Komunikaty PR

Diners Club rozszerza akceptację w Turcji

2020-01-17  |  08:00
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Diners Club International nawiązał współpracę z jednym z największych banków w Turcji. Dzięki niej akceptacja kartami wydawcy powiększyła się o 400 tys. punktów sprzedaży, 12 tys. sklepów internetowych i 6,5 tys. bankomatów w tym kraju. Turcja jest drugim najpopularniejszym państwem, do którego Polacy wyjeżdżają na wakacje. 

Kartami Diners Club można płacić w ponad 190 krajach. Od nowego roku akceptacja znacząco rozszerzyła się w Turcji. To ważny region dla polskich turystów. Według raportu Polskiej Izby Turystyki, Turcja była – zaraz po Grecji – najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnych wyjazdów w 2019 roku. Natomiast w 2020 roku może być już na pierwszym miejscu.

- Podróże prywatne i służbowe to dla nas bardzo ważny segment. Nasze instrumenty finansowe zawierają unikatowy pakiet usług dodatkowych, które poprawiają komfort i bezpieczeństwo w podróży oraz umożliwiają zbieranie punktów lojalnościowych. Polacy pokochali wyjazdy do Turcji. Riwiera Turecka była najpopularniejszym zagranicznym regionem turystycznym, który odwiedziło dwukrotnie więcej naszych rodaków niż, drugą w kolejności, grecką wyspę Kreta. Dlatego cieszymy się, że posiadacze naszych kart mogą teraz zapłacić w tak wielu miejscach w tym kraju – mówi Monika Masztakowska z Diners Club Polska.

- Turcja jest także istotnym partnerem biznesowym. Według danych GUS w 2018 roku była czwartym pozaunijnym odbiorcą polskich towarów i zarazem pierwszym wśród krajów Bliskiego Wschodu i Azji, a wartość eksportu liczona jest w miliardach złotych – dodaje.

Işbank jest jedną z największych instytucji finansowych w Turcji. Dzięki nawiązanej współpracy z bankiem kartami Diners Club można zapłacić teraz w 400 tys. punktów sprzedażowych, 12 tys. sklepów internetowych oraz wypłacać pieniądze z 6,5 tys. bankomatów.

Diners Club oferuje klientom indywidualnym i przedsiębiorcom karty kredytowe i obciążeniowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni oraz jednym z najniżej oprocentowanych kredytów karty w wysokości od 6 proc. w skali roku. Instrumenty płatnicze wydawcy zawierają unikatowy pakiet usług dodanych, przeznaczony szczególnie dla osób, które podróżują prywatnie i służbowo, m.in. kompleksowe ubezpieczenie podróży do 1 mln zł, obejmujące właściciela i współtowarzyszy podróży (członków rodziny lub współpracowników), wstęp do ponad 850 saloników lotniskowych na całym świecie czy usługę Fast Track. Karty Diners Club można także połączyć z jednym z dwóch programów lojalnościowych – ClubMiles lub Miles and More.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informacja o Diners Club Polska

Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem na terenie Polski, który wydaje karty obciążeniowe i kredytowe, z okresem bezodsetkowym do 59 dni i atrakcyjnym oprocentowaniem kredytu w wysokości od 6 proc. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów i aktywnych podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane w ponad 29 mln punktów handlowo-usługowych i 1 mln bankomatów w ponad 190 krajach. Spółka jest częścią Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie.

Więcej informacji na stronie: http://www.dinersclub.pl/pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:30

Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu

Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego okresu rok temu. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Faktorów w
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób
Finanse Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy
2024-04-22 | 09:00

Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy

Toyota Bank kontynuuje wprowadzanie korzystnych zmian w ofercie lokat, reagując na oczekiwania klientów. Bank podnosi oprocentowanie swojej flagowej Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.