Watson-Marlow sp. z o.o. przejmuje dystrybucję produktów Flexicon w Polsce
Solski Communications
p. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jstozek|solskipr.pl| |jstozek|solskipr.pl
+48602151589
www.solskipr.pl
Watson-Marlow Fluid Technology Group (WMFTG), światowy lider wśród producentów wyspecjalizowanych pomp perystaltycznych oraz technologii przepływu płynów informuje, że począwszy od 1 stycznia 2022 r. produkty Flexicon są sprzedawane w Polsce przez firmę Watson-Marlow Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie. Firma ta odpowiada także za wsparcie techniczne, walidację i zapewnienie ciągłości dostaw tych produktów. Dotychczasowa umowa o dystrybucji tych produktów z firmą Arcon Warszawa Sp. z o.o. została zakończona z końcem 2021 r.
Zmiana dotyczy wyłącznie kanału sprzedaży produktów Flexicon w Polsce. Marka Flexicon, obejmująca aseptyczne systemy napełniania i kapslowania, pozostaje własnością Watson-Marlow Fluid Technology Group. Bez zmiany pozostają też materiały, z których wykonywane są ścieżki przepływu płynów, przewody Accusil oraz aseptyczne komponenty jednorazowe, a także miejsca produkcji poszczególnych wyrobów oraz stosowany przez Watson-Marlow system unikatowej numeracji komponentów umożliwiający pełną identyfikację partii wyrobów.
– Bardzo dziękuję dotychczasowemu dystrybutorowi produktów marki Flexicon, firmie Arcon Warszawa, za ogromny wkład w budowę rynku i popularyzację produktów Flexicon w Polsce, zwłaszcza w okresie, kiedy WMFTG nie była na tym rynku reprezentowana bezpośrednio – powiedział Rafał Łydziński, dyrektor zarządzający Watson-Marlow Polska. – Obecnie priorytetem dla nas staje się zapewnienie Klientom synergii pomiędzy różnymi grupami wysokiej jakości produktów grupy Watson-Marlow kierowanymi do branży biofarmaceutycznej i laboratoryjnej, obejmującymi m.in. wspomniane już rozwiązania Flexicon, komponenty do budowy aseptycznych ścieżek przepływu płynów BioPure, walidowalnych rozwiązań plombujących Tri-Clamp, zaworów o wysokiej czystości ASEPCO, pomp perystaltycznych Quantum czy pomp procesowych Watson-Marlow. Dzięki połączeniu kanałów ich sprzedaży będziemy mogli zaoferować Klientom kompleksowe rozwiązania z zachowaniem jednolitych warunków handlowych i wsparcia technicznego w całym asortymencie.
Informacja na temat Flexicon
Flexicon to marka produktów firmy Watson-Marlow Fluid Technology Group obejmująca urządzenia cieszące się renomą najlepszych rozwiązań do aseptycznego napełniania płynem w branżach podlegających regulacjom Dobrych Praktyk Produkcyjnych (GMP), takich jak biotechnologia, biofarmacja czy diagnostyka. Rodzina produktów Flexicon obejmuje rozwiązania od urządzeń stołowych do napełniania i zamykania fiolek, przez systemy półautomatyczne aż po w pełni automatyczne, kompleksowe systemy do badań klinicznych, produkcji małoseryjnej i systemy produkcyjne, a także komponenty przeznaczone do wbudowywania w produkty firm trzecich (OEM). Produkty Flexicon mogą być rozbudowywane wraz z rozwojem przedsiębiorstwa. Dzięki intuicyjnej, łatwej w eksploatacji konstrukcji ergonomicznych głowic pomp oraz modułowej konstrukcji systemów ręcznych, półautomatycznych i automatycznych, produkty te mogą się rozwijać wraz z rosnącymi potrzebami klienta w zakresie napełniania i napełniania końcowego.
Więcej informacji na temat produktów Flexicon można znaleźć na stronie: https://www.wmftg.com/pl-pl/marki/flexicon-aseptic-filling-solutions/.
Informacja na temat Watson-Marlow
Watson-Marlow Fluid Technology Group (WMFTG) jest światowym liderem w dziedzinie pomp perystaltycznych i powiązanych technologii przepływu płynów. Grupa składa się z dziesięciu marek o uznanej renomie, z których każda posiada własny obszar specjalizacji. Wspólnie dostarczają one najlepsze rozwiązania technologiczne dla przemysłu spożywczego, farmaceutycznego i chemicznego oraz ochrony środowiska.
Siedziba spółki WMFTG znajduje się w brytyjskim mieście Falmouth. Firma prowadzi działalność międzynarodową w 44 krajach, w których zatrudnia łącznie ponad 1750 osób.
WMFTG to spółka zależna, w całości będąca własnością Spirax-Sarco Engineering plc – przedsiębiorstwa wchodzącego w skład indeksu FTSE 100 i posiadającego strategicznie rozmieszczone zakłady produkcyjne na całym świecie. Firma zatrudnia prawie 8000 osób, w tym 1900 przedstawicieli handlowych i inżynierów serwisu.
Jako czołowe przedsiębiorstwo o technicznym profilu działalności poczuwamy się do odpowiedzialności za zarządzanie naszym oddziaływaniem na otoczenie ekonomiczne, przyrodnicze i społeczne oraz wspieramy naszych klientów i dostawców w ich dążeniach do realizacji podobnych celów. Firma WMFTG zobowiązała się do osiągnięcia neutralności węglowej do 2040 r.
Więcej informacji można znaleźć na stronie wmftg.pl.
Jak odmienić oblicze branżowych kongresów ?
Wyjątkowo wysoka wydajność
ODPOWIEDZIALNA SAMOOPIEKA KLUCZEM DO POPRAWY ZDROWIA PUBLICZNEGO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.