Festiwal Krówek marki Wawel
Rusza Festiwal Krówek z Wawelu, czyli wielkie święto uwielbianych przez Polaków słodkości. W tej edycji fani poznają aż trzy nowe smaki: Peanut Butter, Czekoladowy oraz Słony Karmel. Nie zabraknie także kultowej już Krówki Mlecznej z Wawelu, przygotowywanej w oparciu o tradycyjną recepturę i dobre składniki.
Edycja limitowana
Od połowy maja w wybranych sklepach w całej Polsce startuje Festiwal Krówek marki Wawel, lidera na rynku wśród producentów krówek w Polsce. Oznacza to możliwość kosztowania oryginalnych, limitowanych smaków, dostępnych tylko w czasie trwania Festiwalu.
– Tegoroczny Festiwal Krówek z Wawelu to okazja dla sklepów do zorganizowania ciekawej akcji i nowa okazja do zakupów, a dla wielbicieli krówek do posmakowania limitowanych smaków: Krówka Czekoladowa, Peanut Butter czy Słony Karmel. Wszystkie smaki dostępne są w sprzedaży na wagę, dzięki czemu każdy miłośnik krówek będzie mógł stworzyć własny mix, a także zaskoczyć bliskich pysznymi wariantami smaków Krówek z Wawelu – mówi Jagoda Orłowska-Słup, Category Manager marki Wawel.
Krówki mleczne od lat cieszą klientów niepowtarzalnym smakiem, uzyskiwanym dzięki klasycznej, dopracowanej recepturze oraz starannie wyselekcjonowanym surowcom. Do ich produkcji wykorzystywane są tylko dobre składniki, bazujące na naturalnych aromatach oraz prostym i czytelnym składzie, co przekłada się na wysoką jakość produktu i zaufanie konsumentów, a tym samym utrzymanie przez Wawel pozycji lidera w tej kategorii. Dodatkowo każda z nich pakowana jest indywidualnie w owijkę z zabawną sentencją.
Stwórz własny mix z ulubionych smaków
Krówki z Wawelu, oferowane w ramach Festiwalu Krówek, dostępne są w sprzedaży w dedykowanych kartonach na wagę z charakterystyczną festiwalową i łaciatą grafiką, której trudno nie zauważyć oraz w torbach 1 kg. Nietuzinkowy smak Krówki Słony Karmel, który zostanie na stałe w sprzedaży, będzie dodatkowo dostępny w formie wygodnej torebki 250 g.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.