Super-Pharm wzmacnia sektor BABY

Proces instalacji nowej teatralizacji działu firma rozpoczęła w połowie września tego roku. Dzięki reorganizacji i poszerzeniu asortymentu powstał doskonale wyposażony sektor dedykowany maluchom i ich mamom.
Super-Pharm jest liderem sprzedaży dermokosmetyków. Wykorzystując ten potencjał, sieć uzupełniła o tę kategorię produktową sektor BABY. Dzięki temu konsumentki mogą znaleźć pełną ofertę w jednym miejscu, nie muszą już szukać dermokosmetyków dla dzieci w aptekach.
Drogeria dokonała bardzo dokładnej rewizji dotychczasowego asortymentu, rezygnując z produktów niebędących już topowymi, a dodając najlepsze oraz najbardziej cenione na rynku marki. Ponadto jej eksperci szczegółowo zapoznali się z panującymi wśród mam trendami, dzięki czemu udało się wyselekcjonować produkty, które zaspokoją potrzeby pielęgnacyjne, żywieniowe czy rozwojowe dzieci.
„Staramy się wyjść naprzeciw potrzebom młodych, świadomych i odpowiedzialnych mam. Nasza oferta BABY to nie tylko pieluchy, kosmetyki pielęgnacyjne czy żywność, ale także wyselekcjonowane zabawki, ubranka czy zestawy prezentowe.” – komentuje zmiany Super-Pharm Monika Krynicka, senior category manager działu generalnego. „Znajdziemy tu wszystko, co niezbędne by zadbać o komfort, bezpieczeństwo i zdrowie malucha, już od pierwszych dni jego życia.
W trosce o najwyższą jakość i naturalne składy, w asortymencie wprowadzono certyfikowane marki eko, takie jak Weleda, Kit&Kin czy Helpa. Dzięki temu, korzystając z oferty produktów dla maluchów
i mam, można być pewnym zakupu kosmetyków oraz akcesoriów najwyższej klasy.
Teatralizację sektora BABY wprowadzono dotychczas w 11. sklepach Super-Pharm. Na liście znalazły się drogerie w warszawskiej Galerii Północnej, Skoroszach, Arkadii oraz Targówku, sklep w Legionowie, placówki w krakowskiej Galerii Kazimierz, rzeszowskim Millenium Hal, wrocławskim Magnolia Parku oraz Bielanach, gdańskiej Matarni, a także poznańskiej galerii Posnania.
Po więcej informacji na temat oferty produktów BABY zapraszamy na stronę internetową https://www.superpharm.pl/ oraz do wyżej wymienionych drogerii stacjonarnych Super-Pharm.
***
Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punkach dopełnieniem oferty są w pełni wyposażone salony optyczne Super-Pharm Optic. To miejsce dla Ciebie, Twojego zdrowia, urody i przede wszystkim wygody. W sklepach Super-Pharm zawsze możesz liczyć na pomoc i doradztwo. Doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji. Eksperckie doradztwo to znak firmowy Super-Pharm. Super-Pharm to sklep, który posiada szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt.
W drogeriach Super-Pharm można znaleźć produkty i kosmetyki niedostępne w innych sklepach i sieciach handlowych sygnowane marką LIFE. Produkty i kosmetyki marki LIFE cechuje wysoką jakość. Na stronie internetowej znajdziesz informacje o marce, o aktualnej ofercie drogerii Super-Pharm, konkursach i nowych promocjach. Skorzystaj też z PORADNIKA, który zawiera cenne porady na temat zdrowia, urody i pielęgnacji.

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.