IPG Health Spark Warsaw powiększa zespół kreatywny: dołącza Karolina Pietrzyk
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Wzmocnienie IPG Health Spark Warsaw: Karolina Pietrzyk dołącza do zespołu kreatywnego, który podlega bezpośrednio Adamowi Radziunowi, Creative Lead w IPG Health Spark Warsaw.
Od początku marca Karolina Pietrzyk dołączyła do IPG Health Spark Warsaw jako Senior Art Director & Innovation. Przechodzi z Sygnis S.A., gdzie pracowała na stanowisku Head of Creative, wprowadzając na polski rynek ofertę dedykowaną automatyzacji fotografii e-commerce oraz koordynując pracę i komunikację studio_mode.
Karolina wnosi do IPG Health Spark Warsaw swoje ponad 12-letnie doświadczenie zdobyte na stanowiskach kreatywnych w agencjach reklamowych. Pracowała m.in. w Saatchi&Saatchi i Havas Worldwide dla szerokiego portfolio lokalnych i globalnych marek z sektora bankowego, farmaceutycznego i dóbr konsumpcyjnych.
Jej prace były wyróżniane nagrodami zarówno branżowymi, jak i artystycznymi - od Cannes Lions, KTR, Golden Drum, Innovation Awards, Polish Graphic Design Awards, czy Young Creatives, aż po nagrody International Poster Biennale Mexico, Market Art. i Mail & Design Wirtualne Biennale Praga.
„Wierzę, że moja praca w IPG Health Spark Warsaw będzie pełna nie tylko wyzwań, ale też dużych sukcesów. Poszukiwanie leku na całe zło tego świata, zaczynam w agencji specjalizującej się w komunikacji farmaceutycznej.” – mówi Karolina Pietrzyk, Senior Art. Director & Innovation, IPG Health Spark Warsaw.
„Koniec 2021 roku i szczególnie pierwsze miesiące bieżącego roku to czas intensywnego rozwoju naszych struktur i kompetencji. To także powiększenie portfolio brandów zarówno z obszarów Rx jak i OTC oraz poszerzenie współpracy z naszymi Klientami w nowych obszarach digitalowo-technologicznych. Wszystko to pozwala nam na inwestycję w kompetentny zespół i nowe elementy naszej oferty”, mówi Mariusz Otowski, Managing Director IPG Health Spark Warsaw.
Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie
Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
OHAUS wprowadza na rynek nową generacją mieszadeł z płytą grzejną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.