Solplanet rozszerza sieć swoich dystrybutorów o INSELL i Procarte
Public Relations
Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków
magdalena|grochalaPR.com| |magdalena|grochalaPR.com
509754055
https://www.linkedin.com/in/magdalena-grochala/
Do grona dystrybutorów produktów marki Solplanet dołączyły dwie firmy – INSELL oraz Procarte. Będą one oferować na polskim rynku falowniki do małych i przemysłowych instalacji fotowoltaicznych.
Solplanet to marka firmy AISWEI, która od 2007 roku specjalizuje się w produkcji falowników. W jej ofercie znajdują się falowniki jednofazowe, trójfazowe, hybrydowe, stacje ładowania EV oraz pompy ciepła i magazyny energii. Od kilku lat produkty te są dostępne także na polskim rynku. Solplanet prowadzi sprzedaż za pośrednictwem dystrybutorów. Do tej pory firma współpracowała z pięcioma partnerami, teraz ich grono się powiększyło.
- Naszym znakiem rozpoznawczym są nie tylko wysokiej jakości produkty o wyjątkowym designie, ale też szeroka gama usług, które wspierają użytkowników naszych urządzeń na każdym etapie współpracy – od wyboru falownika czy pompy ciepła aż po serwis. To dlatego na co dzień pracujemy z dystrybutorami, którzy kierują się podobnymi wartościami i którym zależy na tym, aby dostarczyć klientowi produkt jak najlepiej dopasowany do jego potrzeb, podzielić się z nim wiedzą i wesprzeć doświadczeniem. Nasi nowi partnerzy biznesowi podzielają tę filozofię – mówi Sylwia Koza, Regional Marketing Director w Solplanet.
INSELL to firma z niemal 39-letnim doświadczeniem na rynku. Jest dystrybutorem artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla firm wykonawczych z branży elektrycznej i energetycznej, hurtowni elektrotechnicznych i elektrycznych, inwestorów realizujących indywidualne projekty inwestycyjne w branży elektrycznej oraz Zakładów Energetycznych. Od 2020 roku oferuje również produkty niezbędne do wykonania instalacji fotowoltaicznych.
Procarte jest hurtownią specjalizującą się w branży fotowoltaicznej oraz hydraulicznej. Dostarcza urządzenia oraz realizuje profesjonalne projekty farm fotowoltaicznych. Swoje usługi kieruje do różnorodnych klientów, od małych przedsiębiorców po duże korporacje. Zapewnia kompleksowe wsparcie i fachowe doradztwo na każdym etapie współpracy.
- Jestem przekonana, że współdziałanie z firmami, które z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem podchodzą do edukacji rynku i sprzedaży produktów, pomoże nam podnieść zaufanie polskich konsumentów do branży fotowoltaicznej – podsumowuje Sylwia Koza.

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku

Eco Run celuje w 10 mln zł za 4 kw. 2024 r.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.