Komunikaty PR

Woltair prezentuje nową ofertę 30/50

2023-09-26  |  12:05
Biuro prasowe

Woltair, jedna z największych czeskich firm na rynku pomp ciepła i fotowoltaiki, obecna także na polskim rynku, ogłasza nową promocję „30/50”. Firma zobowiązuje się, że jeśli przez 30 dni roboczych od podpisania umowy nie zamontuje klientowi pompy ciepła, ten będzie mógł skorzystać z 50% rabatu.

Zainteresowanie pompami ciepła w Polsce utrzymuje się na wysokim poziomie. To powoduje, że wielu klientów ma obawy związane z czasem oczekiwania na montaż urządzenia. Wynika to m.in. z niedoboru wykwalifikowanych instalatorów pomp ciepła – szacuje się, że w Polsce brakuje nawet kilkudziesięciu tysięcy takich specjalistów. Na rynku jest powszechne nawet wielomiesięczne oczekiwanie na realizację umowy montażu.

Atrakcyjna oferta na montaż pompy ciepła

Woltair wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy chcą mieć większe poczucie bezpieczeństwa i transparentności. Nowa oferta jest przeznaczona dla odbiorców indywidualnych. Firma deklaruje, że jest w stanie zrealizować ich zamówienia jeszcze w tym roku.

Osoba zainteresowana montażem pompy ciepła kontaktuje się z firmą Woltair. Jej doradca robi dokładny audyt budynku i na tej podstawie dobiera odpowiednie urządzenie. Jeśli tylko dany model jest dostępny w magazynie firmy, to pompa będzie objęta promocją. Woltair posiada na stanie ponad 400 sztuk pomp od wiodących marek, takich jak LG, Grundig, Viessmann, Daikin, czy Kołton.

Zgodnie z obowiązującą ofertą, firma ma 30 dni roboczych na montaż pompy od daty gotowości klienta. Za taką uznaje się wykonanie przez klienta prac będących w jego zakresie, przykładowo może to być doprowadzenie 3-fazowego zasilania do kotłowni. Jeśli Woltair nie zamontuje pompy ciepła w ciągu 30 dni roboczych, klient otrzymuje 50% rabat na całe zamówienie.

„Osobom, które decydują się na montaż pompy ciepła, Woltair oferuje pełną transparentność oraz poczucie bezpieczeństwa. Nasza nowa promocja dla polskich klientów jest tylko tego potwierdzeniem. W przeciwieństwie do innych firm, opłacają oni zaliczkę w wysokości 50% wartości całej umowy. Jeśli z jakichś powodów nie zdążymy zamontować pompy ciepła w ciągu 30 dni roboczych, to klient otrzymuje rabat na drugie 50% wartości zamówienia. Co warto podkreślić, w naszej ofercie mamy 12 wiodących producentów pomp, co sprawia, że każdy otrzymuje urządzenie odpowiednio dopasowane do swoich potrzeb” – mówi Michał Borek, Country Manager w Woltair Polska.

Nowa oferta jest dostępna bezterminowo, dotyczy także fotowoltaiki.

Woltair to czeski start-up, który jest obecny także w Polsce, Niemczech i we Włoszech. Firma rozwija platformę, która skupia osoby zainteresowane rozwojem zielonych technologii. Swoich klientów kompleksowo prowadzi przez cały proces inwestycji w OZE, począwszy od analizy zapotrzebowania na ciepło i energię, poprzez dobór instalacji aż po sam montaż. Platforma Woltair łączy klientów z technikami, dzięki czemu odbiorca końcowy może w jednym miejscu wygodnie nadzorować cały proces swojej ekologicznej inwestycji. Na początku października w Polsce zacznie działać Akademia Woltair, dzięki temu projektowi firma zyska jeszcze większą ilość wykwalifikowanych instalatorów, którzy będą mogli wykonywać prace montażowe. Wkrótce firma zaprezentuje także na polskim rynku swoją pompę ciepła – WLTR.

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.woltair.pl/pompy-ciepla-30-50

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Energetyka Polscy studenci odwiedzili siedzibę KHNP w ramach programu mentorskiego Biuro prasowe
2024-05-15 | 14:00

Polscy studenci odwiedzili siedzibę KHNP w ramach programu mentorskiego

10 maja Korea Hydro & Nuclear Power (KHNP) zorganizowało inaugurację dnia mentoringowego dla polskich studentów w Kepco International Nuclear Graduate School (KINGS) w
Energetyka BRAK ZDJĘCIA
2024-05-15 | 11:00

Colliers wszedł w transakcje na rynku OZE

Inwestycje w odnawialne źródła energii (Renewable Energy Investments) to propozycja firmy doradczej Colliers dla inwestorów szukających możliwości zdywersyfikowania swojego portfela nieruchomości poprzez rozbudowanie go o
Energetyka Inwestycja w fotowoltaikę – czy warto czekać do startu programu Mój Prąd 6.0?
2024-05-14 | 13:00

Inwestycja w fotowoltaikę – czy warto czekać do startu programu Mój Prąd 6.0?

Planowane od lipca podwyżki cen energii oraz chęć obniżenia wysokości rachunków za prąd motywują konsumentów do instalacji paneli fotowoltaicznych w swoich gospodarstwach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.