konsumentów do branży fotowoltaicznej – podsumowuje Sylwia Koza.

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.