Woltair prezentuje nową ofertę 30/50
Woltair, jedna z największych czeskich firm na rynku pomp ciepła i fotowoltaiki, obecna także na polskim rynku, ogłasza nową promocję „30/50”. Firma zobowiązuje się, że jeśli przez 30 dni roboczych od podpisania umowy nie zamontuje klientowi pompy ciepła, ten będzie mógł skorzystać z 50% rabatu.
Zainteresowanie pompami ciepła w Polsce utrzymuje się na wysokim poziomie. To powoduje, że wielu klientów ma obawy związane z czasem oczekiwania na montaż urządzenia. Wynika to m.in. z niedoboru wykwalifikowanych instalatorów pomp ciepła – szacuje się, że w Polsce brakuje nawet kilkudziesięciu tysięcy takich specjalistów. Na rynku jest powszechne nawet wielomiesięczne oczekiwanie na realizację umowy montażu.
Atrakcyjna oferta na montaż pompy ciepła
Woltair wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy chcą mieć większe poczucie bezpieczeństwa i transparentności. Nowa oferta jest przeznaczona dla odbiorców indywidualnych. Firma deklaruje, że jest w stanie zrealizować ich zamówienia jeszcze w tym roku.
Osoba zainteresowana montażem pompy ciepła kontaktuje się z firmą Woltair. Jej doradca robi dokładny audyt budynku i na tej podstawie dobiera odpowiednie urządzenie. Jeśli tylko dany model jest dostępny w magazynie firmy, to pompa będzie objęta promocją. Woltair posiada na stanie ponad 400 sztuk pomp od wiodących marek, takich jak LG, Grundig, Viessmann, Daikin, czy Kołton.
Zgodnie z obowiązującą ofertą, firma ma 30 dni roboczych na montaż pompy od daty gotowości klienta. Za taką uznaje się wykonanie przez klienta prac będących w jego zakresie, przykładowo może to być doprowadzenie 3-fazowego zasilania do kotłowni. Jeśli Woltair nie zamontuje pompy ciepła w ciągu 30 dni roboczych, klient otrzymuje 50% rabat na całe zamówienie.
„Osobom, które decydują się na montaż pompy ciepła, Woltair oferuje pełną transparentność oraz poczucie bezpieczeństwa. Nasza nowa promocja dla polskich klientów jest tylko tego potwierdzeniem. W przeciwieństwie do innych firm, opłacają oni zaliczkę w wysokości 50% wartości całej umowy. Jeśli z jakichś powodów nie zdążymy zamontować pompy ciepła w ciągu 30 dni roboczych, to klient otrzymuje rabat na drugie 50% wartości zamówienia. Co warto podkreślić, w naszej ofercie mamy 12 wiodących producentów pomp, co sprawia, że każdy otrzymuje urządzenie odpowiednio dopasowane do swoich potrzeb” – mówi Michał Borek, Country Manager w Woltair Polska.
Nowa oferta jest dostępna bezterminowo, dotyczy także fotowoltaiki.
Woltair to czeski start-up, który jest obecny także w Polsce, Niemczech i we Włoszech. Firma rozwija platformę, która skupia osoby zainteresowane rozwojem zielonych technologii. Swoich klientów kompleksowo prowadzi przez cały proces inwestycji w OZE, począwszy od analizy zapotrzebowania na ciepło i energię, poprzez dobór instalacji aż po sam montaż. Platforma Woltair łączy klientów z technikami, dzięki czemu odbiorca końcowy może w jednym miejscu wygodnie nadzorować cały proces swojej ekologicznej inwestycji. Na początku października w Polsce zacznie działać Akademia Woltair, dzięki temu projektowi firma zyska jeszcze większą ilość wykwalifikowanych instalatorów, którzy będą mogli wykonywać prace montażowe. Wkrótce firma zaprezentuje także na polskim rynku swoją pompę ciepła – WLTR.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.woltair.pl/pompy-ciepla-30-50

Polityka klimatyczno-energetyczna z ludzką twarzą jest możliwa - konferencja

Farma fotowoltaiczna w Miłkowicach – pierwszy projekt OZE z udziałem Amazon w Polsce – produkuje już energię słoneczną!

BCC: Energetyka, podsumowanie roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.