Komunikaty PR

Ale kosmos! Walutomat świętuje 11 urodziny!

2020-11-19  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna
Katarzyna

Poznań
61-608 Poznan
ka|interia.pl| |ka|interia.pl
+48 111 111 111
interia.pl

Serwis wymiany walut Walutomat w listopadzie obchodzi urodziny i z tej okazji dla swoich klientów przygotował kosmiczny konkurs z nagrodami pieniężnymi oraz kampanię sprzedażową.

 

Osoby, które są zarejestrowane w serwisie Walutomat i odpowiedzą na konkursowe pytanie mają szansę wygrać jedną z 11 nagród po 500 zł. Urodziny odbywają się w konwencji kosmicznej i z tym związany jest key visual, tematyka konkursu i landingi urodzinowe. 

- Konkurs urodzinowy skierowany jest tym razem do naszych klientów, dziękując im za wspólne wymiany - mówi Anna Skrzypczak, p.o.kierownika marketingu i PR Walutomatu. - Dla nowych klientów mamy promocję urodzinową, dzięki której każdy, kto się zarejestruje z urodzinowego landingu, wymieni min. 500 jednostek waluty, otrzyma kartę podarunkową o wartości 30 zł do Allegro.pl

Na urodziny serwis planuje także kampanie displayowe, mailingowe, współpracę influencerską. Konkurs urodzinowy dla klientów dostępny jest pod linkiem: https://www.walutomat.pl/11lat/, a platforma z promocją na Allegro dla nowych klientów: https://www.walutomat.pl/landing/11urodziny/.

Walutomat jest najstarszą platformą wymiany walut w naszym kraju. Przez 11 lat wymieniono dzięki niemu ponad 70 mld zł. Obecnie zarejestrowanych w nim jest 365 tys. klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Katarzyna
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu? Biuro prasowe
2025-03-03 | 10:25

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Dlaczego niektórzy inwestorzy wybierają handel z tzw. siatką zleceń? Ponieważ grid trading jest zautomatyzowany, co pozwala w pewnym stopniu ułatwić codzienny handel.
Finanse Po ludzku o PIT-8C
2025-03-03 | 09:00

Po ludzku o PIT-8C

Po ludzku o PIT-8C 1 stycznia 2024 roku weszły w życie nowe przepisy, w związku z którymi uczestnik funduszu inwestycyjnego jest zobowiązany do samodzielnego
Finanse Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
2025-02-28 | 16:30

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech

BUDAPEST, HUNGARY /ACCESS Newswire/ February 28, 2025 / INDEX HUNGARIA IndexHU (Węgry): Panie Heit, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu na ten wywiad. Inwestycje w fintech wydają

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.