Komunikaty PR

Drogerie Super-Pharm z pierwszą polską kampanią wizerunkową

2022-10-24  |  10:00
Biuro prasowe

ma na celu podkreślenie pozycjonowania marki, jako miejsca, w którym każdy może poczuć się dobrze i w dogodny sposób znaleźć dla siebie coś super z szerokiej i różnorodnej oferty - niezależnie od swoich zainteresowań, wieku, płci, stylu życia, czy preferencji zakupowych.

Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty, w których występują osoby reprezentujące szerokie grono Klientów marki, w tym influencerka branży beauty – Joanna Ferdynus-Gołuszko, znana jako Maxineczka. W melodyjny sposób, bohaterowie kampanii mówią o swoich potrzebach i odpowiadającej im różnorodności asortymentu – produktach eko, do włosów, dermokosmetykach, perfumach, czy kosmetykach do makijażu m.in. Kontrast między urodą, charakterem oraz potrzebami postaci podkreśla otwartość marki na różnorodność. Ponadto, dzięki ujęciom z procesu robienia zakupów w sklepach stacjonarnych, w aplikacji, czy online, spot podkreśla również omnikanałowy charakter Super-Pharm. Całość spina pełen mocy cover utworu „I love rock’n’roll”, który wraz z szybkim montażem i bogactwem barw, nadaje reklamie dynamicznego charakteru.  

„Każdy jest INNY. Każdy jest SUPER.” to dla nas niezwykle wyjątkowy projekt – komentuje Magdalena Albińska, Marketing Director Super-Pharm. Dotychczas nasza komunikacja marketingowa opierała się głównie na promocjach cenowych. Czuliśmy, że choć jest to ważne, nie odzwierciedla jednak naszych wartości, kultury organizacyjnej, czy postawy – tego w co wierzymy jako Super-Pharm i kim chcemy być dla naszych Klientów i pracowników. Według badań, akceptacja jest obecnie jedną z najważniejszych niespełnionych potrzeb Polaków. Tymczasem jej brak stanowi olbrzymie źródło stresu, frustracji i życiowego niezadowolenia. Jako marka ukierunkowana na dbanie o holistyczny dobrostan naszych Klientów, chcemy coś z tym zrobić – dlatego w reklamie wspieramy akceptację, odchodzimy od jednowymiarowego i stereotypowego podejście do np. kwestii płci, czy wieku i podkreślamy piękno różnorodności. Od dawna stawiamy ludzi w centrum naszych działań - szerzymy postawę inkluzywności, wspieramy naszych Klientów eksperckimi poradami bez tabu, nieustannie rozwijamy naszą szeroką ofertę produktów i usług, aby najlepiej odpowiedzieć na potrzeby naszych Klientów. W nowej kampanii chcieliśmy to w końcu zaprezentować szerokiemu gronu odbiorców. Dzięki temu mamy nadzieję, że poczują jaką postawę chcemy wspierać i w jakim kierunku będziemy się rozwijać jako firma.

 

Od 17 października spoty będą pojawiać się w stacjach Grupy TVN, Polsat oraz na tematycznych kanałach TVP. Ponadto w przestrzeni outdoorowej przez cały listopad będą widoczne plakaty z key visualem kampanii. Dedykowane grafiki trafią na backlighty w dużych miastach w Polsce oraz ukażą się w postaci siatek wielkoformatowych w Warszawie, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu oraz w Katowicach.

Za kreację kampanii odpowiada Agencja Bardzo. Zakup mediów tradycyjnych powierzono Agencji Wavemarker, a mediów digitalowych Agencji MasterMind.

Marka Super-Pharm to unikalne połączenie apteki, drogerii oraz perfumerii. W kilkunastu sklepach, do trzech wymienionych filarów, dołącza również salon optyczny Super-Pharm Optic. Tym co wyróżnia markę są doświadczeni konsultanci, którzy oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji. Wyjątkowy jest także sam asortyment, ponieważ Super-Pharm oferuje szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

***

Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punkach dopełnieniem oferty są w pełni wyposażone salony optyczne Super-Pharm Optic. To miejsce dla Ciebie, Twojego zdrowia, urody i przede wszystkim wygody. W sklepach Super-Pharm zawsze możesz liczyć na pomoc i doradztwo. Doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji. Eksperckie doradztwo to znak firmowy Super-Pharm. Super-Pharm to sklep, który posiada szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt.

W drogeriach Super-Pharm można znaleźć produkty i kosmetyki niedostępne w innych sklepach i sieciach handlowych sygnowane marką LIFE. Produkty i kosmetyki marki LIFE cechuje wysoką jakość. Na stronie internetowej znajdziesz informacje o marce, o aktualnej ofercie drogerii Super-Pharm, konkursach i nowych promocjach. Skorzystaj też z PORADNIKA, który zawiera cenne porady na temat zdrowia, urody i pielęgnacji.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Farmacja Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i Biuro prasowe
2024-12-28 | 15:00

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

    Ergonomiczne wirówki podłogowe i podblatowe o dużej pojemności i kompaktowej konstrukcji.   OHAUS Corporation, wiodący dostawca urządzeń
Farmacja Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie
2024-10-28 | 11:40

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Medisept, lider produkcji medycznych środków dezynfekcyjnych w Polsce, rozpoczął 25 października br. kolejny etap ambitnych inwestycji na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej na
Farmacja Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
2024-10-03 | 13:00

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.

Za nami jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed. Poznaliśmy laureatów 10. edycji obozu naukowego ADAMED SmartUP! W poniedziałek 30 września 2024 roku w Auli Gmachu Fizyki Politechniki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców

Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.

Konsument

Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich

W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciudziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.

Zdrowie

Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych

W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.