Komunikaty PR

Jak zabezpieczyć budżet i korzystać z niego w przyszłym roku?

2020-01-01  |  23:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
Do pobrania Budzet ( 0.1 MB )

Wraz z końcem grudnia marketerzy muszą zmierzyć się z rozliczeniem budżetów i podsumowaniem wydanych środków. Wyniki przeprowadzonych analiz pokażą czy wszystkie kampanie i działania zostały zrealizowane zgodnie z założeniami. Warto zainwestować pozostałe środki w efektywne rozwiązania, które będą miały wpływ na poprawę wyników sprzedaży w kolejnych miesiącach. Jakim pomysłom powiedzieć stanowcze „NIE”, a których wdrożenie przełoży się na realne korzyści?

Część firm, które odnotowują nadwyżkę w budżecie marketingowym czy sprzedażowym, decyduje się na zakup gadżetów reklamowych lub nagród rzeczowych. Dlaczego ten pomysł się nie sprawdza? Są co najmniej trzy powody. Pierwszy – rzecz trzeba magazynować a nie każda firma ma warunki, które na to pozwalają. Drugi – wybór, zamówienie, produkcja, branding i transport trwa określony czas. Trzeci – utwierdzanie innych pracowników w błędnym przekonaniu, że marketerzy są tylko od gadżetów. Innym nietrafionym pomysłem jest opłacenie działań np. reklamowych lub digitalowych, których realizacja zaplanowana jest dopiero w kolejnym roku. Może się to wiązać z problemami podatkowo-księgowymi, w tym z zaliczeniem wydatku na usługę do kosztu uzyskania przychodu firmy. Dlatego warto poszukać innego sposobu na wykorzystanie zaoszczędzonych środków, by mogły „pracować” w kolejnym roku.

Akcja optymalizacja
Bardziej efektywnym pomysłem jest zakup kart i kuponów premiowych Sodexo. Dlaczego? Oto 5 przykładowych argumentów. Pierwszy - firma oszczędza na magazynowaniu. Drugi - proces ich zamawiania oraz dostarczania jest sprawny i szybki – realizacja zamówienia następuje maksymalnie w 72 godziny. Karty i kupony premiowe Sodexo można zakupić nawet w ostatnim dniu roku. Firmy mają więc jeszcze czas, aby efektywnie wykorzystać zaoszczędzony budżet oraz zmaksymalizować wyniki sprzedażowe w nadchodzących miesiącach. Trzy - karty i kupony premiowe Sodexo są zwolnione z podatku VAT, a to przekłada się na realną oszczędność na poziomie 23%. Cztery - w ramach tego samego budżetu możliwy jest zakup większej liczby upominków i obdarowania nimi większej grupy beneficjentów. Pięć - karty posiadają również opcję indywidualizacji wizerunku – dzięki temu firmy mogą wyróżnić się na tle konkurencji poprzez dodanie np. logo, grafiki czy wykorzystania oryginalnego opakowania. Sodexo umożliwia także personalizację sieci akceptacji kart pod kątem grupy odbiorców lub założeń akcji. A to nie wszystko.

„Kupując karty i kupony premiowe Sodexo firma otrzymuje przede wszystkim cenny zwrot z inwestycji w postaci satysfakcji, zaangażowania i lojalności klientów. Jak pokazały wyniki naszego badania „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość”, zdaniem 53% uczestników programów wsparcia sprzedaży w B2B najbardziej pożądanym rodzajem gratyfikacji są właśnie karty przedpłacone. Partnerzy biznesowi i kontrahenci cenią je za elastyczność, uniwersalność oraz możliwość wykorzystania zgodnie z własnymi potrzebami. Można nimi w łatwy sposób obdarować zróżnicowaną grupę osób. Użyć jako nagród w programach lojalnościowych, programach wsparcia sprzedaży czy jako upominków dla kontrahentów i pracowników. Jest to bardziej elegancka forma przekazania pieniędzy niż gotówka, a także bardziej emocjonalne nagrodzenie zaangażowania niż np. bezosobowy rabat czy przelew” – powiedziała Justyna Klimuk, Incentive & Recognition Product Portfolio Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

Dzięki temu, że karta przedpłacona Sodexo jest wydawana w systemie Mastercard płatność za jej pomocą jest akceptowana już niemal wszędzie w tym w Polsce, na świecie czy w Internecie. Można ją także dodać do aplikacji Google Pay i płacić zbliżeniowo telefonem. Dodatkowym plusem jest łatwość zarządzania kartą – za pośrednictwem aplikacji w serwisie DlaCiebie.sodexo.pl użytkownik może zmienić PIN czy sprawdzić saldo i historię transakcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Fakty i mity o hipotece odwróconej Biuro prasowe
2024-07-22 | 09:00

Fakty i mity o hipotece odwróconej

  O hipotece odwróconej krąży dużo stereotypów. Niewiele osób rozróżnia hipotekę odwróconą w modelu sprzedażowym (tzw. rentę dożywotnią)
Finanse Ponad 500 mln finansowania spoza banku. IBI Polska wywraca stolik
2024-07-19 | 16:00

Ponad 500 mln finansowania spoza banku. IBI Polska wywraca stolik

Prezes IBI Polska Itsik Cohen (fot. Filip Naumienko) Czas to pieniądz – to powiedzenie zna każdy, nawet jeśli nie działa w biznesie. Gdy nie mamy pieniędzy, idziemy do
Finanse Przenoszenie rachunków bankowych w systemie Ognivo w II kw. 2024 r.
2024-07-18 | 11:00

Przenoszenie rachunków bankowych w systemie Ognivo w II kw. 2024 r.

W II kw. 2024 r. decyzję o zmianie rachunku bankowego, z wykorzystaniem systemu Ognivo, podjęło 3 769 osób. Najwięcej wniosków w tym kwartale – ponad 1 300 –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.