Euroleague Basketball i Motorola ogłaszają partnerstwo sportowe
9 stycznia 2024 r. - Euroleague Basketball i Motorola poinformowały o zawarciu kilkuletniej umowy, na mocy której do końca 2026 roku Motorola będzie smartfonowym partnerem premium (Mobile Smartphone Partner) obu serii elitarnych, koszykarskich rozgrywek: Turkish Airlines EuroLeague i BKT EuroCup. Oficjalne ogłoszenie partnerstwa odbędzie się 9 stycznia, podczas meczu Turkish Airlines EuroLeague, pomiędzy cenionymi drużynami Bayern Monachium i Real Madryt.
- Cieszymy się, mogąc powitać marki Motorola i Lenovo w naszej rosnącej rodzinie partnerów strategicznych - powiedział Paulius Motiejunas, dyrektor generalny Euroleague Basketball. - Podobnie jak Euroleague Basketball, Motorola słynie z bogatej historii, innowacyjności oraz pasji. Wspólnymi siłami będziemy łączyć ludzi za pośrednictwem sportu i technologii.
Motorola jest spółką zależną Lenovo od 2014 roku. Jest również liderem innowacyjności, który odgrywa zasadniczą rolę w rozwoju technologii mobilnych. Euroleague Basketball, znana z organizacji najważniejszych rozgrywek koszykarskich w Europie, zawsze zwraca szczególną uwagę na kibiców i niepowtarzalną atmosferę podczas meczów. Świadczy o tym także współpraca z marką Motorola. Partnerstwo skoncentruje się na zaspokajaniu zmieniających się potrzeb docelowych odbiorców - pasjonatów koszykówki, dzięki którym spotkania Euroligi są naprawdę wyjątkowe.
Euroleague Basketball to najnowszy przykład globalnego partnerstwa sportowego nawiązanego przez marki Motorola i Lenovo. Firma organizująca koszykarskie rozgrywki dołącza do innych słynnych organizacji, takich jak F1, Ducati Corse, Chicago Bulls, Milwaukee Bucks, La Liga czy San Diego Padres.
Fabio Capocchi, dyrektor generalny Motorola EMEA MBG, skomentował tę współpracę sponsorską następująco:
- W 2023 roku odnieśliśmy ogromny sukces dzięki partnerstwom w regionie EMEA, które odzwierciedlały pasje użytkowników naszych smartfonów. Nowy rok inaugurujemy jako sponsor Turkish Airlines EuroLeague i BKT EuroCup, a więc najważniejszych europejskich rozgrywek koszykarskich. To doniosła chwila dla Motoroli i kamień milowy w ewolucji naszej marki. Jesteśmy marką zorientowaną na potrzeby konsumentów, a dzięki najnowszemu partnerstwu możemy dotrzeć do społeczności całej Euroligi. Chcemy pomagać kibicom żyć ich własnym stylem i realizować ich pasje. Jesteśmy zaszczyceni współpracą z Euroleague Basketball i cieszymy się, że będziemy mogli realizować naszą ambicję bycia motorem pozytywnych zmian.
Lara Rodini, dyrektor ds. sponsoringu i aktywacji w Lenovo, dodała:
- Z prawdziwą przyjemnością ogłaszamy nowe partnerstwo z Euroleague Basketball. To kolejny przykład na to, jak ważna dla naszej firmy jest obecność w świecie sportu. Posłuży ona zwiększeniu rozpoznawalności marki i umacnianiu pozycji Lenovo na globalnej scenie. Wyznajemy te same wartości. Łączą nas pasja, silna motywacja, poświęcenie, orientacja na wyniki oraz duch zespołowy. Będziemy współpracować w środowisku, w którym kibice reprezentują długą historię przywiązania do sportowych, społecznych oraz etycznych wartości. Sponsoring Turkish Airlines EuroLeague i BKT EuroCup to dla nas także znakomita okazja, aby połączyć tysiące ludzi pochodzących z różnych krajów, dając im możliwość opowiedzenia własnych historii. Dzięki temu partnerstwu Motorola będzie mogła tworzyć bardziej ekskluzywne treści, promujące europejską koszykówkę i angażujące fanów tego sportu na całym świecie.
- Z radością ogłaszamy współpracę z firmą Motorola, jedną z ikonicznych marek w świecie technologii mobilnych. Cieszy nas, że Motorola podziela nasze kluczowe wartości: zorientowanie na fanów oraz ciągłą innowacyjność. Euroleague Basketball szczyci się ugruntowaną obecnością w całym regionie, dzięki czemu stanowimy dla marek jedną z niewielu prawdziwie ogólnoeuropejskich platform - podkreślił Gawain Davies, starszy dyrektor ds. partnerstwa korporacyjnego i licencjonowania Euroleague Basketball. – Czekamy teraz na możliwość współpracy, aby zapewnić zupełnie nowe wrażenia wszystkim fanom Euroleague Basketball.
Na mocy umowy marka Motorola będzie eksponowana podczas wszystkich meczów Euroleague i EuroCup - zarówno na miejscu podczas rozgrywek, jak i podczas transmisji za pośrednictwem platform cyfrowych.
Kolejne inicjatywy skierowane do kibiców Euroleague i EuroCup, które wykorzystają rozbudowaną infrastrukturę firm Lenovo oraz Motorola, zostaną zapowiedziane w późniejszym terminie.
Współpraca Euroleague Basketball oraz marki Motorola pozwoli na wspólne przesuwanie granic innowacyjności z myślą o realizacji potrzeb oraz oczekiwań kibiców. W ramach rozwoju partnerstwa obie strony planują wprowadzanie przełomowych rozwiązań, które zapewnią nowe doznania miłośnikom europejskiej koszykówki.

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna
Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.
Bankowość
Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.
Media i PR
Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.