Komunikaty PR

Diners Club rozszerza akceptację w Turcji

2020-01-17  |  08:00
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Diners Club International nawiązał współpracę z jednym z największych banków w Turcji. Dzięki niej akceptacja kartami wydawcy powiększyła się o 400 tys. punktów sprzedaży, 12 tys. sklepów internetowych i 6,5 tys. bankomatów w tym kraju. Turcja jest drugim najpopularniejszym państwem, do którego Polacy wyjeżdżają na wakacje. 

Kartami Diners Club można płacić w ponad 190 krajach. Od nowego roku akceptacja znacząco rozszerzyła się w Turcji. To ważny region dla polskich turystów. Według raportu Polskiej Izby Turystyki, Turcja była – zaraz po Grecji – najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnych wyjazdów w 2019 roku. Natomiast w 2020 roku może być już na pierwszym miejscu.

- Podróże prywatne i służbowe to dla nas bardzo ważny segment. Nasze instrumenty finansowe zawierają unikatowy pakiet usług dodatkowych, które poprawiają komfort i bezpieczeństwo w podróży oraz umożliwiają zbieranie punktów lojalnościowych. Polacy pokochali wyjazdy do Turcji. Riwiera Turecka była najpopularniejszym zagranicznym regionem turystycznym, który odwiedziło dwukrotnie więcej naszych rodaków niż, drugą w kolejności, grecką wyspę Kreta. Dlatego cieszymy się, że posiadacze naszych kart mogą teraz zapłacić w tak wielu miejscach w tym kraju – mówi Monika Masztakowska z Diners Club Polska.

- Turcja jest także istotnym partnerem biznesowym. Według danych GUS w 2018 roku była czwartym pozaunijnym odbiorcą polskich towarów i zarazem pierwszym wśród krajów Bliskiego Wschodu i Azji, a wartość eksportu liczona jest w miliardach złotych – dodaje.

Işbank jest jedną z największych instytucji finansowych w Turcji. Dzięki nawiązanej współpracy z bankiem kartami Diners Club można zapłacić teraz w 400 tys. punktów sprzedażowych, 12 tys. sklepów internetowych oraz wypłacać pieniądze z 6,5 tys. bankomatów.

Diners Club oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorcom karty kredytowe i obciążeniowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni oraz jednym z najniżej oprocentowanych kredytów karty w wysokości od 6 proc. w skali roku. Instrumenty płatnicze wydawcy zawierają unikatowy pakiet usług dodanych, przeznaczony szczególnie dla osób, które podróżują prywatnie i służbowo, m.in. kompleksowe ubezpieczenie podróży do 1 mln zł, obejmujące właściciela i współtowarzyszy podróży (członków rodziny lub współpracowników), wstęp do ponad 850 saloników lotniskowych na całym świecie czy usługę Fast Track. Karty Diners Club można także połączyć z jednym z dwóch programów lojalnościowych – ClubMiles lub Miles and More.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informacja o Diners Club Polska

Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem na terenie Polski, który wydaje karty obciążeniowe i kredytowe, z okresem bezodsetkowym do 59 dni i atrakcyjnym oprocentowaniem kredytu w wysokości od 6 proc. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów i aktywnych podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane w ponad 29 mln punktów handlowo-usługowych i 1 mln bankomatów w ponad 190 krajach. Spółka jest częścią Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie.

Więcej informacji na stronie: http://www.dinersclub.pl/pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.