Komunikaty PR

Inwestorzy też dostają pomoc

2020-04-30  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Nie tylko osoby kupujące mieszkania mogą liczyć na pomoc i działania specjalnie. Duże wsparcie dostają także nabywcy lokali inwestycyjnych, którzy korzystają z możliwości odliczenia podatku, pomocy doradców i wielowymiarowej opieki profesjonalnego operatora.

Nieruchomości to od lat jedna z najpewniejszych lokat kapitału. Rynek nie zareagował na sytuację niepewności tak szybko jak giełda, rynek surowców czy lokat bankowych. Obecna sytuacja pokazuje, że w portfelu warto mieć inwestycje odporne na kryzys, takie jak lokale inwestycyjne, które od kilku lat cieszą się coraz większym zainteresowaniem, nie tylko z tego powodu.

Doradzą, jak odzyskać podatek

Po pierwsze osoby zainteresowane tego rodzaju inwestycją mogą być objęte kompleksową opieką profesjonalnych doradców: kredytowego, podatkowego i księgowego. Ich doradztwo okazuje się bardzo korzystne, ponieważ wielu inwestorów nieprowadzących działalności gospodarczej nie wie, że po zakupie lokalu użytkowego można odliczyć 23% podatku VAT. – Taka możliwość sama w sobie jest ogromnym wsparciem, niedostępnym w przypadku zakupu mieszkania  – zauważa Michał Płoucha, dyrektor zarządzający w grupie BY MADE, realizującej we Wrocławiu aparthotel Legnicka 60C. Inni nie wiedzą, jak to zrobić lub po prostu wolą nie zajmować się tym sami.

W obecnej sytuacji kontakt z doradcami odbywa się zdalnie. ­Porady są udzielane telefonicznie. Po podpisaniu umowy przedwstępnej doradca udziela rad w kwestii możliwość i procedury uzyskania zwrotu podatku. Inwestorzy mogą liczyć także na pomoc w skompletowaniu dokumentów i w zarejestrowaniu się w urzędzie. W dodatku co miesiąc przypomina im się o wystawieniu faktury oraz o złożeniu deklaracji.

Wirtualny spacer po apartamencie

Po drugie zdalnie można nie tylko zasięgnąć porady ekspertów, lecz również obejrzeć apartament pokazowy podczas wideorozmowy z pracownikiem biura sprzedaży. Apartament jest w pełni wyposażony i wykończony w wysokim standardzie, który będzie modelem przy aranżacji pozostałych lokali. W aparthotelu Legnicka 60C zaplanowano łącznie 129 mikroapartamentów. Ich powierzchnie zaczynają się od 12,5 mkw. i kończą na 30,3 mkw.

Wykończenie i wyposażenie lokalu pod klucz to jedna z form pomocy oferowanych inwestorom przez dewelopera. – Inwestorzy to doceniają, ponieważ zwykle nie mają czasu się tym zajmować. Cieszą się, gdy kupują lokal gotowy do wynajęcia – dostrzega Michał Płoucha. Wbrew pozorom w mikroapartamencie znajduje się wszystko, czego potrzeba do wygodnego korzystania z niego. Dzięki mobilnym meblom przestrzeń jest wykorzystana optymalnie. Dodatkowo optycznie powiększa ją duże lustro. W strefie dziennej są m.in. miejsca do pracy i dwuosobowe łóżko, które zmienia się w kanapę, a w kuchni niezbędny sprzęt do przygotowywania posiłków. Na wyposażeniu jest także pralko-suszarka i klimatyzacja.

Zarządzanie wynajmem

Po trzecie formą wsparcia jest zarządzanie wynajmem, które po podpisaniu stosownej umowy leży w gestii operatora. W takim przypadku inwestorzy nie muszą szukać najemców samodzielnie i zapewniają sobie roczną stopę zwrotu na stałym, wysokim poziomie. To daje inwestorom szereg korzyści: przede wszystkim pewność stałego dochodu oraz oszczędność czasu.

Z kolei w kwestii samodzielnego zarządzania wynajmem pomocny jest duży potencjał miejsca, w którym powstanie aparthotel, oraz elastyczność czasu wynajmu mikroapartamentów – na długi, średni lub krótki termin. Duże możliwości wynajmu daje położenie niedaleko centrum z dobrym dojazdem do innych części miasta, a także sąsiedztwo biurowców, uczelni wyższych, sklepów, galerii handlowej czy restauracji. – Nasza lokalizacja poszerza grupy potencjalnych najemców. Mikroapartament w takim miejscu można wynająć praktycznie na dowolny termin, co jest dużym plusem, który daje przewagę także w czasie, gdy na rynku panuje niepewność.

Dedykowana księgowa

Po czwarte jest jeszcze alternatywa dla doradców – możliwość skorzystania z usług osobistej księgowej, która zajmie się całą procedurą ewentualnego zwrotu podatku VAT oraz rozliczeniami podatkowymi przychodów z tytułu wynajmu lokalu. – W ramach niewielkiego abonamentu miesięcznego dedykowany księgowy zajmuje się wszelkimi formalnościami, związanymi z rozliczeniem przychodów i kosztów wynajmu – wyjaśnia Michał Płoucha.

Budowa kameralnego aparthotelu Legnicka 60C powinna zakończyć się w czwartym kwartale 2021 roku. Oprócz mikroapartamentów w budynku zaplanowano miejsce na kawiarnię lub restaurację, recepcję ze strefą co-workingu oraz taras na dachu. Przed obiektem znajdą się miejsca postojowe dla samochodów i rowerów. Projekt architektoniczny wykonała renomowana wrocławska pracownia AP Szczepaniak.

 

https://bymade.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Farmacja Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i Biuro prasowe
2024-12-28 | 15:00

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

    Ergonomiczne wirówki podłogowe i podblatowe o dużej pojemności i kompaktowej konstrukcji.   OHAUS Corporation, wiodący dostawca urządzeń
Farmacja Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie
2024-10-28 | 11:40

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Medisept, lider produkcji medycznych środków dezynfekcyjnych w Polsce, rozpoczął 25 października br. kolejny etap ambitnych inwestycji na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej na
Farmacja Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
2024-10-03 | 13:00

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.

Za nami jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed. Poznaliśmy laureatów 10. edycji obozu naukowego ADAMED SmartUP! W poniedziałek 30 września 2024 roku w Auli Gmachu Fizyki Politechniki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców

Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.

Konsument

Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich

W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciudziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.

Zdrowie

Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych

W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.