Komunikaty PR

Cristiano Costanzo nowym Dyrektorem Generalnym GSK w Polsce

2022-11-21  |  13:00
Biuro prasowe

1 listopada 2022 roku Cristiano Costanzo objął stanowisko Wiceprezesa i Dyrektora Generalnego GSK w Polsce, jednej z najbardziej innowacyjnych firm farmaceutycznych działających w naszym kraju. Będzie odpowiedzialny za realizację planów rozwojowych GSK na polskim rynku.

Od 1 listopada br. Cristiano Costanzo jest nowym Dyrektorem Generalnym GSK w Polsce, zastępując na tym stanowisku Nikosa Xydiasa, który objął globalną funkcję w obszarze leków oddechowych. Doświadczenie Cristiano Costanzo jako lidera w różnych obszarach biznesu będzie miało ogromne znaczenie dla dalszego rozwoju firmy w Polsce.

- To dla mnie ogromny zaszczyt, że będę mógł kierować działaniami GSK w tak ważnym dla spółki kraju. Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się lokalizacji GSK na świecie. Ulokowano tu globalne centra kompetencji i wiele strategicznych funkcji, takich jak badania i rozwój czy nowe technologie, co potwierdza rosnące znaczenie Polski w globalnej sieci operacyjnej GSK. Nasza działalność ma również istotny wpływ na polską gospodarkę – od 1998 roku  firma zainwestowała w Polsce ponad 2,23 mld złotych. Wierzę, że moje dotychczasowe doświadczenia przyczynią się do dalszego rozwoju GSK na polskim rynku – powiedział Cristiano Costanzo.

Cristiano Costanzo jest związany z GSK od 2005 roku, kiedy to dołączył do firmy obejmując stanowisko Menedżera ds. Marketingu w obszarze chorób sercowo-naczyniowych i metabolicznych. W kolejnych latach zarządzał wieloma innowacyjnymi projektami m.in. uczestniczył w pracach zespołu Future Strategy Group w 2014 roku, był Dyrektorem ds. Marketingu w obszarze Primary Care, w 2016 roku kierował Primary Care Business Unit, a w 2018 roku został Wiceprezesem odpowiedzialnym za Respiratory Business. Przed objęciem stanowiska Dyrektora Generalnego GSK w Polsce Cristiano Costanzo był Globalnym Dyrektorem Marketingu w obszarze leków oddechowych.

Zanim dołączył do GSK zdobywał doświadczenie w innych firmach farmaceutycznych. Ukończył studia chemiczne na Uniwersytecie w Pizie i uzyskał tytuł Executive Master in Business Administration na uczelni SDA Bocconi Milan. Jest żonaty i ma jedną córkę.
_______________

Informacje o firmie GSK:

GSK to globalna firma biofarmaceutyczna, której celem jest połączenie nauki, technologii i umiejętności, aby razem pokonywać choroby. Więcej informacji o firmie znajduje się na stronie pl.gsk.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Farmacja ZIKO APTEKA DRIVE THRU - NOWY PUNKT NA MAPIE KRAKOWA PRZY ULICY TYNIECKIEJ. Biuro prasowe
2024-04-26 | 12:00

ZIKO APTEKA DRIVE THRU - NOWY PUNKT NA MAPIE KRAKOWA PRZY ULICY TYNIECKIEJ.

Pacjenci Ziko Apteka przy ulicy Tynieckiej 161 w Krakowie od kilku miesięcy mogą korzystać z rozwiązania, jakim jest apteka Drive Thru. Apteka Drive Thru jest częścią apteki stacjonarnej,
Farmacja Moderna i OpenAI współpracują by rozwijać technologię mRNA
2024-04-25 | 15:00

Moderna i OpenAI współpracują by rozwijać technologię mRNA

Moderna oraz OpenAI ogłosiły rozpoczęcie stałej współpracy, która ma na celu wspólne tworzenie innowacji. Wizją tego partnerstwa jest transformacyjny wpływ sztucznej
Farmacja Jak odmienić oblicze branżowych kongresów ?
2024-04-02 | 01:00

Jak odmienić oblicze branżowych kongresów ?

Imprezy branżowe, które kojarzą się jedynie z nudnymi wykładami to już pieśń przeszłości. W dzisiejszych czasach uczestnikom takich spotkań należy zapewnić pewną wartość

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.