Komunikaty PR

Chiesi kontynuuje transformację kulturową z nową identyfikacją wizualną

2021-03-23  |  13:00
Biuro prasowe

Parma (Włochy), 22 marca 2021 r. - Chiesi, międzynarodowa grupa farmaceutyczna promująca nowe rozwiązania w opiece zdrowotnej (Grupa Chiesi), zaprezentowała nową identyfikację wizualną, która jest głęboko inspirowana pacjentami, ich postrzeganiem firmy oraz funkcjonowaniem z produktami Grupy. Manifest ten jest kolejnym krokiem w nieustannych wysiłkach na rzecz stworzenia kultury korporacyjnej, która jest prawdziwie empatyczna w stosunku do pacjentów i zgodna z najwyższymi standardami etycznymi oraz standardami zrównoważonego rozwoju, których firma Chiesi przestrzega jako certyfikowana B Corp.

W ramach tego procesu Grupa Chiesi zastosowała nowatorskie podejście do nawiązania empatycznego dialogu z pacjentami, ich rodzinami i opiekunami, aby porozmawiać na temat doświadczeń życiowych w codziennym zmaganiu się z ich chorobami i leczeniem.

Podejście oparte na empatii opiera się na wysokich standardach etycznych Grupy Chiesi jako największej na świecie firmy farmaceutycznej posiadającej certyfikat B Corp.

Wyniki tego dialogu dostarczyły Grupie Chiesi unikalnego wglądu w postrzeganie przez Pacjentów swojego stanu zdrowia, tworząc emocjonalną podstawę, która pozwoliła opracować nową identyfikację wizualną w ramach serii warsztatów, w których wzięli udział pracownicy Chiesi wszystkich szczebli, środowisk i lokalizacji geograficznych.

“Nasza nowa identyfikacja wizualna – i nasze podejście do jej rozwoju – jest pierwszym publicznym manifestem naszego podejścia do pacjenta, stawiania Gona pierwszym miejscu, jako firma rodzinna z certyfikatem B Corp”- powiedział Alberto Chiesi, Prezes Grupy Chiesi. „Chcemy mieć pewność, że empatia jest podstawą wszystkiego, co robimy. Każdy w Chiesi musi naprawdę rozumieć potrzeby naszych pacjentów i ich doświadczenia w radzeniu sobie z chorobami przewlekłymi i rzadkimi - dzień po dniu. To, czego nauczyliśmy się w tym procesie, jest nieocenione. Będziemy nadal wspierać aktywny dialog między naszymi pacjentami, pracownikami
i pracownikami opieki zdrowotnej w celu wspólnej poprawy jakości życia ludzkiego w sposób odpowiedzialny społecznie i środowiskowo.”

“To szczególny moment dla firmy Chiesi, która kształtuje wyjątkowe podejście do przemysłu farmaceutycznego”, dodał Martin Lindstrom, ekspert ds. transformacji marki i kultury oraz założyciel Lindstrom Company, który wspierał Grupę Chiesi w procesie tworzenia. Proces transformacji wszystkich elementów marki demonstruje zaangażowanie na rzecz swoich pacjentów poprzez rozmowę w ich własnym języku. To wskazuje, że Chiesi koncentruje się na empatii
i autentyczności, które są bardzo potrzebne w branży.”

W ramach nowej identyfikacji wizualnej Grupa Chiesi buduje swoją markę w oparciu o trzy obszary: Air, Rare i Care. Oprócz nowej kolorystyki, nazwy obszarów terapeutycznych są inspirowane językiem niemedycznym, jakim posługują się pacjenci. Uproszczona terminologia poprawia dostępność i zrozumienie propozycji Grupy Chiesi:

  • Air oznacza produkty i usługi promujące oddychanie, od noworodków po osoby dorosłe.
  • Rare koncentruje się na leczeniu pacjentów z chorobami rzadkimi i bardzo rzadkimi.
  • Care łączy produkty i usługi, które wspierają opiekę specjalistyczną świadczoną przez personel medyczny i Pacjentów leczących się samodzielnie.

“Wprowadzenie naszej nowej identyfikacji wizualnej jest punktem wyjścia dla wielu kolejnych zmian, które będą stopniowo wprowadzane w celu wdrożenia podejścia opartego na empatii do pacjenta” - powiedział Ugo Di Francesco, Dyrektor Generalny Grupy Chiesi. „Naszym celem jest uczynienie życia naszych pacjentów i pracowników opieki zdrowotnej łatwiejszym i bardziej komfortowym. Aby to osiągnąć, pracownicy Chiesi w całej firmie pracują nad wieloma projektami, takimi jak zastosowania sztucznej inteligencji, które pomagają pacjentom w dawkowaniu leków lub nowe opakowania, które są natychmiast rozpoznawalne przez pacjentów z daltonizmem.”

Ponadto Grupa Chiesi kontynuuje swoją drogę w kierunku w pełni zrównoważonego biznesu. Jednym z obszarów, na którym należy się szczególnie skupić, jest walka ze zmianami klimatycznymi, a na początku czerwca firma przedstawi nowe cele klimatyczne w raporcie „2020 Sustainability Report”.

***

Chiesi Farmaceutici z siedzibą w Parmie we Włoszech, to międzynarodowa grupa badawcza z ponad 85-letnim doświadczeniem w sektorze farmaceutycznym, działająca w 30 krajach. Prowadzi badania, opracowuje i sprzedaje innowacyjne leki stosowane w leczeniu dróg oddechowych, opiece specjalistycznej i chorobach rzadkich. Centrum badawczo-rozwojowe Grupy ma swoją siedzibę w Parmie i współpracuje z 6 innymi ważnymi ośrodkami badawczo-rozwojowymi we Francji, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Wielkiej Brytanii i Szwecji w celu promowania programów przedklinicznych, klinicznych i regulacyjnych. Grupa zatrudnia ponad 6000 osób. W 2019 roku Chiesi została największą na świecie certyfikowaną firmą farmaceutyczną B Corp i jako taka jest zobowiązana do przestrzegania najwyższych standardów zweryfikowanego odpowiedzialnego postępowania biznesowego, aby
w odpowiedzialny sposób poprawić jakość życia ludzkiego wobec społeczeństwa i środowiska. Jako „Benefit Corporation” i firma certyfikowana przez B Corp, Chiesi jest prawnie zobowiązana do rozważenia wpływu swoich decyzji na swoich pracowników, klientów, dostawców, społeczności i środowisko. Podobnie jak Chiesi, globalny ruch B Corp postrzega biznes jako „siłę do czynienia dobra”. Firma zobowiązuje się również do osiągnięcia neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla i zerowego  wpływu na środowisko do końca 2035 r. Więcej informacji: www.chiesi.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Farmacja Jak odmienić oblicze branżowych kongresów ? Biuro prasowe
2024-04-02 | 01:00

Jak odmienić oblicze branżowych kongresów ?

Imprezy branżowe, które kojarzą się jedynie z nudnymi wykładami to już pieśń przeszłości. W dzisiejszych czasach uczestnikom takich spotkań należy zapewnić pewną wartość
Farmacja Wyjątkowo wysoka wydajność
2024-03-28 | 15:15

Wyjątkowo wysoka wydajność

Wyjątkowo wysoka wydajność   Wirówki Frontier 5720R i 5830R Multi-Pro z funkcją chłodzenia są przeznaczone do pracy w wielu różnych zastosowaniach z użyciem wysokiej prędkości RPM i RCF w laboratoriach farmaceutycznych, chemicznych i nie tylko.   PARSIPPANY w stanie New Jersey, 21.02.2024 r., OHAUS Corporation, jeden z wiodących na świecie producentów urządzeń do ważenia oraz wyposażenia laboratoriów i instrumentów analitycznych, wprowadza nowe wirówki FRONTIER 5720R i FRONTIER 5830R Multi-Pro z funkcją chłodzenia — szybkich, łatwo adaptowalnych modeli, które wkrótce staną się niezbędnym elementem wyposażenia laboratoriów farmaceutycznych, chemicznych i innych.   Wysoka wydajność   Modele Frontier 5720R i 5830R są w stanie osiągnąć 20 000-30 000 RPM oraz 38 000-65 000 RCF, wirując pojemniki różnych rozmiarów — od mniejszych mikroprobówek po objętości rzędu 290 ml. Od intuicyjnych elementów sterujących po precyzyjnie zaprojektowane akcesoria — modele Frontier 5720R i 5830R zostały zaprojektowane tak, aby pracować elastycznie i szybko. Oba modele można łączyć z szeroką gamą wirników, pojemników i adapterów oraz innych akcesoriów, aby dostosować je do specyficznych potrzeb laboratoriów lub projektów, a użytkownicy mogą szybko zmieniać akcesoria w zależności od zastosowań bez czasochłonnych komplikacji.   Nowoczesna konstrukcja   Dzięki wykonaniu komór wirnika ze stali nierdzewnej, która jest odporna na działanie substancji chemicznych, wirówki Frontier 5720R i 5830R mogą działać w najbardziej wymagających środowiskach laboratoryjnych. Każda część oraz wszystkie konfigurowalne komponenty i akcesoria są wykonane zgodnie z najwyższą jakością i wysokimi standardami niemieckiej inżynierii.   Bezpieczeństwo przede wszystkim   Modele Frontier 5720R i 5830R są wyposażone w podświetlane panele sterowania LCD, dzięki którym intuicyjny interfejs jest jeszcze łatwiejszy w obsłudze nawet podczas pracy w laboratoriach o dużym natężeniu ruchu (również w odzieży ochronnej, takiej jak gumowe rękawice). Ale to, co naprawdę wyróżnia serię Frontier, jest niewidoczne dla oczu. Modele Frontier 5720R i 5830R są wyposażone bowiem w inteligentne oprogramowanie do liczenia cykli, które jest specjalnie skalibrowane w taki sposób, aby zapobiegać nadmiernemu zużyciu. Po osiągnięciu określonej liczby cykli wirowania oprogramowanie automatycznie wyłączy dany rotor, aby chronić go przed nadmiernym obciążeniem.   Więcej informacji na temat wirówek OHAUS Frontier Multi-Pro z funkcją chłodzenia można znaleźć na stronie www.ohaus.com          
Farmacja ODPOWIEDZIALNA SAMOOPIEKA KLUCZEM DO POPRAWY ZDROWIA PUBLICZNEGO
2024-02-14 | 19:00

ODPOWIEDZIALNA SAMOOPIEKA KLUCZEM DO POPRAWY ZDROWIA PUBLICZNEGO

Szacuje się, że obecnie w Unii Europejskiej występuje 3,3 miliona przypadków drobnych dolegliwości dziennie. W Polsce rozpoznanych jest ponad 160 problemów terapeutycznych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.