ZIKO APTEKA DRIVE THRU - NOWY PUNKT NA MAPIE KRAKOWA PRZY ULICY TYNIECKIEJ.
Pacjenci Ziko Apteka przy ulicy Tynieckiej 161 w Krakowie od kilku miesięcy mogą korzystać z rozwiązania, jakim jest apteka Drive Thru. Apteka Drive Thru jest częścią apteki stacjonarnej, do której Pacjent może wejść i zrealizować receptę również w formie tradycyjnej. Koncept Drive Thru umożliwia kierowcom podjechanie swoim pojazdem do wyznaczonego okienka i skorzystanie z usług apteki, bez wychodzenia z samochodu.
Aby zaspokoić potrzeby tych, którzy z różnych powodów nie mogą osobiście odwiedzić naszej apteki, powstała alternatywa w postaci obsługi przez okienko Drive Thru.
Koncept apteki Drive Thru zapewnia dostępność usług farmaceutycznych dostosowany do indywidualnych potrzeb Pacjentów bez konieczności opuszczania swojego pojazdu. Dla osób starszych, niepełnosprawnych lub mających trudności z poruszaniem się, korzystanie z apteki Drive Thru eliminuje konieczność dojścia i wejścia do apteki. Rodzicom małych dzieci po wizycie u lekarza umożliwia ono uzyskanie niezbędnych leków, bez konieczności opuszczania auta. Apteka Drive Thru to także rozwiązanie dla osób, które nie chcą opuszczać swojego samochodu w przypadku niekorzystnych warunków pogodowych.
Jak można skorzystać z rozwiązania Drive Thru?
Wystarczy przyjechać na ulicę Tyniecką 161 w Krakowie i kierować się zgodnie z oznakowaniem prowadzącym do Drive Thru. Po dotarciu na miejsce, Pacjent w samochodzie podjeżdża do wyznaczonego okienka, gdzie farmaceuta przyjmuje receptę do realizacji, wydaje leki i udziela niezbędnych porad. Kolejnym krokiem jest uregulowanie płatności za pomocą dowolnej formy płatności, po czym można odjechać.

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć
W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Regionalne – Wielkopolskie
Brakuje decyzji KOWR o przyszłości dzierżawionej ziemi rolnej. To zagrożenie dla polskiego rolnictwa i zatrudnionych w nim pracowników

Brak wiążących decyzji urzędników KOWR w podejmowaniu decyzji dotyczących losów gruntów zdawanych do Zasobów Skarbu Państwa może oznaczać likwidację strategicznej infrastruktury. Demontaż obiektów rolniczych i grupowe zwolnienia stanowią zaś zagrożenie dla polskiego rolnictwa. Pracownicy Top Farms, którzy protestowali przed siedzibą KOWR w Poznaniu, alarmują, że dalsza zwłoka w podejmowaniu decyzji administracyjnych doprowadzi do zwiększenia zależności od zagranicznych dostawców.
Problemy społeczne
Sztuczna inteligencja napędza innowacje, ale pochłania ogromne ilości prądu. Rośnie potrzeba bardziej energooszczędnych rozwiązań

Trenowanie dużych modeli językowych, takich jak ChatGPT, wymaga ogromnych zasobów obliczeniowych, co przekłada się na znaczące zużycie energii, porównywalne z roczną konsumpcją małych państw. Eksperci podkreślają, że konieczne jest projektowanie bardziej energooszczędnych algorytmów i systemów, które ograniczą ślad węglowy AI. Jednocześnie sztuczna inteligencja może też wspierać działania na rzecz klimatu, pomagając w optymalizacji zużycia energii i efektywniejszym zarządzaniu zasobami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.