Komunikaty PR

Fala lodowych pyszności zalała Żabkę. Wśród nich nowości od Ekipy Friza

2022-05-30  |  12:30
Biuro prasowe

Do Żabki nadchodzi „Fala Lodowych Pyszności”. W sklepach popularnej sieci można znaleźć wyjątkowe produkty znanych i lubianych marek, które zaskakują bogactwem smaków i rodzajów. W lodziarni Żabki można kupić m.in. lody Milka, Magnum czy Wedel, wiele dostępnych jest na wyłączność w sklepach sieci. W Żabce nie mogło także zabraknąć lodów Ekipy Friza, które w ubiegłym roku stały się prawdziwym hitem. Z pewnością zarówno fanów Ekipy, jak i miłośników sorbetów, ucieszy nowy smak kwaśne jabłko, dostępny na wyłączność w sklepach Żabki od 1 czerwca br.

Żabka przygotowała także oferty specjalne dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka. Kupując wybrane lody, mają oni szansę odebrać do 42 lodów gratis. Na klientów sieci czekają także specjalne oferty cenowe obowiązujące przy zakupie dwóch sztuk wybranych produktów, np. lody Ekipa Koral w cenie 2,99 zł/szt.

Lody to jeden z najbardziej popularnych deserów. Nic dziwnego – mają przecież mnóstwo smaków, spośród których każdy może wybrać ten, który najbardziej mu odpowiada. Obecnie Żabka ma najlepszą w kraju ofertę lodów markowych dostępnych tylko w sieci, która z pewnością spełni oczekiwania zarówno tych młodszych, jak i starszych konsumentów.

W najbliższej Żabce znaleźć można wyjątkowe produkty, dostępne tylko w sieci sklepów, m.in.: lody Milka Praline Chocolate, wyjątkowe smaki lodów Magnum – m.in. Vanilla Caramel bez dodatku cukru, White Chocolate &  Berry Remix, Salted Carmel & Almond; lody Wedel linia botaniczna (kwiat lawendy, kwiat wiśni); smoothie mango w białej, wedlowskiej czekoladzie; rożek Daim czy lody Fantasia na patyku i w różku. Dla najmłodszych klientów Żabka zapewniła takie lody, jak: Twister Mythicools Phoenix, Kaktus Boom RED, Yoda na patyku czy rożek Frozen.

________________________

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając  ponad 4000 nowych sklepów  w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/

____________________________

Kontakt dla mediów:

Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.