Komunikaty PR

Euvic Media i Personal PR z obsługą spółki PKP Polskie Linie Kolejowe

2024-06-10  |  12:00
Do pobrania docx ( 0.1 MB )

Euvic Media i Personal PR z obsługą spółki PKP Polskie Linie Kolejowe

 

Euvic Media w konsorcjum z agencją Personal PR zostały wybrane przez spółkę PLK do realizacji działań informacyjno-promocyjnych dla projektów realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Kontrakt obowiązuje przez 29 miesięcy, czyli do czerwca 2026 roku.

Przetarg spółki dotyczył zaplanowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Projektów realizowanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

Zaplanowany budżet na całość działań wynosił 15 mln zł netto.

Planowane działania mediowe w roku bieżącym obejmą m.in. kampanię telewizyjną oraz VOD, promocję w Social Media i Internecie oraz publikacje w prasie ogólnopolskiej, regionalnej, lokalnej i branżowej. Personal PR zrealizuje działania z zakresu media relations.

Ofertę w przetargu złożyło 8 agencji: Agencja Reklamowa FORMIND, Bringmore Advertising, Althermedia, konsorcjum: Euvic Media i Personal PR, Fabryka Komunikacji Społecznej, konsorcjum: Mastermind Media i LoveBrands Group, konsorcjum: Media Group i ITBC COMMUNICATION, konsorcjum: Partner of Promotion i Effective Media Solutions.

Ostatecznie, przetarg wygrał dom mediowy Euvic Media w konsorcjum z Personal PR.

--------------------

Euvic Media – dom mediowy działający w ramach holdingu wyspecjalizowanych spółek Euvic Media & Technology SA, który jest częścią grupy Euvic SA. Pracodawca DIMAQ.

Personal PR – agencja komunikacji zintegrowanej z siedzibą w Gdańsku i biurem w Warszawie, która od ponad 16 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania z obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla klientów z różnych branż w Polsce i na świecie. Agencja wspiera marki autorskimi rozwiązaniami w zakresie budowania wizerunku oraz zwiększa skuteczność działań komunikacyjnych. Agencja specjalizuje się w działaniach media relations, social media oraz PR kryzysowym. Firma prowadzi projekt szkoleniowy – Skillers Academy – cykle szkoleń z PR i social media.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.