Komunikaty PR

Solplanet rozszerza sieć swoich dystrybutorów o INSELL i Procarte

2024-03-01  |  12:13
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Grochala
Public Relations

Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków
magdalena|grochalaPR.com| |magdalena|grochalaPR.com
509754055
https://www.linkedin.com/in/magdalena-grochala/

Do grona dystrybutorów produktów marki Solplanet dołączyły dwie firmy – INSELL oraz Procarte. Będą one oferować na polskim rynku falowniki do małych i przemysłowych instalacji fotowoltaicznych.

Solplanet to marka firmy AISWEI, która od 2007 roku specjalizuje się w produkcji falowników. W jej ofercie znajdują się falowniki jednofazowe, trójfazowe, hybrydowe, stacje ładowania EV oraz pompy ciepła i magazyny energii. Od kilku lat produkty te są dostępne także na polskim rynku. Solplanet prowadzi sprzedaż za pośrednictwem dystrybutorów. Do tej pory firma współpracowała z pięcioma partnerami, teraz ich grono się powiększyło.

Naszym znakiem rozpoznawczym są nie tylko wysokiej jakości produkty o wyjątkowym designie, ale też szeroka gama usług, które wspierają użytkowników naszych urządzeń na każdym etapie współpracy – od wyboru falownika czy pompy ciepła aż po serwis. To dlatego na co dzień pracujemy z dystrybutorami, którzy kierują się podobnymi wartościami i którym zależy na tym, aby dostarczyć klientowi produkt jak najlepiej dopasowany do jego potrzeb, podzielić się z nim wiedzą i wesprzeć doświadczeniem. Nasi nowi partnerzy biznesowi podzielają tę filozofię – mówi Sylwia Koza, Regional Marketing Director w Solplanet.

INSELL to firma z niemal 39-letnim doświadczeniem na rynku. Jest dystrybutorem artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla firm wykonawczych z branży elektrycznej i energetycznej, hurtowni elektrotechnicznych i elektrycznych, inwestorów realizujących indywidualne projekty inwestycyjne w branży elektrycznej oraz Zakładów Energetycznych. Od 2020 roku oferuje również produkty niezbędne do wykonania instalacji fotowoltaicznych.

Procarte jest hurtownią specjalizującą się w branży fotowoltaicznej oraz hydraulicznej. Dostarcza urządzenia oraz realizuje profesjonalne projekty farm fotowoltaicznych. Swoje usługi kieruje do różnorodnych klientów, od małych przedsiębiorców po duże korporacje. Zapewnia kompleksowe wsparcie i fachowe doradztwo na każdym etapie współpracy.

Jestem przekonana, że współdziałanie z firmami, które z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem podchodzą do edukacji rynku i sprzedaży produktów, pomoże nam podnieść zaufanie polskich konsumentów do branży fotowoltaicznej – podsumowuje Sylwia Koza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds Biuro prasowe
2025-06-25 | 10:00

PGE i Ørsted udostępnią terminal instalacyjny T5 w Gdańsku dla projektu Ocean Winds

Spółka Ocean Winds oraz należąca do PGE i Ørsted spółka Elektrownia Wiatrowa Baltica-2 podpisały umowę rezerwacyjną, która umożliwi wykorzystanie
Energetyka Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja
2025-03-12 | 16:20

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Czy polityka klimatyczno-energetyczna może być przyjazna ludziom? Jak maksymalnie wykorzystać jej społeczne i ekonomiczne korzyści? O tym debatować będą eksperci podczas konferencji
Energetyka Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!
2025-02-07 | 06:00

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

Zakup energii odnawialnej z farmy fotowoltaicznej w Miłkowicach jest jednym z czterech projektów Amazon w Polsce, opartym na OZE, które pomagają

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.