IPG Health Spark Warsaw powiększa zespół kreatywny: dołącza Karolina Pietrzyk
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Wzmocnienie IPG Health Spark Warsaw: Karolina Pietrzyk dołącza do zespołu kreatywnego, który podlega bezpośrednio Adamowi Radziunowi, Creative Lead w IPG Health Spark Warsaw.
Od początku marca Karolina Pietrzyk dołączyła do IPG Health Spark Warsaw jako Senior Art Director & Innovation. Przechodzi z Sygnis S.A., gdzie pracowała na stanowisku Head of Creative, wprowadzając na polski rynek ofertę dedykowaną automatyzacji fotografii e-commerce oraz koordynując pracę i komunikację studio_mode.
Karolina wnosi do IPG Health Spark Warsaw swoje ponad 12-letnie doświadczenie zdobyte na stanowiskach kreatywnych w agencjach reklamowych. Pracowała m.in. w Saatchi&Saatchi i Havas Worldwide dla szerokiego portfolio lokalnych i globalnych marek z sektora bankowego, farmaceutycznego i dóbr konsumpcyjnych.
Jej prace były wyróżniane nagrodami zarówno branżowymi, jak i artystycznymi - od Cannes Lions, KTR, Golden Drum, Innovation Awards, Polish Graphic Design Awards, czy Young Creatives, aż po nagrody International Poster Biennale Mexico, Market Art. i Mail & Design Wirtualne Biennale Praga.
„Wierzę, że moja praca w IPG Health Spark Warsaw będzie pełna nie tylko wyzwań, ale też dużych sukcesów. Poszukiwanie leku na całe zło tego świata, zaczynam w agencji specjalizującej się w komunikacji farmaceutycznej.” – mówi Karolina Pietrzyk, Senior Art. Director & Innovation, IPG Health Spark Warsaw.
„Koniec 2021 roku i szczególnie pierwsze miesiące bieżącego roku to czas intensywnego rozwoju naszych struktur i kompetencji. To także powiększenie portfolio brandów zarówno z obszarów Rx jak i OTC oraz poszerzenie współpracy z naszymi Klientami w nowych obszarach digitalowo-technologicznych. Wszystko to pozwala nam na inwestycję w kompetentny zespół i nowe elementy naszej oferty”, mówi Mariusz Otowski, Managing Director IPG Health Spark Warsaw.

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.