PayU i Smartney rozpoczęły współpracę
PayU S.A. i Smartney nawiązały współpracę, w ramach której udzielają pożyczek dla użytkowników serwisu OTOMOTO. Osoby, które wybiorą usługę „Finansowanie na OTOMOTO” zyskają tym samym dodatkową możliwość sfinansowania zakupu środków transportu o wartości do 60 tys. zł, z okresem kredytowania do 5 lat. Proces pożyczkowy jest uproszczony i odbywa się w całości online, a środki trafiają na konto pożyczkobiorcy w ciągu kilku minut. Firmy zapowiadają także poszerzenie współpracy technologiczno-biznesowej w niedalekiej przyszłości.
- Zakup samochodu zawsze wiąże się z większym wydatkiem, który niejednokrotnie obciąża nasz domowy budżet, dlatego konsumenci poszukują dodatkowych środków pieniężnych na ten cel. W obecnej sytuacji ważne jest poszerzenie dostępności kredytowej - w jednym miejscu i bez konieczności wychodzenia z domu. Taką możliwość udało nam się stworzyć dzięki współpracy z PayU – mówi Tomasz Głodowski, Dyrektor Sprzedaży Partnerskiej Smartney.
Maksymalna kwota kredytu, którą można otrzymać to 60 tys. zł z okresem spłaty do 5 lat. Proces jest prosty, szybki, nie wymaga od klienta dostarczania żadnych dokumentów, a wypłata odbywa się zazwyczaj w ciągu kilku minut. Jest to możliwe m.in. dzięki nowoczesnym technologiom i automatyzacji. Konsument, który chce kupić pojazd na Otomoto.pl może załatwić sprawę telefonicznie. Podczas jednego połączenia uzyska informację czy w ogóle otrzyma pożyczkę i w jakiej wysokości.
Proces sprzedaży opiera się na specjalnie przygotowanej aplikacji, którą Smartney dostarcza partnerom biznesowym. Jest to innowacyjne narzędzie typu „plug-and-play”, które umożliwia przyjmowanie wniosków od klientów przez telefon, nie wymaga skomplikowanych integracji i ogranicza zaangażowanie zespołu IT do minimum. Warto przypomnieć, że PayU jest kolejnym partnerem firmy Smartney. W ostatnim kwartale Smartney rozpoczął współpracę również z Expanderem i Open Finance.
Wyzwania dla polskiego biznesu
Ultimo zmienia się w B2 Impact i przedstawia nową strategię rozwoju marki
Play of Battle S.A. pozyskała od inwestorów ponad 3 mln zł
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.