TransferGo nawiązuje współpracę z Visą
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
TransferGo nawiązuje współpracę z Visą, aby udostępnić użytkownikom przelewy transgraniczne w czasie rzeczywistym. Współpraca obejmuje 32 rynki, a potencjalnie może zostać rozszerzona na 178.
TransferGo, jedna z najszybciej rozwijających się na świecie firm zajmujących się przekazami pieniężnymi, nawiązała dziś współpracę z Visą, światowym liderem w dziedzinie płatności cyfrowych, w celu umożliwienia realizacji transgranicznych przelewów pieniężnych w czasie rzeczywistym [1] na karty płatnicze klientów. Usługa jest obecnie dostępna na 32 rynkach, w tym w Polsce, Niemczech, Hiszpanii, Rumunii, Ukrainie i Turcji. W przyszłości może zostać rozszerzona na 178 krajów, w tym na Wielką Brytanię, Włochy i Nigerię.
TransferGo i Visa umożliwiają klientom wysyłanie i otrzymywanie środków za pośrednictwem Visa Direct, platformy Visa do płatności w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że klienci wysyłający pieniądze za granicę (w tym do swoich bliskich) za pośrednictwem TransferGo lub otrzymujący środki będą mogli skorzystać z szybkości i bezpieczeństwa serwisu Visa. Użytkownicy usługi mogą przesyłać pieniądze bezpośrednio na kartę odbiorcy, bez konieczności korzystania z bankowości internetowej czy wprowadzania IBAN (międzynarodowego numeru rachunku bankowego). To szybkie i wygodne rozwiązanie zapewnia klientom większy wybór i łatwiejszy dostęp do usług płatniczych.
Dzięki nawiązanej współpracy TransferGo może bezpośrednio korzystać z dostępności rozwiązania Visa Direct. Usługa działa obecnie w 32 krajach, a z płatności w czasie rzeczywistym mogą korzystać tysiące użytkowników TransferGo. Możliwość rozszerzenia dostępności na 178 rynków oznacza, że współpraca ma charakter globalny i umożliwi wielu innym użytkownikom skorzystanie z szybkości i bezpieczeństwa usługi.
– Nieustannie wprowadzamy innowacje, a we wszystkich działaniach kierujemy się potrzebami naszych klientów. Dlatego ważne jest dla nas, aby zapewnić większej liczbie użytkowników na kolejnych rynkach korzyści wynikających z elastycznych międzynarodowych przekazów pieniężnych. Umożliwiają to łatwiejsze w obsłudze, szybsze i bezpieczniejsze usługi, takie jak Visa Direct. Ponadto, w związku z ciągłym rozwojem usługi, klienci mogą liczyć na coraz większą dostępność w krajach Afryki, Azji Południowo-Wschodniej i Wspólnoty Niepodległych Państw – skomentował nawiązanie współpracy z Visą Daumantas Dvilinskas, CEO i współzałożyciel TransferGo.
– Obecnie ludzie bardziej niż kiedykolwiek potrzebują dostępu do szybkich, prostych i bezpiecznych sposobów przesyłania pieniędzy za granicę, aby wspierać swoich przyjaciół i rodzinę – powiedział Tim Summers, wiceprezes Visa Direct. – Cieszy nas możliwość rozwoju owocnej współpracy z TransferGo, dzięki której będziemy mogli udostępniać płatności w czasie rzeczywistym większej liczbie konsumentów na całym świecie – dodał.
TransferGo nieustannie rozwija się, a liczba jego użytkowników przekroczyła 2 miliony. Firma dokonała inwestycji o wartości 10 mln dolarów, co umożliwi jej zwiększenie dostępności na światowych rynkach i dalsze wprowadzanie nowych usług na platformie płatności transgranicznych. TransferGo zatrudniło ostatnio Edgarda Savoya jako dyrektora ds. technologii oraz Francesco Fulcoliego jako dyrektora ds. zgodności, których zadaniem będzie opracowanie i wdrożenie mapy drogowej innowacji technologicznych.
[1] Rzeczywista dostępność środków jest uzależniona od instytucji finansowej i regionu.

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.