Komunikaty PR

Sanofi przedstawia nową markę i logo korporacyjne

2022-02-09  |  12:00
Biuro prasowe

Sanofi przedstawia nową markę i logo korporacyjne – jednocząc firmę wokół jednego celu i jednej tożsamości

Warszawa, 3 lutego 2022r. Firma Sanofi, zaprezentowała nową, odważną
i ujednoliconą markę korporacyjną. To efekt zapoczątkowanej w grudniu 2019r. transformacji.

W ciągu minionych 50 lat Sanofi stała się globalnym liderem na rynku firm biofarmaceutycznych, z bogatym dziedzictwem odkryć naukowych zorientowanych na poprawę jakości życia pacjentów. Naukowa wizja firmy zaowocowała odkryciem wielu przełomowych i innowacyjnych terapii m.in. w leczeniu chorób rzadkich oraz stworzeniu standardów leczenia takich schorzeń jak cukrzyca czy choroby układu krążenia. Zaangażowanie Sanofi na rzecz poprawy zdrowia publicznego co roku pomaga chronić setki milionów ludzi przed grypą, przyczyniło się także do niemal całkowitej eliminacji polio, a naukowa wizja firmy zaowocowała przełomowymi innowacjami w terapiach chorób zapalnych. Wywodząc się z różnych spółek, Sanofi jest dziś połączeniem wielu kultur, tożsamości i marek. Nowy, ujednolicony wizerunek firmy jest głęboko zakorzeniony w tym dziedzictwie i po raz pierwszy łączy swoją różnorodną historię w jedną, wspólną tożsamość. Jest symbolem dotychczasowej drogi i manifestacją ambitnej strategii na przyszłość.

 

Paul Hudson

CEO Sanofi

„Na progu półwiecza istnienia naszej firmy, podjęliśmy się najważniejszej transformacji
i modernizacji w naszej historii” – 
mówi Paul Hudson, CEO Sanofi. „W 2019 r.  uruchomiliśmy naszą strategię „Play to Win”, która koncentruje się na wykorzystaniu naszej platformy do innowacji zorientowanej na odkrywanie i produkcję najnowszych i najlepszych w swojej klasie leków i szczepionek. Nasza nowa marka jest naturalnym i ważnym krokiem naprzód w tej podróży i odzwierciedla spójny sposób pracy firmy na rzecz spełnienia naszej wspólnej ambicji, aby zmieniać oblicze medycyny”.

 

One Sanofi - jedna tożsamość

Dotychczasowe nazwy business unit’ów wchodzące w skład firmy czyli Sanofi Pasteur
i Sanofi Genzyme, dedykowane odpowiednio szczepionkom i lekom wysokospecjalistycznym podobnie jak wszystkie inne przejęte przez firmę marki – od tej pory będą występować pod jedną, spójną nazwą Sanofi. Myślenie, działanie i funkcjonowanie jako jeden podmiot, w ramach nowego, wspólnego celu i tożsamości, dzięki bardziej strategicznemu wykorzystaniu zasobów firmy jako całości, pozwoli Sanofi jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby pacjentów dostarczając im przełomowe terapie.

 

Logo nawiązujące do odkryć naukowych

Nowe logo odzwierciedla nowy cel i ambicję Sanofi i jest zainspirowane prostym i zorientowanym na ruch kodem, charakterystycznym dla branży technologicznej. Dwie fioletowe kropki symbolizują naukową podróż między punktem wyjścia – ciekawością i gotowością do kwestionowania status quo i pytania „a co jeśli?” – oraz linię mety – czyli momentem odkrycia innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych mających wpływ na ludzkie życie.   

 

Josep Catllà

Head of Corporate Affairs, Sanofi

„Dzięki naszej nowej marce zapewniamy naszym pracownikom, partnerom, pacjentom, a także pracownikom ochrony zdrowia jasne i dogłębne zrozumienie tego, kim jesteśmy i jaki jest nasz cel”- mówi Josep Catllà, Head of Corporate Affairs, Sanofi.  „Nasza postawa jest autentyczna — ale też niekonwencjonalna. Wierzymy, że nowa, wyjątkowa marka i logo doskonale oddają nowy cel Sanofi, by zmieniać świat na lepsze stawiając na potęgę nauki”. 

 

O firmie Sanofi

Sanofi to innowacyjna, globalna firma biofarmaceutyczna, której przyświeca jeden cel, aby zgodnie z hasłemWe chase the miracles of science to improve people’s lives” stawiając na potęgę nauki, zmieniać świat na lepsze. W 100 krajach zaangażowane i utalentowane zespoły pracują na rzecz zmiany oblicza medycyny, czyniąc niemożliwe możliwym. Firma tworzy terapie oraz szczepionki, które ratują życie milionom ludzi na całym świecie. Kluczowym punktem ambicji firmy jest zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna. Sanofi zatrudnia w Polsce blisko 900 pracowników. Jedna z 74 światowych fabryk Sanofi, zlokalizowana jest w Rzeszowie. Co roku w rzeszowskim zakładzie firma produkuje ponad 70 milionów produktów leczniczych, które trafiają zarówno na rynek polski jak i do 23 innych krajów. Siedziba główna Sanofi mieści się w Warszawie, a centrum dystrybucyjne w podwarszawskich Błoniach. W 2021 roku Sanofi znalazło się wśród Najlepszych Pracodawców w Polsce z tytułem Top Employer Poland 2021. Według danych IMS Health Polska, Sanofi zajmuje jedno z wiodących miejsc w krajowym rankingu największych firm farmaceutycznych. Firma notowana jest na giełdach w Paryżu (EURONEXT: SAN) i Nowym Jorku (NYSE: SNY).

Więcej informacji: www.sanofi.pl 

 

Kontakt dla mediów w Polsce

Monika Chmielewska-Żehaluk

Dyrektor ds. Komunikacji

+48 22 280 07 53 | +48 695 588 881

e-mail: monika.Chmielewska-Zehaluk@sanofi.com

 

Media Relations

Sandrine Guendoul | + 33 6 25 09 14 25 | sandrine.guendoul@sanofi.com

Sally Bain | + 1 617 834 6026 | sally.bain@sanofi.com

Chrystel Baude | + 33 06 70 98 70 59 | chrystel.baude@sanofi.com

Nicolas Obrist | + 33 06 77 21 27 55 | nicolas.obrist@sanofi.com

Victor Rouault | + 33 06 70 93 71 40 | victor.rouault@sanofi.com

Lisa Zobel | + 1 908 967 4605 | lisa.zobel@sanofi.com

 

Investor Relations

Eva Schaefer-Jansen | + 33 7 86 80 56 39 | eva.schaefer-jansen@sanofi.com

Arnaud Delépine | + 33 06 73 69 36 93 | arnaud.delepine@sanofi.com

Corentine Driancourt | + 33 06 40 56 92 | corentine.driancourt@sanofi.com  

Felix Lauscher | + 1 908 612 7239 | felix.lauscher@sanofi.com

Priya Nanduri | priya.nanduri@sanofi.com  

Nathalie Pham | + 33 07 85 93 30 17 | nathalie.pham@sanofi.com  

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Farmacja ZIKO APTEKA DRIVE THRU - NOWY PUNKT NA MAPIE KRAKOWA PRZY ULICY TYNIECKIEJ. Biuro prasowe
2024-04-26 | 12:00

ZIKO APTEKA DRIVE THRU - NOWY PUNKT NA MAPIE KRAKOWA PRZY ULICY TYNIECKIEJ.

Pacjenci Ziko Apteka przy ulicy Tynieckiej 161 w Krakowie od kilku miesięcy mogą korzystać z rozwiązania, jakim jest apteka Drive Thru. Apteka Drive Thru jest częścią apteki stacjonarnej,
Farmacja Moderna i OpenAI współpracują by rozwijać technologię mRNA
2024-04-25 | 15:00

Moderna i OpenAI współpracują by rozwijać technologię mRNA

Moderna oraz OpenAI ogłosiły rozpoczęcie stałej współpracy, która ma na celu wspólne tworzenie innowacji. Wizją tego partnerstwa jest transformacyjny wpływ sztucznej
Farmacja Jak odmienić oblicze branżowych kongresów ?
2024-04-02 | 01:00

Jak odmienić oblicze branżowych kongresów ?

Imprezy branżowe, które kojarzą się jedynie z nudnymi wykładami to już pieśń przeszłości. W dzisiejszych czasach uczestnikom takich spotkań należy zapewnić pewną wartość

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.