Chiesi kontynuuje transformację kulturową z nową identyfikacją wizualną
Parma (Włochy), 22 marca 2021 r. - Chiesi, międzynarodowa grupa farmaceutyczna promująca nowe rozwiązania w opiece zdrowotnej (Grupa Chiesi), zaprezentowała nową identyfikację wizualną, która jest głęboko inspirowana pacjentami, ich postrzeganiem firmy oraz funkcjonowaniem z produktami Grupy. Manifest ten jest kolejnym krokiem w nieustannych wysiłkach na rzecz stworzenia kultury korporacyjnej, która jest prawdziwie empatyczna w stosunku do pacjentów i zgodna z najwyższymi standardami etycznymi oraz standardami zrównoważonego rozwoju, których firma Chiesi przestrzega jako certyfikowana B Corp.
W ramach tego procesu Grupa Chiesi zastosowała nowatorskie podejście do nawiązania empatycznego dialogu z pacjentami, ich rodzinami i opiekunami, aby porozmawiać na temat doświadczeń życiowych w codziennym zmaganiu się z ich chorobami i leczeniem.
Podejście oparte na empatii opiera się na wysokich standardach etycznych Grupy Chiesi jako największej na świecie firmy farmaceutycznej posiadającej certyfikat B Corp.
Wyniki tego dialogu dostarczyły Grupie Chiesi unikalnego wglądu w postrzeganie przez Pacjentów swojego stanu zdrowia, tworząc emocjonalną podstawę, która pozwoliła opracować nową identyfikację wizualną w ramach serii warsztatów, w których wzięli udział pracownicy Chiesi wszystkich szczebli, środowisk i lokalizacji geograficznych.
“Nasza nowa identyfikacja wizualna – i nasze podejście do jej rozwoju – jest pierwszym publicznym manifestem naszego podejścia do pacjenta, stawiania Gona pierwszym miejscu, jako firma rodzinna z certyfikatem B Corp”- powiedział Alberto Chiesi, Prezes Grupy Chiesi. „Chcemy mieć pewność, że empatia jest podstawą wszystkiego, co robimy. Każdy w Chiesi musi naprawdę rozumieć potrzeby naszych pacjentów i ich doświadczenia w radzeniu sobie z chorobami przewlekłymi i rzadkimi - dzień po dniu. To, czego nauczyliśmy się w tym procesie, jest nieocenione. Będziemy nadal wspierać aktywny dialog między naszymi pacjentami, pracownikami
i pracownikami opieki zdrowotnej w celu wspólnej poprawy jakości życia ludzkiego w sposób odpowiedzialny społecznie i środowiskowo.”
“To szczególny moment dla firmy Chiesi, która kształtuje wyjątkowe podejście do przemysłu farmaceutycznego”, dodał Martin Lindstrom, ekspert ds. transformacji marki i kultury oraz założyciel Lindstrom Company, który wspierał Grupę Chiesi w procesie tworzenia. Proces transformacji wszystkich elementów marki demonstruje zaangażowanie na rzecz swoich pacjentów poprzez rozmowę w ich własnym języku. To wskazuje, że Chiesi koncentruje się na empatii
i autentyczności, które są bardzo potrzebne w branży.”
W ramach nowej identyfikacji wizualnej Grupa Chiesi buduje swoją markę w oparciu o trzy obszary: Air, Rare i Care. Oprócz nowej kolorystyki, nazwy obszarów terapeutycznych są inspirowane językiem niemedycznym, jakim posługują się pacjenci. Uproszczona terminologia poprawia dostępność i zrozumienie propozycji Grupy Chiesi:
- Air oznacza produkty i usługi promujące oddychanie, od noworodków po osoby dorosłe.
- Rare koncentruje się na leczeniu pacjentów z chorobami rzadkimi i bardzo rzadkimi.
- Care łączy produkty i usługi, które wspierają opiekę specjalistyczną świadczoną przez personel medyczny i Pacjentów leczących się samodzielnie.
“Wprowadzenie naszej nowej identyfikacji wizualnej jest punktem wyjścia dla wielu kolejnych zmian, które będą stopniowo wprowadzane w celu wdrożenia podejścia opartego na empatii do pacjenta” - powiedział Ugo Di Francesco, Dyrektor Generalny Grupy Chiesi. „Naszym celem jest uczynienie życia naszych pacjentów i pracowników opieki zdrowotnej łatwiejszym i bardziej komfortowym. Aby to osiągnąć, pracownicy Chiesi w całej firmie pracują nad wieloma projektami, takimi jak zastosowania sztucznej inteligencji, które pomagają pacjentom w dawkowaniu leków lub nowe opakowania, które są natychmiast rozpoznawalne przez pacjentów z daltonizmem.”
Ponadto Grupa Chiesi kontynuuje swoją drogę w kierunku w pełni zrównoważonego biznesu. Jednym z obszarów, na którym należy się szczególnie skupić, jest walka ze zmianami klimatycznymi, a na początku czerwca firma przedstawi nowe cele klimatyczne w raporcie „2020 Sustainability Report”.
***
Chiesi Farmaceutici z siedzibą w Parmie we Włoszech, to międzynarodowa grupa badawcza z ponad 85-letnim doświadczeniem w sektorze farmaceutycznym, działająca w 30 krajach. Prowadzi badania, opracowuje i sprzedaje innowacyjne leki stosowane w leczeniu dróg oddechowych, opiece specjalistycznej i chorobach rzadkich. Centrum badawczo-rozwojowe Grupy ma swoją siedzibę w Parmie i współpracuje z 6 innymi ważnymi ośrodkami badawczo-rozwojowymi we Francji, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Wielkiej Brytanii i Szwecji w celu promowania programów przedklinicznych, klinicznych i regulacyjnych. Grupa zatrudnia ponad 6000 osób. W 2019 roku Chiesi została największą na świecie certyfikowaną firmą farmaceutyczną B Corp i jako taka jest zobowiązana do przestrzegania najwyższych standardów zweryfikowanego odpowiedzialnego postępowania biznesowego, aby
w odpowiedzialny sposób poprawić jakość życia ludzkiego wobec społeczeństwa i środowiska. Jako „Benefit Corporation” i firma certyfikowana przez B Corp, Chiesi jest prawnie zobowiązana do rozważenia wpływu swoich decyzji na swoich pracowników, klientów, dostawców, społeczności i środowisko. Podobnie jak Chiesi, globalny ruch B Corp postrzega biznes jako „siłę do czynienia dobra”. Firma zobowiązuje się również do osiągnięcia neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla i zerowego wpływu na środowisko do końca 2035 r. Więcej informacji: www.chiesi.com
Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie
Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
OHAUS wprowadza na rynek nową generacją mieszadeł z płytą grzejną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.