Fala lodowych pyszności zalała Żabkę. Wśród nich nowości od Ekipy Friza
Do Żabki nadchodzi „Fala Lodowych Pyszności”. W sklepach popularnej sieci można znaleźć wyjątkowe produkty znanych i lubianych marek, które zaskakują bogactwem smaków i rodzajów. W lodziarni Żabki można kupić m.in. lody Milka, Magnum czy Wedel, wiele dostępnych jest na wyłączność w sklepach sieci. W Żabce nie mogło także zabraknąć lodów Ekipy Friza, które w ubiegłym roku stały się prawdziwym hitem. Z pewnością zarówno fanów Ekipy, jak i miłośników sorbetów, ucieszy nowy smak kwaśne jabłko, dostępny na wyłączność w sklepach Żabki od 1 czerwca br.
Żabka przygotowała także oferty specjalne dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka. Kupując wybrane lody, mają oni szansę odebrać do 42 lodów gratis. Na klientów sieci czekają także specjalne oferty cenowe obowiązujące przy zakupie dwóch sztuk wybranych produktów, np. lody Ekipa Koral w cenie 2,99 zł/szt.
Lody to jeden z najbardziej popularnych deserów. Nic dziwnego – mają przecież mnóstwo smaków, spośród których każdy może wybrać ten, który najbardziej mu odpowiada. Obecnie Żabka ma najlepszą w kraju ofertę lodów markowych dostępnych tylko w sieci, która z pewnością spełni oczekiwania zarówno tych młodszych, jak i starszych konsumentów.
W najbliższej Żabce znaleźć można wyjątkowe produkty, dostępne tylko w sieci sklepów, m.in.: lody Milka Praline Chocolate, wyjątkowe smaki lodów Magnum – m.in. Vanilla Caramel bez dodatku cukru, White Chocolate & Berry Remix, Salted Carmel & Almond; lody Wedel linia botaniczna (kwiat lawendy, kwiat wiśni); smoothie mango w białej, wedlowskiej czekoladzie; rożek Daim czy lody Fantasia na patyku i w różku. Dla najmłodszych klientów Żabka zapewniła takie lody, jak: Twister Mythicools Phoenix, Kaktus Boom RED, Yoda na patyku czy rożek Frozen.
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.