Fanex prezentuje nowy sklep internetowy
Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex, wiodący producent sosów i dodatków kulinarnych, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojego sklepu internetowego. Odświeżona całościowo platforma e-commerce, ma na celu zapewnienie klientom jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych, oferując łatwiejszy dostęp do pełnej gamy produktów Fanex.
Nowoczesny design i funkcjonalność
Obecny sklep internetowy Fanex wyróżnia się nowoczesnym i przyjaznym dla użytkownika interfejsem, który ułatwia nawigację i zakupy. Klienci mogą teraz w prosty sposób przeglądać bogaty asortyment produktów, od klasycznych sosów takich jak ketchup, musztarda i majonez, po wyjątkowe propozycje, jak sosy owocowe czy egzotyczne receptury. A to wszystko osadzone jest w świeżej kolorystyce, która wpływa na atrakcyjny design sklepu.
Szybka wysyłka i specjalne oferty
Z myślą o komforcie klientów, Fanex zmodernizował system logistyczny, co pozwala na jeszcze szybszą realizację zamówień. Dodatkowo, nowa platforma umożliwiać będzie dostęp do ekskluzywnych promocji i ofert specjalnych, dostępnych wyłącznie dla użytkowników online.
Łatwość obsługi
Sklep internetowy Fanex został zaprojektowany z myślą o intuicyjności obsługi, co sprawia, że zakupy są szybkie i przyjemne. Drzewo kategorii produktów zostało przeprojektowane, przez co cała gama produktów Fanex, Tres Amigos i innych, jest jeszcze lepiej pogrupowana, przez co znalezienie konkretnego produkty trwa zaledwie kilka chwil.
Promocja i niespodzianki dla klientów
W ramach otwarcia nowego sklepu internetowego, Fanex oferuje promocję -10% na cały asortyment, a niektóre produkty dedykowane na sezon letni, przecenione są o 20%. To doskonała okazja, by wypróbować nowych smaków i cieszyć się doskonałymi produktami Fanex w korzystnej cenie.
LINK do sklepu: https://sklep.fanex.pl/
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Transport
Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.
Polityka
M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne
Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.