Euronet prezentuje nową identyfikację wizualną
Warszawa – 3 kwietnia 2023 r. – Euronet Polska Sp. z o.o. wprowadza nową identyfikację wizualną będącą efektem kompleksowego procesu aktualizacji i odświeżenia strategii marki, zgodnie z prezentowaną przez Euronet (NASDAQ: EEFT) 15 grudnia 2022 roku nową, globalną strategią. Nowa identyfikacja obejmuje zmienione logo i koncepcję wizualną, a także zaktualizowaną misję firmy odzwierciedlającą wartości leżące u podstaw jej działania w świecie, dynamiczną integrację finansową, a także dążenie firmy do wdrażania innowacji na rynku technologii finansowych.
– „Opierając się na informacjach zwrotnych uzyskanych od naszych klientów oraz pracowników, podjęliśmy działania ukierunkowane na ocenę i bardziej precyzyjną definicję architektury marki Euronet” – powiedział Michael J. Brown, Prezes i Dyrektor Generalny Euronet. – „Wyniki wspólnej pracy pozwoliły nam na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, która lepiej oddaje nowoczesność, zaawansowanie i doświadczenie firmy, którą staramy się budować i którą będziemy w przyszłości”.
Prezentacja nowej marki Euronet
Siłę marki Euronet przedstawiamy w nowej misji, która zawiera się w stwierdzeniu: „Budujemy technologię finansową jutra już dziś, aby wzmocnić globalną wspólnotę i połączyć świat poprzez partycypację finansową.”
W nowym logo Euronet, uwagę zwraca współczesna, spersonalizowana czcionka, a głęboki niebieski kolor, nawiązujący do historii firmy, został połączony z nową – zielenią seaform. Wykorzystanie flagi, jako znaku Euronet pozwala na utrwalenie wizerunku firmy jako marki flagowej, a także wspiera funkcjonowanie jej segmentów biznesowych. Takich jak elektroniczny transfer środków (EFT), płatności elektroniczne (epay) i przelewy pieniężne oraz platformy płatnicze (Dandelion i Ren).
Plan wprowadzanie nowej identyfikacji wizualnej
Dziś firma oficjalnie zaprezentowała nową markę na swej stronie internetowej www.euronetpolska.pl, w social mediach oraz na nośnikach cyfrowych i trwałych. W drugiej kolejności zmieni się oznakowanie bankomatów i wpłatomatów, które planowane jest na najbliższe dwa lata. Tak, aby proces ten odbył się w sposób świadomy pod względem ekologicznym i ekonomicznym.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.