Etisoft: „nie stoimy obok zmian, a stajemy się ich częścią”
Rok 2020 stanowi ważny punkt w historii rozwoju marki Etisoft - producenta i dostawcy etykiet i elementów funkcyjnych. Marka wprowadziła bowiem duże zmiany w dotychczasowej strategii marketingowej. Wyznaczenie nowego kierunku wiąże się ze wzmocnieniem i unowocześnieniem wizerunku przedsiębiorstwa, jak również zakomunikowaniem poszerzenia portfolio o produkty wpisujące się w technologię Przemysłu 4.0.
Od etykiet do Przemysłu 4.0
Nowa strategia działań opiera się na dwóch podstawowych filarach: rozwoju (który pozwoli utrzymać pozycję nowoczesnego i odpowiedzialnego dostawcy etykiet) oraz zaawansowanych technologicznie produktach z zakresu automatyzacji procesów. Transformacja przemysłu i jego automatyzacja sprawiły, że firma podąża w tym samym kierunku, co jej klienci. Ich oczekiwania względem coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań stały się w ostatnich latach motorem rozwoju firmy. Właśnie dlatego Etisoft systematycznie poszerza swoje portfolio o zaawansowane technologicznie produkty i rozwiązania: pojazdy AGV, systemy wizyjne, systemy zarządzania produkcją czy technologii RFID.
Silny akcent
Elementem, który ma silnie zaakcentować obrany kierunek, jest zmiana dotychczasowego logotypu. Nowe logo podkreśla innowacyjność i profesjonalizm, aby ułatwić firmie ekspansję na nowe rynki. Jego ważnym dopełnieniem jest wielopłaszczyznowy claim: ETISOFT znaczy więcej (ETISOFT it means more). Ta nieoczywista gra słów przykuwa uwagę odbiorcy, angażując go w poszukiwanie ukrytych znaczeń. Claim pozwala bowiem z jednej strony na dosłowną identyfikację głównych działań firmy (od etykiet), jak i metaforyczne, ale jednocześnie skompresowane ujęcie wszystkich najważniejszych zalet Etisoft: bogatego doświadczenia, dynamizmu i autorskich rozwiązań działu R&D (do przemysłu 4.0).
Nowa strona internetowa
W ramach wdrażania nowej strategii rebrandingu marka zdecydowała się także na odświeżenie swojej strony internetowej. Modyfikacje na nowej stronie ETISOFT to nie tylko nowa szata graficzna, ale także zmieniona struktura witryny. W efekcie dostęp do informacji o usługach jest bardziej intuicyjny, szybszy i pełniejszy. Zmiana designu to również doskonała okazja do lepszego zaprezentowania nie tylko produktów i usług, ale także całej organizacji, w tym osób, które ją tworzą. Z myślą o tym powstała specjalna strefa ETISIDE, czyli agregator wiedzy branżowej o ofercie dla biznesu. Własny content hub pozwoli na budowanie wizerunku eksperta, zarazem prezentując poszczególnych profesjonalistów, którzy pracują w firmie.
W ramach ETISIDE zaprezentowane zostaną m.in.:
- nowoczesny dział case study,
- artykuły branżowe,
- porady ekspertów ETISOFT,
- wywiady z ekspertami Grupy ETISOFT,
- infografiki,
- aktualności z ETISOFT.
- Celem firmy Etisoft jest pozostanie aktywnym uczestnikiem, a przede wszystkim kreatorem transformacji w nowoczesnym przemyśle. Komunikacja strategii naszej marki stała się dla nas pretekstem do opowiedzenia naszej historii. Historii pełnej wyzwań, ale również sukcesów, z których jesteśmy dumni. Nieustannie budujemy zespół profesjonalistów, stawiamy na rozwój pracowników, parku maszynowego, który pozwoli nam nie tylko nadążać za zmianami, jakie zachodzą w otoczeniu i oczekiwaniach naszych klientów, ale i je wyprzedzać - tłumaczy Michał Majnusz, prezes Etisoft sp. z o.o.
Animację przedstawiającą nowe logo marki zobaczyć można pod tym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=nU34ZlD5BA8&feature=youtu.be

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju
Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.
Robotyka i SI
Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.
Sport
Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.