IPG Health Spark Warsaw powiększa zespół kreatywny: dołącza Karolina Pietrzyk
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Wzmocnienie IPG Health Spark Warsaw: Karolina Pietrzyk dołącza do zespołu kreatywnego, który podlega bezpośrednio Adamowi Radziunowi, Creative Lead w IPG Health Spark Warsaw.
Od początku marca Karolina Pietrzyk dołączyła do IPG Health Spark Warsaw jako Senior Art Director & Innovation. Przechodzi z Sygnis S.A., gdzie pracowała na stanowisku Head of Creative, wprowadzając na polski rynek ofertę dedykowaną automatyzacji fotografii e-commerce oraz koordynując pracę i komunikację studio_mode.
Karolina wnosi do IPG Health Spark Warsaw swoje ponad 12-letnie doświadczenie zdobyte na stanowiskach kreatywnych w agencjach reklamowych. Pracowała m.in. w Saatchi&Saatchi i Havas Worldwide dla szerokiego portfolio lokalnych i globalnych marek z sektora bankowego, farmaceutycznego i dóbr konsumpcyjnych.
Jej prace były wyróżniane nagrodami zarówno branżowymi, jak i artystycznymi - od Cannes Lions, KTR, Golden Drum, Innovation Awards, Polish Graphic Design Awards, czy Young Creatives, aż po nagrody International Poster Biennale Mexico, Market Art. i Mail & Design Wirtualne Biennale Praga.
„Wierzę, że moja praca w IPG Health Spark Warsaw będzie pełna nie tylko wyzwań, ale też dużych sukcesów. Poszukiwanie leku na całe zło tego świata, zaczynam w agencji specjalizującej się w komunikacji farmaceutycznej.” – mówi Karolina Pietrzyk, Senior Art. Director & Innovation, IPG Health Spark Warsaw.
„Koniec 2021 roku i szczególnie pierwsze miesiące bieżącego roku to czas intensywnego rozwoju naszych struktur i kompetencji. To także powiększenie portfolio brandów zarówno z obszarów Rx jak i OTC oraz poszerzenie współpracy z naszymi Klientami w nowych obszarach digitalowo-technologicznych. Wszystko to pozwala nam na inwestycję w kompetentny zespół i nowe elementy naszej oferty”, mówi Mariusz Otowski, Managing Director IPG Health Spark Warsaw.

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.