OHAUS wprowadza na rynek nową generacją mieszadeł z płytą grzejną
Tok Tok
Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
OHAUS Corporation, czołowy światowy producent wag i urządzeń laboratoryjnych, ogłosił wprowadzenie na rynek nowej generacji mieszadeł z płytą grzejną Guardian 5000. Nowe mieszadła z płytą grzejną zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o najwyższym poziomie bezpieczeństwa i wszechstronności w codziennym użytkowaniu w zastosowaniach badawczych, akademickich i przemysłowych.
Mieszadła z płytą grzejną Guardian 5000 oferują wydajne funkcje podgrzewania i mieszania, osiągając temperatury do 550°C. Posiadają trzy tryby regulacji temperatury umożliwiające podgrzanie szybkie lub precyzyjne bez przegrzania. Do wyboru jest pięć modeli z trzema rozmiarami płyt, aby sprostać różnym potrzebom.
Funkcje SafetyHeat™ i SmartHeat™, z których znane są produkty OHAUS, w połączeniu z nowym systemem Run Dry Protection zapewniają najwyższe bezpieczeństwo podczas pracy. Ponadto system SmartRate™ obsługuje szeroki zakres intensywności podgrzewania i mieszania: od szybkiego i intensywnego po delikatne i precyzyjne, z szeroką gamą akcesoriów poszerzających wachlarz zastosowań.
Przyjazny dla użytkownika interfejs jest wyposażony w duży, jasny wyświetlacz LCD z przyciskami ułatwiającymi obsługę. Port RS-232 umożliwia zdalne sterowanie i rejestrowanie danych.
— Z przyjemnością przedstawiamy nową generację naszych mieszadeł z płytą grzejną, które zostały zaprojektowane z myślą o różnych potrzebach naszych klientów — powiedział Fangyuan Zhao, Product Manager Lab Equipment w OHAUS Corporation. — Te mieszadła z płytą grzejną oferują niezrównane bezpieczeństwo i wszechstronność, dzięki czemu idealnie nadają się do szerokiego zakresu zastosowań związanych z ogrzewaniem i mieszaniem.
Więcej informacji o mieszadłach z serii Guardian™5000 można znaleźć na stronie www.ohaus.com.
# # #
Informacje o firmie OHAUS Corporation
OHAUS Corporation z siedzibą w Parsippany w stanie New Jersey (USA) to firma produkująca szeroką gamę wag elektronicznych i mechanicznych o wysokiej precyzji, które spełniają wymagania niemal każdego zastosowania. Firma jest światowym liderem w branży wag laboratoryjnych, przemysłowych i edukacyjnych oraz w niektórych rynkach specjalistycznych, np. w branży spożywczej, farmaceutycznej i jubilerskiej. Posiadamy certyfikat ISO 9001:2008; nasze produkty są precyzyjne, niezawodne i dostępne w atrakcyjnych cenach, a w ich użytkowaniu dodatkowo pomaga najlepszy w branży dział wsparcia klienta.
Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie
Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
Firma WMFTS wprowadza na rynek rozwiązania jednorazowego użytku WMArchitect™
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
Ukraina ze względu na wielkość terytorium i żyzne grunty jest rolniczą potęgą. Jej przystąpienie do Unii Europejskiej może być wyzwaniem dla całego europejskiego rolnictwa. Pokazały to ostatnie lata, kiedy zwolnienie z ceł ukraińskich produktów zdestabilizowało sytuację rynków rolnych w części krajów. Ukraińskie rolnictwo wciąż nie spełnia unijnych wymagań. Komisja Europejska oceniła gotowość branży rolnej na 2 w sześciopunktowej skali.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.